Snelle motor voor beginner!

SirDuiv

MF'er
27 jan 2009
31
0
Almelo
Wie kan mij helpen? Ik heb besloten tot augustus te wachten om mijn rijbewijs te halen, want dan word ik 21! Ik wil namelijk gelijk op een zware kunnen! Nu is mijn vraag wat voor een motor is het beste kan nemen en waarom (en ik houd best van snelheid:Y)! Splinternieuw ligt niet in mijn budget maar het liefste een model vanaf het bj 2000!

Gr Kevin
 
Wie kan mij helpen? Ik heb besloten tot augustus te wachten om mijn rijbewijs te halen, want dan word ik 21! Ik wil namelijk gelijk op een zware kunnen! Nu is mijn vraag wat voor een motor is het beste kan nemen en waarom (en ik houd best van snelheid:Y)! Splinternieuw ligt niet in mijn budget maar het liefste een model vanaf het bj 2000!

Gr Kevin

1 ding, een motor is altijd snel ;)
Ik zou zeggen ga lekker proefrijden en kijken wat je het beste bevalt. Ik kan wel zeggen neem een R6 want die rijd heerlijk en is lekker snel. Maar je zal toch echt moeten kijken wat het beste bij je past ;)

:W
 
Een leuke 600 is goed betaalbaar.
Denk aan een GSXR, ZX6r, R6, CBR600rr.
Erg mooie motoren en goed om lekker op te leren sturen. :)
 
De ZX 1200 is 1 van de snelste.

vergeet geen spaarrekening te openen voor je boetes.
En een levensverzekering :X
 
600 raak je echt snel op uitgekeken, je kunt beter naar een CBR 900 RR of liefst 1000 RR kijken.
 
Wie kan mij helpen? Ik heb besloten tot augustus te wachten om mijn rijbewijs te halen, want dan word ik 21! Ik wil namelijk gelijk op een zware kunnen! Nu is mijn vraag wat voor een motor is het beste kan nemen en waarom (en ik houd best van snelheid:Y)! Splinternieuw ligt niet in mijn budget maar het liefste een model vanaf het bj 2000!

Gr Kevin

Wat is je budget dan ongeveer... Is wel makkelijk om te weten, vooral omdat je aangeeft "vanaf 2000". Dan kun je het natuurlijk zo duur maken als je wil ;)
 
altijd weer die beginners die meteen snel willen....

Begin jij nou maar op een Puch maxi 70cc snelle cilinder met extra grote carburateurs voordat je nutteloze vragen gaat vragen op een forum.

neem anders een gsx 1400 die trekt sneller op door het zware blok, dan blijft ie aan de grond.
:W
 
heb een gpz600r. is een leuke beginnersfiets voor weinig (en van voor 2000).

600 is zat als beginnende rijder, voordat je daar het maximale uit kunt halen ben je alweer een stuk verder
 
heb een gpz600r. is een leuke beginnersfiets voor weinig (en van voor 2000).

600 is zat als beginnende rijder, voordat je daar het maximale uit kunt halen ben je alweer een stuk verder

helemaal mee eens, ik ken maar weinig mensen die echt het maximale uit hun motor kunnen halen. dan kan je wel een 180pkanon nemen, maar ik weet zeker dat jij de eerste jaren maar 100 pk's kan gebruiken.. behalve voor rechtdoor rijden dan.. maar dat is ghey
 
altijd weer die beginners die meteen snel willen....

Begin jij nou maar op een Puch maxi 70cc snelle cilinder met extra grote carburateurs voordat je nutteloze vragen gaat vragen op een forum.

neem anders een gsx 1400 die trekt sneller op door het zware blok, dan blijft ie aan de grond.
:W

Niet iedereen hoeft te beginnen waar jij op begonnen bent _O-
 
Wie kan mij helpen? Ik heb besloten tot augustus te wachten om mijn rijbewijs te halen, want dan word ik 21! Ik wil namelijk gelijk op een zware kunnen! Nu is mijn vraag wat voor een motor is het beste kan nemen en waarom (en ik houd best van snelheid:Y)! Splinternieuw ligt niet in mijn budget maar het liefste een model vanaf het bj 2000!

Gr Kevin

denk dat jij 120 op je naked met rijlessen hard zat vind :W
 
600 raak je echt snel op uitgekeken, je kunt beter naar een CBR 900 RR of liefst 1000 RR kijken.
het duurt echt wel jaren voordat je alles uit een 600 haalt. op een moderne 600cc 120pk racer ben je echt niet snel uitgekeken..
 
als je rustig aan doet en je wil een zware
ga dan gelijk voor een busa
en vint je dat net te
dan zou ik hier voor gaan :Y
doe rustig aan
full
 
nu getuigd jouw onderschrift in combinatie met een pk-monster niet van veel verstand....
is er cake bij de crematie? O-)

ff zonder dollen... een 600cc geeft je alle lol en kicks die je nodig hebt... en meer!
en dan na twee jaar of 30.000 km een x een dikkere fiets kopen....
wat wil je, een naked, een buikschuiver, sjopper, off-road, of sm?
 
kan ie ook niet wachten tot augustus met posten op mf..\

edit
ik vraag me ook af wat het nut is om dit soort vragen te posten.. is het soms cool om te laten zien dat je een snelle motor wil.. (zonder dat je ooit een les heb gehad :N )
alle informatie die ie wil weten staat gewoon op internet onder de klik van een muis.
www.motorbikes.be en voor de prijzen.. www.motoroccasion.nl ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan