Stage motorsport, tips?

Denniss46

MF'er
24 mrt 2014
62
4
Emmeloord
School: Hogeschool Windesheim, Zwolle
Leerjaar: 3
Studie: Sportmanagement
Minor: Event Management

Vanaf eind januari moet ik een half jaar stage lopen voor Event Management. Ik ben opzoek naar een stage binnen de auto- of motorsport. Bij mijn stage moet ik de focus leggen op de organisatie van kleine of grote events (bijv. pitstopdagen bij Ten Kate of een rol bij TT Circuit Assen)

Zijn er mensen die tips voor mij hebben? Organisaties kennen? Of interessante evenementen weten?

Met vriendelijke groet,

Dennis
 
School: Hogeschool Windesheim, Zwolle
Leerjaar: 3
Studie: Sportmanagement
Minor: Event Management

Vanaf eind januari moet ik een half jaar stage lopen voor Event Management. Ik ben opzoek naar een stage binnen de auto- of motorsport. Bij mijn stage moet ik de focus leggen op de organisatie van kleine of grote events (bijv. pitstopdagen bij Ten Kate of een rol bij TT Circuit Assen)

Zijn er mensen die tips voor mij hebben? Organisaties kennen? Of interessante evenementen weten?

Met vriendelijke groet,

Dennis

Misschien kun je je licht eens opsteken bij motorsportschool Holland. Ze organiseren veel cicruitdagen als 1-daagse evenementen, maar daarnaast ook club MET races (endurance), sprintraces, dus genoeg te doen om je een half jaar mee te vermaken en wie weet ook wat (mee) te organiseren.

www.motorsportschool.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan