Yoshimura sp1
Beter 2 grote klappen dan 4 halve.....
- 2 mrt 2006
- 24
- 19
Ik hoor graag of het gelukt is.Zoals je zegt!!! Kost niets kleine moeite
Nee die knop heb ik niet aangezeten......alleen bij koude start wil ik die nog wel eens gebruiken...
hoeveel verstuivers per cilinder?Nou korte update, ik heb de tankdop van de motor gehaald en alles schoon gemaakt. Er was niets verstopt in de tankdop. Wel even weg geweest op de motor.....(blokje om)
Wat ik merk als ik rustig rijd tot een 6000 toeren loopt hij heel slecht.....als ik hem gewoon open schroef dan pakt hij op en raast hij door de toeren heen als of er niets aan de hand is.....ik word langzaamaan geschoffeld.....
Volgende taken....
-accu Polen even opschuren
-bougie’s vervangen
ah, werkt de douche wel en de andere niet?
Heeft geen douche injector, twee injectoren in het gasklephuis. Tegenover elkaar.ah, werkt de douche wel en de andere niet?
en krijgen die dezelfde aansturing?Heeft geen douche injector, twee injectoren in het gasklephuis. Tegenover elkaar.
Goede vraag. Zou ik moeten nakijken.. zitten wel op dezelfde stekkeren krijgen die dezelfde aansturing?
het klinkt alsof er te weinig brandstof bij lage toeren komt in 1 cilinder. Wanneer die dan bij lage toeren maar 1 brakke injector gebruikt op die cilinder krijg je hetzelfdeGoede vraag. Zou ik moeten nakijken.. zitten wel op dezelfde stekker
Multipin stekker. Ik ga eens kijken in het elektrisch schema of het los van elkaar naar de ecu gaatZelfde stekker zou betekenen zelfde signaal..
Ze gaan los van elkaar naar de ecu, elke injector heeft een losse draad. Zal dus ook wel verschillende aansturing betreffen? Kan zo snel geen info daarover vinden in de workshop manual...en krijgen die dezelfde aansturing?
Ik er niet vanuit dat de powercommander problemen geeft....
Wat ik nog wel zou kunnen begrijpen is dat de spanningsregelaar moeite geeft......
Dat ik hem uit de schuur pakte liep hij goed en de kwaal werd alleen maar erger.....
Het is heel simpel.....we zetten hem op de lijst van dingen te proberen......dank je voor het meedenkenoja nog wat...de welbekende FPR...fuel pressure regulator.
als deze kapot of lek is, loopt hij ook erg slecht bij lage toeren...want dan lekt hij benzine je gasklephuis in...en verzuipt in feite.
testen:..
tank omhoog, de fpr zit aan de kant van je buddyseat tegen je klephuis gemonteerd
kleine vacuum slangetje van de FPR aftrekken>
dan contact aanzetten zodat de brandstopomp gaat lopen (primen)
als de FPR slecht is zal hij nu gaan lekken.
als hij niet lekt. is hij oke.
de FPR is nummertje 25 op de tekening:
Bekijk bijlage 1485853
Nou korte update, ik heb de tankdop van de motor gehaald en alles schoon gemaakt. Er was niets verstopt in de tankdop. Wel even weg geweest op de motor.....(blokje om)
Wat ik merk als ik rustig rijd tot een 6000 toeren loopt hij heel slecht.....als ik hem gewoon open schroef dan pakt hij op en raast hij door de toeren heen als of er niets aan de hand is.....ik word langzaamaan geschoffeld.....
Volgende taken....
-accu Polen even opschuren
-bougie’s vervangen
I wish!!!! Vandaag de Bougies binnen gehad......zondag ff sleutelbeen dan merk ik het wel. Heb een lijstje met dingen te proberen.....en anders horen jullie het weeren?.......al wat gevonden?.....