Stickers op je helm

Cosworth

MF'er
21 dec 2003
57
0
Hoofddorp
Ik heb een saaie zwarte DC helm. Wil dat stickertje er eigenlijk vanaf halen.
Zijn er coole stickers te koop die het materiaal van helm niet aantasten?
Ik heb in de zoekmachine niks kunnen vinden. Hebben jullie suggesties?
Thanx. :}
 
khem ook de stickers van m'n Airoh afgehaald, ging heel simpel met een föhn waren ze er zo vanaf. en verder zou ik gewoon ff vragen bij de motorwinkel of er speciale helm stickers bestaan
 
Je helm gaat misschien maar 4 jaar mee...in die 4 jaar heeft de lijm echt niet je helm uitgevrote.

als er een sticker op zit dan kan je er toch ok sticker opplakke.


(en nou niet mij meteen uitschelden...ik maak alleen maar een logische redenering)


aan mijn tekst kunnen dus geen rechten worden ontleend :P
 
Je helm gaat misschien maar 4 jaar mee...in die 4 jaar heeft de lijm echt niet je helm uitgevrote.

nee, niet je hele helm, maar 1 zwak plekje was volgens mij alles wat nodig was om de helm niet meer goed te laten functioneren... er zijn volgens mij wel lijmsoorten die je helm niet aantasten, waarschijnlijk had dat stickertje die er al opzat dat soort lijm :?
 
Over wat voor helm hebben we het? Als het een polycarbonaat helm is moet je inderdaad oppassen met stickers. Er zitten weekmakers in stickerplak en daar kan polycarbonaat niet goed tegen. Is het een glasfiber geval (vaak de duurdere helmen), dan maken stickers en/of spuitwerk niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan