Mit46
MF veteraan
- 12 mei 2008
- 11.734
- 1.072
waarom je acceleratietijden meten?
Waarom niet?
Als je maar lol hebt en niemand kwaad doet toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waarom je acceleratietijden meten?
Waarom niet?
waarom je acceleratietijden meten?
Ik weet het niet 1000% zeker. Maar is ga ervan uit dat het Global van globe is, dus wereldbol zeg maar.
Global Position Systeem, systeem die de positie op de globe bepaald
Maar een GPS Wat ik denk de reactie bedoelde die ik citeerde is in de volksmond een navigatie, maar datzelfde GPS word in de app gebruikt, dus daarom citeerde ik het.
En......heb ik gewonnen?
De nieuwste motorfietsen hebben een koppelingsassistent. (Mijn BMW sinds 2014) Of zelfs launch control.Bij mij was dit nu puur omdat maat niet geloofde dat een doorsnee rijder onder de 5sec geraakte van 0-100
Ik ontkende dat, dus hij zei dat ik maar keer zijn app moest gebruiken om dat te testen (en een kleine weddenschap als motivatie )
elke kilo is een nadeel voor zo snel mogelijk accelereren. en dat de meting zo afwijkt zal deels aan de apparatuur liggen en deels aan de berijder. het is maar weinigen gegeven om het gewicht op het voorwiel rond de 0 kg te houden en dus maximaal gebruik te maken van de mogelijkheden van de motor. en als je dus ook nog eens apparatuur gebruikt die maar eens in de seconde (20 km/u verschil) ververst en dan nog moet gaan berekenen en daarbij afhankelijk is van wat er op dat moment op de achtergrond gaande is (apps, gsm overgangen, netwerk zoeken blauwtand bezigheden en ga zo maar door) dan is het niet gek dat de uitkomst sterk gaat variëren. kijk voor de grap eens wat voor spongen in snelheid hij maakt in het display van de telefoon bij snel accelereren. dat is vaak meer dan 30 km/u en daar moet je dan een timer op laten stoppen bij precies 100. maar de ene keer spingt hij van 70 naar 101 en maak je een goede tijd en de volgende keer springt hij van 99 naar 130 en ben je dus pas een meer als een seconde later op de honderd. en als de rijder dan ook nog een beetje varieert en niet elke keer optimaal presteert heb je het zomaar over 2 seconden verschil in de meting.