Ster heeft een eigen motor !!!!!

heeeeel veeeeel plezier ermee. :]
maar met een Sv kan dat niet missen..

enne The Unknown op mijn sv???? ach waarom ook niet, dan kan hij eens meemaken wat ie mist.. :9~
 
heeeeel veeeeel plezier ermee. :]
maar met een Sv kan dat niet missen..

enne The Unknown op mijn sv???? ach waarom ook niet, dan kan hij eens meemaken wat ie mist.. :9~

Doe maar niet, straks is ie er niet meer af te slaan })

Lekkere fiets man!!


Welke kenteken plaat :? :o

Succes met ryden....uuuhhh POSEN

hmmmm de laatste keer dat ik keek was ik nog een vrouw :+

En vandaag is ie op kenteken gezet !!
 
Zo nog maar een paar foto s van mijn trots

full


Niet heel duidelijk maar het gaat om het idee: de MF sticker O-)
 
Laatst bewerkt:
Joh ik heb em nog maar net ????

Ong. 36 uur nu om precies te zijn .....................

[me]Ster heeft bochtjes rijden nog niet gehad bij de LOI en mag dus alleen maar rechtdoor ;) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Leuke auto heb je trouwens! :9 (ff op je site gekeken)
Eigenlijk zonde dat je 'm verkoopt...
 
Leuke auto heb je trouwens! :9 (ff op je site gekeken)
Eigenlijk zonde dat je 'm verkoopt...

tja, het is een hele dure hobby en het is of 2 motoren goed onderhouden of een corvette goed onderhouden. Om alle drie goed te onderhouden hebben we helaas geen budget, of ik moet alleen nog voor de wielen werken en dat wordt me nou ook weer een beetje te gek...Daarbij heeft het :] ons hart nu gestolen dus zullen we sowieso niet zoveel meer in de Vette rijden en das ook zonde..
 
Hey Ster, mooie fiets hoor! Nog heel ff en dan mag je er ook nog (legaal) op rijden!!!!!
Heel veel :] plezier ermee natuurlijk en heel veel veilige en gezellige O-) kilometers. Je weet waar mijn huis woont he!
 
Hey Ster, mooie fiets hoor! Nog heel ff en dan mag je er ook nog (legaal) op rijden!!!!!
Heel veel :] plezier ermee natuurlijk en heel veel veilige en gezellige O-) kilometers. Je weet waar mijn huis woont he!

Legaal rijden..............ja dat zou lekker zijn 8-) Nog ff geduld.............

EN dat rijden: Dat gaat goed komen !! :]
 
Mooie bike zeg! Hopelijk komt de LOI idd snel bij het hoofdstuk bochtjes :+ Veel plezier er mee :)

Leuke site trouwens, ook aardig die link naar het moterform :9
 
Ik log net in op LOI..maar bochtjes via de webcam is best wel moelijk en die uitlaat helpt gelukkig ook wel tegen die wheelies.

Als je 100 rijd en je logt uit bij de LOI stopt die vanzelf?
 
Terug
Bovenaan Onderaan