• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

spoedopleiding Zeeuws-Vlaanderen

motormuis94

Die hard MF'er
Lid geworden
15 nov 2011
Waarderingsscore
1
hallo,

zoals de titel al zegt, weet iemand een rijschool in zeeuws-vlaanderen, waar ik een spoedopleiding (voor de motor) kan doen? dus 3-5 dagen..

alvast bedankt!

Volgens mij rijden veel rijscholen niet in sneeuw en gladheid. Dus of je nu een spoedopleiding kunt gaan doen vraag ik me af.

[TOPIC=319695/51/]Rijden in Zeeland *** Deel 32[/TOPIC]

of

[TOPIC=306467/]Op Toer in Zuid Zeeuws Zeeland[/TOPIC]

Laatst bewerkt:
Denk dat weinig rijscholen met deze temperaturen rijden. Kan wel, maar dan rijdt de instructeur in de auto.

hallo,

zoals de titel al zegt, weet iemand een rijschool in zeeuws-vlaanderen, waar ik een spoedopleiding (voor de motor) kan doen? dus 3-5 dagen..

alvast bedankt!

Anders moet je het eens vragen aan Peter Vermeulen uit Hulst.
Daar hebben heel veel zeeuwen hun motorrijbewijs gehaald. :P
Zeer bekwame rij-instructeur.

Of hij zo'n spoedcursus zal doen betwijfel ik, maar nu zal het niet zo druk zijn met motorlessers, misschien valt er iets te regelen.

En Peter rijdt altijd zelf met de motor mee, en niet in de auto. :)

effe Googlen en ik vind er 1 in Ijzendijke Verkeersschool Erik Scherbeijn IJzendijke | Auto bromfiets rijschool

Verder weet ik dat DEK in Goes ook spoedopleidingen voor de motor doen (heeft collegaatje daar ook gedaan) Maar dat is misschien te ver weg.
idd, erik scherbeijn doet het, die kende ik al, , maar vroeg me af of er nog meer zijn hier in de buurt :)

dan kan ik een beetje de prijzen vergelijken.

owja, wat betreft iedereen die zegt van ''koud weer'' en de rest :P, maakt niet uit, ik moet ff theorie halen en dan pas mag ik gaan lessen..

Anders moet je het eens vragen aan Peter Vermeulen uit Hulst.
Daar hebben heel veel zeeuwen hun motorrijbewijs gehaald. :P
Zeer bekwame rij-instructeur.

Of hij zo'n spoedcursus zal doen betwijfel ik, maar nu zal het niet zo druk zijn met motorlessers, misschien valt er iets te regelen.

En Peter rijdt altijd zelf met de motor mee, en niet in de auto. :)
hij is hier zelfs al eens langs geweest :9 maar ik wil het liefst zoveel mogelijk lessen en zo snel mogelijk, zodat ik snel mn rijbewijs kan halen ;)

idd, erik scherbeijn doet het, die kende ik al, , maar vroeg me af of er nog meer zijn hier in de buurt :)

dan kan ik een beetje de prijzen vergelijken.

owja, wat betreft iedereen die zegt van ''koud weer'' en de rest :P, maakt niet uit, ik moet ff theorie halen en dan pas mag ik gaan lessen..

kan beter kijken wie geeft er het beste les

'spoedopleiding zeews-vlaanderen' > 'spoedopleiding zeeuws-vlaanderen'

oke dan, maar moet het dan ook niet Spoedopleiding worden met een hoofdletter? :+

in Terneuzen zit Motor Totaal
hun rij instructeur (Rudy) heeft mij naar mijn A
begeleid

Dode link

in Terneuzen zit Motor Totaal
hun rij instructeur (Rudy) heeft mij naar mijn A
begeleid

Dode link
ik zie op hun site niks van lessen?

ik ken de zaak wel, haal er ook wel eens wat spulletjes, maar hoe of wat bedoel je met die rij instructeur?

en wat zijn ongeveer de prijzen?

Ik zou voor de prijzen maar even een belletje geven,
Mijn roze papiertje heb al een tijdje geleden behaald en de
bedragen voor de lesuren zullen wel aangepast zijn ondertussen
Naar ik weet geeft Rudy (als alles goed is) nog steeds les
in T'zen

hij is hier zelfs al eens langs geweest :9 maar ik wil het liefst zoveel mogelijk lessen en zo snel mogelijk, zodat ik snel mn rijbewijs kan halen ;)

Peter geeft zijn klandizie de mogelijkheid per halve dag te lessen (3.5 uur). volgens zijn les-programma doe je dan 5 halve dagen en ben je in principe klaar voor het examen! Tenminste, voor het eerste stuk dan, de voertuigbeheersing. Daarna iets vergelijkbaars voor de verkeersdeelname. Je theorie moet je zelf parallel aan dit alles doen. Ook hier kan Peter je bij helpen. hoe lang het totaal duurt hangt ook nog af van de mogelijkheden om examen te doen bij het CBR, hun planning dus. en natuurlijk van Peter zijn boekingspercentage.. Zal deze dagen voor de motor wel meevallen denk ik. zie hem wel vaak met de auto rondrijden in de buurt van Hulst.

Ook ik heb van Peter mijn motorrijlessen mogen ontvangen trouwens en het is in ieder geval een aanrader :]

Wat ik me vooral herrinner is dat hij goed uit wiste te leggen waarom je iets moest doen en niet alleen dat je het moest doen.

Peter geeft zijn klandizie de mogelijkheid per halve dag te lessen (3.5 uur). volgens zijn les-programma doe je dan 5 halve dagen en ben je in principe klaar voor het examen! Tenminste, voor het eerste stuk dan, de voertuigbeheersing. Daarna iets vergelijkbaars voor de verkeersdeelname. Je theorie moet je zelf parallel aan dit alles doen. Ook hier kan Peter je bij helpen. hoe lang het totaal duurt hangt ook nog af van de mogelijkheden om examen te doen bij het CBR, hun planning dus. en natuurlijk van Peter zijn boekingspercentage.. Zal deze dagen voor de motor wel meevallen denk ik. zie hem wel vaak met de auto rondrijden in de buurt van Hulst.
is dat niet veel? 17,5 les voor alleen avb.. dan moet je ook nog avd doen..
ben je dan verplicht die 17,5 lesuren te volgen of kan je ook minder lessen daarvoor nemen? dus bv 3 dagen (in totaal 10,5 uur) voor avb

Terug
Bovenaan Onderaan