Speedweek 2010

MVBonkeR1

MF'er
27 mrt 2010
94
0
Boskoop
Volgens mij is er nog geen topic van Speedweek 2010!? O-) Dus bij deze...
Wie gaan er allemaal mee, en hebben we er een btej zin in *O* *O* ??

Ik in iedergeval wel!!
 
Dit gaat over Zeelenberg's dagen eind nov/begin dec in Almeria toch?
Ik zit er aan te denken om ook eens mee te gaan.

Hoe zijn de ervaringen hiermee t.o.v. normale dagen in en dichtbij NL?
Is het bijvoorbeeld lastig dat je beperkt bent in het nemen van allerlei zooi?
Hoe is het circuit?
Kan het weer ook tegenvallen?
Al dat soort zaken vraag ik me af.
Oh ja, en 5 dagen. Is dat een beetje uit te houden? (na drie dagen Val de Vienne ben ik meestal redelijk uitgeteld..)
 
je kan een hoop zooi kwijt in je krat, wielen banden pak helm, gereedschap laarzen en je hadschoenen.

Kleren neem je gewoon in de koffer mee. Mocht je een klein kratje hebben met crashdelen kan die ook gewoon mee.

Ik heb het vorig jaar gedaan, 7 dagen weg, aankomstdag is inchecken en uitladen. drie dagen rijden, dag rust, twee dagen rijden, inpakken en s' avonds uitreiking van de "diploma's". volgende dag vlieg je terug.

Echt alles is goed geregeld bij de speedweek :}

Tis dat ik het budget er niet voor heb maar ik wil graag nog een keer!
 
Helemaal top ! ben in 2008 geweest

ook een goede voorrijder O-)

full
 
je kan een hoop zooi kwijt in je krat, wielen banden pak helm, gereedschap laarzen en je hadschoenen.

Kleren neem je gewoon in de koffer mee. Mocht je een klein kratje hebben met crashdelen kan die ook gewoon mee.

Ik heb het vorig jaar gedaan, 7 dagen weg, aankomstdag is inchecken en uitladen. drie dagen rijden, dag rust, twee dagen rijden, inpakken en s' avonds uitreiking van de "diploma's". volgende dag vlieg je terug.

Echt alles is goed geregeld bij de speedweek :}

Tis dat ik het budget er niet voor heb maar ik wil graag nog een keer!

klinkt erg goed!

en is het circuit een beetje leuk?
 
klinkt erg goed!

en is het circuit een beetje leuk?
Ja, is een leuk circuit wat vanwege de vele blinde bochten lang een uitdaging blijft. Ga er nu voor de 4e keer naartoe ;)

Maar wat Buuk ook schrijft, het totaalpakket is gewoon erg goed (en leuk)...

Voor meer info, check ff de verslagen op mijn site, dan heb je wel een redelijke indruk :)
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker een aanrader als je het geld ervoor hebt *D 8-)

En de motor.
Ik wil er graag heen,maar vraag me af of ik met een 11 jaar oude cbr het een beetje bij kan benen :X
Volgend jaar hoop ik richting de 2 minuten te gaan op assen en dan mag ik een rr kopen van mijzelf. :Y ;)
Dus volgend jaar wil ik met een rr die kant op 8-)
 
En de motor.
Ik wil er graag heen,maar vraag me af of ik met een 11 jaar oude cbr het een beetje bij kan benen :X
Volgend jaar hoop ik richting de 2 minuten te gaan op assen en dan mag ik een rr kopen van mijzelf. :Y ;)
Dus volgend jaar wil ik met een rr die kant op 8-)

Gewoon doen, je krijgt goede begeleiding en wordt er een betere/snellere rijder van.
(van horen/zeggen/lezen)
Heeft niet met je motor te maken of je het bij kan benen meer aan jouzelf ;)
(zo denk ik altijd maar) :)

Zelf het budget er niet voor(over) om het dit jaar te doen, miss volgend jaar:)
 
Laatst bewerkt:
zeer jaloers.......helaas geen budget

Veel plezier voor de gelukkigen die wel gaan!
 
Gewoon doen, je krijgt goede begeleiding en wordt er een betere/snellere rijder van.
(van horen/zeggen/lezen)
Heeft niet met je motor te maken of je het bij kan benen meer aan jouzelf ;)
(zo denk ik altijd maar) :)

Zelf het budget er niet voor(over) om het dit jaar te doen, miss volgend jaar:)

Volgend jaar eerst hier assen/zandvoort en zolder nog maar onveilig maken ;)
Dan tijdens het seizoen rustig aan op zoek naar een rr en dan volgend jaar een weekje naar zeelenberg :Y
Er staat nu trouwens wel een erg mooie rr te koop hier op het forum,twijfel,twijfel ;)
 
En de motor.
Ik wil er graag heen,maar vraag me af of ik met een 11 jaar oude cbr het een beetje bij kan benen :X
Volgend jaar hoop ik richting de 2 minuten te gaan op assen en dan mag ik een rr kopen van mijzelf. :Y ;)
Dus volgend jaar wil ik met een rr die kant op 8-)
Heb het ook gedaan met me goof en ja er reed veel nieuwer spul rond maar de leerling en lol was er zeker niet minder om hoor.
Dus ik zeg gewoon doen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan