sport uitlaten voor motorscooters

wat denk je dat een goedgekeurde uitlaat oplevert op een bank????

en een jc op een maxi scooter is ook vragen om problemen lees maar over de geknapte riemen met een JC
 
Nachtmerry mijn ogen doen pijn van je nederlandse taal.

Maksor vertel eens??? eventueele linken erbij over de J- Costa ik ken nu 3 mensen hier op het forum die nog nooit problemen hebben gehad.
 
lees modernvespa.com maar eens daar zijn er ook een aantal en in deeltje 1 van jou favoriette topic de mp3 heeft niels van Leertouwer er ook het een en andere over gepost
 
lees modernvespa.com maar eens daar zijn er ook een aantal en in deeltje 1 van jou favoriette topic de mp3 heeft niels van Leertouwer er ook het een en andere over gepost
JMC is een zeer gewaarderde ModernVespa-forumlid en een ongeloofelijke fan en enthousiasteling van zijn Fucco EN JCOSTA.

Veel van die JCosta-pijn verhalen zijn te wijten aan verkeerde installatie van de vario, zoals het weglaten van ringetjes of toevoegen van teveel/ te dikke ringetjes of incidenten doordat piaggio een nogal belabberde snaar van fabriek afmonteert. (- overigens JCosta waarschuwt in de installatie instructies voor de minderwaardige kwaliteit van de Piaggio snaar tot aan de 250cc klasse)
 
JMC is een zeer gewaarderde ModernVespa-forumlid en een ongeloofelijke fan en enthousiasteling van zijn Fucco EN JCOSTA.

Veel van die JCosta-pijn verhalen zijn te wijten aan verkeerde installatie van de vario, zoals het weglaten van ringetjes of toevoegen van teveel/ te dikke ringetjes of incidenten doordat piaggio een nogal belabberde snaar van fabriek afmonteert. (- overigens JCosta waarschuwt in de installatie instructies voor de minderwaardige kwaliteit van de Piaggio snaar tot aan de 250cc klasse)
Kijk daar kan ik wat mee :Y *O*


Maksor de modernvespa.com komt in mijn fav te staan vespa blijven erg leuk :}
 
het gaat wel heel erg off-topic zo maar Jimc geeft ook erg af hoor, af en toe op de JC er blijken 2 types te wezen van de behuizing de ene werkt wel en de andere totaal niet die vreet riemen en als consument weet je dus niet welke je krijgt als je dan de Replies leest van Jimc dan adviseert Jimc om de jc terug te sturen en om het andere type te vragen

Erik mp3 is trouwens ook zeer te vreden over zijn JC ik heb na veel wikken en wegen gekozen voor de Dr_pulley oplossing mede door de goedkopere aanschaf
 
Zoals elders door mij is geschreven, heb van alles getest en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet echt warm wordt van andere varios, uitlaten, powercommanders en dergelijk.
Als ik het nogmaals zou doen, nam ik de originele vario + veren + rollers + powerrings.
Uitlaat, geeft pas wat resultaat op topspeed en doet onderin niets, met optrekken.

Maar dit is mijn mening en uit ondervinding.

Als er liefhebbers zijn?
Ik wil het spul zo kwijt en gaat de origineel er weer in.
( complete malossi set met alles er op en er bij ).
 
Zoals elders door mij is geschreven, heb van alles getest en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet echt warm wordt van andere varios, uitlaten, powercommanders en dergelijk.
Als ik het nogmaals zou doen, nam ik de originele vario + veren + rollers + powerrings.
Uitlaat, geeft pas wat resultaat op topspeed en doet onderin niets, met optrekken.

Maar dit is mijn mening en uit ondervinding.

Als er liefhebbers zijn?
Ik wil het spul zo kwijt en gaat de origineel er weer in.
( complete malossi set met alles er op en er bij ).

kleine beetjes maken 1 grote.....
echter ik ben het met je eens, gezien het geld dat je ervoor betaald.
Kan je dan beter door sparen voor een grotere broer.
Wel kan je natuurlijk dingen vervangen wanneer deze door hun levensduur zijn en deze dan vervangen voor "snellere" onderdelen

ik heb er alles bij elkaar toch een 10 ACHTERwiel pk's bij gekregen. (goed dit was wel wat meer dan alleen een uitlaatje ;) )
 
Zag niet zo lag geleden een motorscoot met een Kitaco einddemper, dat was vroegâh altijd al het betere spul voor viertakt brommertjes (ook 150cc dan heh 8-) ).

Maar toch moet ik het zeggen, het klonk nergens naar omdat het toerental navenant gelijk blijft van zeg.. 0 tot 100km/h
 
shit, wou net een leovince 4road onder mijn gts 300 monteren, maar ga nu twijfelen na deepnez zn ervaring.
 
gewoon doen een originele gts uitlaat gaat ook roesten op den duur
ik heb Marinde er al op gewezen dat ze hem in moet smeren met kachelzwart als ze hem mooi wil houden

Alles wat je mooi wil houden vergt onderhoud een RVS uitlaat ook die zul je af en toe moeten schoonmaken en poetsen anders brand het vuil in

kijk naar mijn geplaatste foto's na 35.000km in 1 1/2 jaar en die van mij is zelfs nog 2de hands
 
Wel kan je natuurlijk dingen vervangen wanneer deze door hun levensduur zijn en deze dan vervangen voor "snellere" onderdelen

ik heb er alles bij elkaar toch een 10 ACHTERwiel pk's bij gekregen. (goed dit was wel wat meer dan alleen een uitlaatje ;) )

Inderdaad,
er komt zeker een grote broer.
Totaal heb ik er ook bijna 1000,00 aan verspijkerd.
( alles wat er te koop is, zit er op, er aan of er in ).

Inderdaad,
als versleten is dan is het een optie om te vervangen.

PM tuning,
heb die gasten 3x gebeld, zouden mij terug mailen over prijzen
helaas nooit meer iets gehoord.

Zelfde verhaal voor de rollers van de Dr.Pulley.
In April besteld, ook niks meer over gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon voor de 4Road gaan, die klinkt veel mooier (dieper) dan de PM-tuning uitlaat die ik eens hoorde onder een vespa. Een J-Costa klinkt ook errug mooi in het echt, maar volgens mij niet te leveren voor onder een vespa.
 
Patriek, laat je het geluid nog horen als je hem op je SW hebt? Ben zeer benieuwd naar het tweecilinder geluid uit een 4Road. Het eencilinder geluid van de 4Road ken ik al; heb hem in het verleden op mijn X9-500 gehad.

Op mijn SW laat ik de originele uitlaat voorlopig nog zitten. Het is tenslotte het karakteristieke detail waaraan je de SW al van ver kunt herkennen.
 
Ik ga het zeker laten horen, ben er zelf meer nieuwsgierig naar dan jij.

standaard uitlaat is inderdaad zeker een 'oustanding feature' van de motor, maar mij iets te stil en groot.
 
ik heb easy parts even gemaild of ze een leovince 4road uitlaat hebben voor een vespa gts 300 in carbon uitvoering.

dit kreeg ik als antwoord: We hebben deze uitlaat momenteel niet op voorraad. Ze zijn besteld
Waarschijnlijk gaan we die carbon uitvoering binnenkrijgen want die andere is
uit het assortiment. Ik zal het bij binnenkomst controleren en u laten weten
welke uitvoering het is. tevens zullen dan de foto op de website worden aangepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan