Speed Triple Meeting BE/NL part II

De zondag komt dichterbij en het lijkt er op dat we er allemaal al zin in krijgen.... *O* *O* *O* nog een paar daagjes :W
 
Baal wel dat ik zondag niet kan :(

Had al betaalt voor mijn VRO3 cursus, maar dat is ook leuk.... toch?

Veel plezier allemaal zondag, zie de foto's wel verschijnen hier. :W
 
Goed initiatief BelgianTriple (en andere vrijwilligers)!

Ik was er vorig jaar ook bij maar wel wat aan de late kant en ik ben bang dat ik dat dit jaar ga herhalen! Ik mik op de samenscholing bij MotoPlaceBreda en laat het ochtendprogramma aan me voorbij gaan... Ben toch niet zo goed in in het gelid rijden! En bovendien is MotoPlaceBreda niet te ver!
Ik sprak vanochtend DirkJan van MotoPlaceBreda nog, hij verwacht jullie rond 14:00uur, dus een beetje doorrijden...

Dus tot zondagmiddag (denk)!
 
Baal wel dat ik zondag niet kan :(

Had al betaalt voor mijn VRO3 cursus, maar dat is ook leuk.... toch?

Veel plezier allemaal zondag, zie de foto's wel verschijnen hier. :W
't Is jammer dat je er niet bij bent '( , maar veel plezier met je VRO! :Y
Goed initiatief BelgianTriple (en andere vrijwilligers)!

Ik was er vorig jaar ook bij maar wel wat aan de late kant en ik ben bang dat ik dat dit jaar ga herhalen! Ik mik op de samenscholing bij MotoPlaceBreda en laat het ochtendprogramma aan me voorbij gaan... Ben toch niet zo goed in in het gelid rijden! En bovendien is MotoPlaceBreda niet te ver!
Ik sprak vanochtend DirkJan van MotoPlaceBreda nog, hij verwacht jullie rond 14:00uur, dus een beetje doorrijden...

Dus tot zondagmiddag (denk)!
Joh, dat je er ook nog steeds bent! :? ........Heb je nog wel steeds een Speed Triple? :?


Anyway, tot zondagmiddag! :W
 
Ik vrees dat ik moet afhaken voor zondag. Er heeft iemand bedacht dat hij zaterdagavond zijn verjaardag wel kan houden, dus dat word zondagochtend vroeg niet rijden ;) Kan het helaas niet maken tegenover hem om niet te komen dus dan moet er helaas wat anders wijken. Mocht ik op tijd ontnuchtert zijn waai ik wel ff aan in Breda maar dat weet ik pas zondagochtend/middag :)
 
Ik vrees dat ik moet afhaken voor zondag. Er heeft iemand bedacht dat hij zaterdagavond zijn verjaardag wel kan houden, dus dat word zondagochtend vroeg niet rijden ;) Kan het helaas niet maken tegenover hem om niet te komen dus dan moet er helaas wat anders wijken. Mocht ik op tijd ontnuchtert zijn waai ik wel ff aan in Breda maar dat weet ik pas zondagochtend/middag :)
Dan neem je dat laatste biertje meer niet, en sta je 's ochtends gewoon lekker fris en fruitig op om naar Vlijmen te gaan! O-)


Jammer in ieder geval, maar hopelijk 's middags in Breda dan maar :/
 
Meld me hierbij af voor de Triple meeting -O-

Heb al weken last van een gekneusde rib.

Dat maakt het motorrijden er niet gemakkelijker op.

Vorige week nog naar MMMF in Veenendaal geweest en heb daar de hele week last van gehad.

Afstand naar Vlijmen en dan nog een toerritje er achter aan richting Breda zie ik dus niet zitten

Afstand Breda naar huis is voor mij in dit geval veel te ver 178 km.

Wens dus iedereen die wel gaat veel plezier *O*


:W
 
Meld me hierbij af voor de Triple meeting -O-

Heb al weken last van een gekneusde rib.

Dat maakt het motorrijden er niet gemakkelijker op.

Vorige week nog naar MMMF in Veenendaal geweest en heb daar de hele week last van gehad.

Afstand naar Vlijmen en dan nog een toerritje er achter aan richting Breda zie ik dus niet zitten

Afstand Breda naar huis is voor mij in dit geval veel te ver 178 km.

Wens dus iedereen die wel gaat veel plezier *O*


:W
Errug jammer! ;( ;( ;(


Ik kan wel zeggen "bijt door de pijn heen, want je gaat wat missen", maar je voelt zelf wel of je lijf 't aan kan of niet, helaas! -O-
Ik kom ook, gps onboard.

Tot zondag,
Paul
*O* *O* *O* ........Tot zondag :W
 
Laatst bewerkt:
K'was er graag bij geweest morgen maar door mijn rijkunsten omstandigheden gaat het dit jaar niet lukken :') . Keek er erg naar uit om heel de bende nog eens te ontmoeten maar het is nu nie anders, volgend jaar dan maar ;) .

Hoop dat jullie een leuke (en droge) dag gaan hebben, have fun :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan