Sport/Race om mee te beginnen

Een CBR600F4i of FS (in feite dezelfde motoren) voor 3k is misschien nét buiten bereik, maar een mooie F4 moet zeker kunnen. :Y

Dat is de perfecte sportieve motor om op te beginnen. En heeft echt wel voldoende vermogen, ook onderin. Als je vermogen tekort begint te komen dan heb je gewoon het verkeerde toerental en ligt het dus IMHO aan je eigen rijden. En van zenuwachtig gedrag heb je met een 600cc echt geen last van.

Met snelgas en een achtertandwiel dat twee tandjes groter is...die van mij is zo mak als een lammetje als ik dat wil. En komt net zo makkelijk direct met grote stappen vooruit, alweer...als ík dat wil.

Edit: Offtopic: RetepV, check even het gespot topic. Net even een spotje geplaatst want ik vermoed dat ik jou gisteren ben tegengekomen. ;)
 
Laatst bewerkt:
overigens, voor 3000 euro zeg ik: haal een SV650(S). Oude model heb je voor rond de 2000 euro en het zijn echt fijne fietsjes. Zodra ik geld over heb ga ik denk ik toch wel weer een SV650 naked voor erbij kopen.
 
Die meer PK's op de achterband leverde dan de Duc 749 (was het toch wat jij op de bank had staan niet?) :')

2pk meer maar 17nm koppel minder ofzo bedoel je :+ ?

Sowieso PK's :'), koppel, daar gaat het om, PK's zijn een bijzaak.

ik ga nu zelfs iets halen met minder PK's dan mijn vorige motor, alleen omdat het koppel gewoon veel lekkerder is, en je moet met je PK pakhuis ook wel een bocht door kunnen komen(liefst met knie aan de grond) :+
 
2pk meer maar 17nm koppel minder ofzo bedoel je :+ ?

Sowieso PK's :'), koppel, daar gaat het om, PK's zijn een bijzaak.

ik ga nu zelfs iets halen met minder PK's dan mijn vorige motor, alleen omdat het koppel gewoon veel lekkerder is, en je moet met je PK pakhuis ook wel een bocht door kunnen komen(liefst met knie aan de grond) :+

Even verder off-topic dan, maar niet te lang....ander moet ik weer 3 dagen zonder MF :+

Knie aan de grond intereseert mij persoonlijk dan weer helemaal nix eigenlijk :')
En de bocht door kom ik zonder twijfel met mijn fietsje :)
En meer dan voldoende koppel om snel weg te zijn heeft mijn fiets ook :)

Dus och...doe mij toch maar gewoon lekker mijn Hondatje :') Daar kan ik in ieder geval wel van genieten :)
 
Knie aan de grond intereseert mij persoonlijk dan weer helemaal nix eigenlijk :')

leugens :')
En de bocht door kom ik zonder twijfel met mijn fietsje :)

Leugens :')
En meer dan voldoende koppel om snel weg te zijn heeft mijn fiets ook :)

Dit al helemaal :')

Dus och...doe mij toch maar gewoon lekker mijn Hondatje :') Daar kan ik in ieder geval wel van genieten :)

geen mening, er zijn ook mensen die op harleys genieten :')
 
overigens, voor 3000 euro zeg ik: haal een SV650(S). Oude model heb je voor rond de 2000 euro en het zijn echt fijne fietsjes. Zodra ik geld over heb ga ik denk ik toch wel weer een SV650 naked voor erbij kopen.
Kiek 'm goan op die SV. *O*

(motorstek)
 
Ik zou voor een Kawasaki zx6r 1998 gaan, daar heb ik ook eerst voor gekeken en die kun je nog wel redeijk krijgen voor 3000€.
Maar heb uiteindelijk besloten toch nog wat door te sparen en een nieuwer model te halen :)
 
Of een 600 SRADje, is een ideale beginners motor, goed ding en voor weinig geld.
Lees maar eens het SRAD topic, daar vind je veel jonge en beginnende motorrijders met een laag budget.
Je koopt gewoon een uitstekend ding voor erg weinig geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan