Speed Triple Treat: 'De busstop chicane' editie

Ik kan absoluut niet op?

  • Zaterdag 13 juli

    Stemmen: 8 47,1%
  • Zondag 14 juli

    Stemmen: 2 11,8%
  • Zaterdag 27 juli

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zondag 28 juli

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Zoooooo, TS had het er al over, niet voor watjes.

We zijn hardstikke zeiknat geworden, van het zweet wel te verstaan. :+

1 keer stortregen gehad....


...tijdens de lunch. :P


Bedankt mensen, het was weer beregezellig :W


Was zekers gezellig heel fijn gereden op sommige stukken flink geknald *O* leuk om iedereen weer ff te hebben gezien :W
 
Zoooooo, TS had het er al over, niet voor watjes.

We zijn hardstikke zeiknat geworden, van het zweet wel te verstaan. :+

1 keer stortregen gehad....

...tijdens de lunch. :P


Bedankt mensen, het was weer beregezellig :W

:^

Ik ga eerst maar een douchen, vies plakkerig!

Dacht dat ik nog een video op me telefoon liep te schieten van het wegrijden maar ben er net achter gekomen dat ik hem wel moet aanzetten om een filmpje op te nemen |( :$

_O- Je was er helemaal voor gaan zitten!
 
Groepje Triples gespot en een enkele Daytona 675. Jullie kwamen me tegemoet (ik was die hardloper) op de parallelweg langs de A7. Hier: Google Maps

Trok ook nog even iemand een wheelie vlak langs me. Zag er mooi uit en mooi geluid mannen. :Y :)

Dacht dat zijn zoveel Triples, dat moet wel een kleine meeting zijn en op MF staan :P Ja, dus. :P


Jij was toch niet die hardloper met de vingers in zijn oren?
 
Losbol en Erwinko bedankt, weer een leuk stukje Noord Holland gezien met veel bochies! En de lunch was inderdaad precies goed getimed!
 
En dan ook met een flutexcuus... Ik had me simpelweg verslapen :$

Dat kan je wel stellen ja!
Je was op de hoogte van de route en zelfs waar we gingen eten, had zo aan kunnen haken ;)

Alvast een eerste plaatje van dat we net bij het eindpunt aangekomen waren:
Foto650-7W6DR4EG.jpg
 
Haha echt 3 druppels gehad ivm het noodweer. Zonnetje, dijken, bochten allees :).

Top geregeld mannen. Erg mooie en vette rit.
De volgende doe ik! Gp Rennese vanuit r'dam :+
 
zit nog te twijfelen, wat te doen :/
rond 11.00 uur naar het noorden rijden rij je lekker met de bui mee :X

Was om 9uur uit Druten weg gereden, om voor het allemaal te blijven, was gelukt desondanks die kut 100kph op het A2.... :(

Dacht dat ik nog een video op me telefoon liep te schieten van het wegrijden maar ben er net achter gekomen dat ik hem wel moet aanzetten om een filmpje op te nemen |( :$

Dan heb ik allemaal voor niks gezwaaid.......ook op die kut A2 trouwens :(

Ik denk dat ik wel weet wie die wheely trok :Y }) onze wheely meester ;)

Volgens mij kan ie niks anders, ik heb ALLEEN maar filmpjes van...moet je het op die kut A2 :( proberen jongen

Jij was toch niet die hardloper met de vingers in zijn oren?

Nee volgens mij was het die hardloper die heeft mij op die KUT A2 ingehaald :( :(

Maaar ja, aan ons voor-rijders, bedankt voor een hele leuke rit, lekker bochtenwerk :] , niet zoals die KUT A2!! :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Ha, topic eindelijk gevonden :+

Bedankt voor de gezelligheid mannen en leuk om kennis te maken :) De rit was super en die hamburger zal ik niet snel vergeten!

Ook het sprintje niet trouwens }) 8-)
 
Was om 9uur uit Druten weg gereden, om voor het allemaal te blijven, was gelukt desondanks die kut 100kph op het A2.... :(Dan heb ik allemaal voor niks gezwaaid.......ook op die kut A2 trouwens :(Volgens mij kan ie niks anders, ik heb ALLEEN maar filmpjes van...moet je het op die kut A2 :( proberen jongenNee volgens mij was het die hardloper die heeft mij op die KUT A2 ingehaald :( :(

Maaar ja aan ons voor-rijders, bedankt voor een hele leuke rit lekker bochtenwerk, niet zoals die KUT A2!! :( :( :(

_O-
 
Was om 9uur uit Druten weg gereden, om voor het allemaal te blijven, was gelukt desondanks die kut 100kph op het A2.... :(Dan heb ik allemaal voor niks gezwaaid.......ook op die kut A2 trouwens :(Volgens mij kan ie niks anders, ik heb ALLEEN maar filmpjes van...moet je het op die kut A2 :( proberen jongenNee volgens mij was het die hardloper die heeft mij op die KUT A2 ingehaald :( :(

Maaar ja, aan ons voor-rijders, bedankt voor een hele leuke rit, lekker bochtenwerk :] , niet zoals die KUT A2!! :( :( :(


Mmm iets met de A2 :+
 
Ha, topic eindelijk gevonden :+

Bedankt voor de gezelligheid mannen en leuk om kennis te maken :) De rit was super en die hamburger zal ik niet snel vergeten!

Ook het sprintje niet trouwens }) 8-)

ben blij dat t voor sommigen nog op een sprintje leek :)
voor de meesten was t een glibber, glij en slip spektakel :X

you win B|

Copy_0004.jpg


goed ritje weer :Y :] })

wel benieuwd naar de foto's :?
 
Bedankt voor het heerlijke ritje. Mijn schoonouders wonen in die streek misschien moet ik er toch eens vaker naar toe nu ik de weg daar een beetje weet :+
 
ben blij dat t voor sommigen nog op een sprintje leek :)
voor de meesten was t een glibber, glij en slip spektakel :X

_O- _O- _O-

wel benieuwd naar de foto's :?

Ik had al die tijd in de wereld op die KUT A2 om ze te bewerken, laptop opgestart en rechter voet op de gas hendel............ :(

Maar ze zijn iig hier beneden te zien ;)

Filmpjes moeten jullie langer op wachten, tenzij het snelheids limiet op de KUT A2 wordt naar 80kph verlaagd :X -O-
(maar je wordt snel moe van al die wheelies _O- _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ik had al die tijd in de wereld op die KUT A2 om ze te bewerken, laptop opgestart en rechter voet op de gas hendel............ :(

Maar ze zijn iig ~hier~ te zien ;)

Filmpjes moeten jullie langer op wachten, tenzij het snelheids limiet op de KUT A2 wordt naar 80kph verlaagd :X -O-
(maar je wordt snel moe van al die wheelies _O- _O- )
Kep geen smoelenboek :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan