Boer Maarten
Die hard MF'er
Sinds een paar weken rij ik nu een BMW K75 voor woon-werk gebruik.
Afgelopen week is me opgevallen dat ik het schakelpedaal bijhoorlijk ver moet optillen voor ik daadwerkelijk kan schakelen. Dit vond ik in het begin vooral irritant als hij bijvoorbeeld niet voldoende in de volgende versnelling viel. Maar na een beetje zoeken op internet las ik dat er waarschijnlijk achter de schakelas een boutje los zit en dat als deze verder lostrilt deze aanzienlijke schade aan kan richten..
kan iemand mij hierover meervertellen. En dan vooral hoe kom ik bij dit boutje. En is dit makkelijk zelf te doen?
als hiervoor namelijk de versnellingsbak los moet kan ik het denk ik aan een ander overlaten.
Afgelopen week is me opgevallen dat ik het schakelpedaal bijhoorlijk ver moet optillen voor ik daadwerkelijk kan schakelen. Dit vond ik in het begin vooral irritant als hij bijvoorbeeld niet voldoende in de volgende versnelling viel. Maar na een beetje zoeken op internet las ik dat er waarschijnlijk achter de schakelas een boutje los zit en dat als deze verder lostrilt deze aanzienlijke schade aan kan richten..
kan iemand mij hierover meervertellen. En dan vooral hoe kom ik bij dit boutje. En is dit makkelijk zelf te doen?
als hiervoor namelijk de versnellingsbak los moet kan ik het denk ik aan een ander overlaten.