Sprint Races circuit Zolder

Ja, ikzelf heb me dan maar gelijk ingeschreven voor een TOMS cursus. Vanwege de sprintraces had ik dat op de lange baan geschoven. Goede reden om het gelijk te doen!
 
ik denk dat ik aan het einde mijn TOMS ga halen en dan misschien volgend jaar ZAC rijden. Of volgend jaar ZAC en Sprint :) Zal wel niet , word een beetje duur dan :)
 
Zo mensen ik heb gisteren genoten!!
En ik had van mij zelf niet verwacht dat ik het zo goed zou doen!?!?

Ik starte met trainen in de B groep (beste tijd vorig jaar 1:48) maar moest van de 24ste plek starten in de A Groep omdat ik een 1:45.7 had gereden. Had zelf nooit verwacht deze tijd te rijden.
1ste race ging niet door omdat er in de 2de opwarmronde 3 mensen zwaar ten val kwamen!
Weet iemand hoe het met die mensen is afgelopen? Het zag er namelijk niet zo zonnig uit allemaal.....

Race 2: Ik had een tamelijk slechte start. Vond dat vlaggen verhaal met de start er allemaal onduidelijk uit zien. De gozer naast me ging er vandoor en toen had ik zoiets van oh mag onze rij al?!?!!? Maar al met al verloor ik er volgens mij geen plekken mee. Het ging heel lekker en reed in de race een 1:44:183 wat voor mij een persoonlijk record was. En heb de race uitgereden op plaats 18.

Het was mijn 1ste race dag en hij is met vlag en wimpel geslaagd :)

Misschien heb ik het niet goed gezien, maar ik stond bij de pre opstelling in de pits. Toen ik eens rustig om me heen aan het kijken was leek het wel of ik bijna allemaal nieuwe motoren zag. Sta je dan met een bijna Standaard GSXR 1000 K6. Dacht dat mijn motor nog niet zo oud was, maar toen ik daar stond leek dat wel anders :) Ik zag allemaal nieuwe Honda's, yamaha`s en suzuki`s wat economische mayonaise............ :)
 
Misschien heb ik het niet goed gezien, maar ik stond bij de pre opstelling in de pits. Toen ik eens rustig om me heen aan het kijken was leek het wel of ik bijna allemaal nieuwe motoren zag. Sta je dan met een bijna Standaard GSXR 1000 K6. Dacht dat mijn motor nog niet zo oud was, maar toen ik daar stond leek dat wel anders :) Ik zag allemaal nieuwe Honda's, yamaha`s en suzuki`s wat economische mayonaise............ :)


Yep, was er ook die dag... met een hele oude witte 2006 CBR1000RR ;)


Man man, wat een materiaal om je heen...pffff


22e over de streep in de A groep (17e van de 1000CC`s) met 1.45.3 best lap en
een super dag gehad!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan