Still alive..

't Gaat ook af en toe maar weer net goed met jouw he sander?
Rustig aan, want het zou jammer zijn als ook deze motor plat gaat |(

die bocht gaat met 180 zelfs nog prima niet eens knie aan de grond O-)
Jij wel jah 8-)
Haha nee hoor, ik had t ook niet lullig opgevat hoor, maar t klopte gewoon wat je zegt (dat er wel meer mensen in alkmaar wonen, dus dat t wel toevallig zou zijn)

...
Wat toevallig, ik woon ook in Alkmaar :P


Ik had van de week ook een fraaie uitschieter |(
Ik ging ff een rondje rijden op de ZXR750 van m'n maat. Ik was nog geen 200m ver, toen ik besloot om te gaan remmen voor een krap bochtje (ook ik maak weleens een wijs besluit :P ). Op m'n eigen motortje rem ik altijd met twee vingers dus dat zou ik met de ZXR ook doen :) . Laat nou alleen het drukpunt van de rem zo'n beetje op 1cm van het handvat liggen, dus ik kneep dhendel in 1x tegen m'n andere 2 vingers aan, dus van remmen kwam op dat moment niks van in |(

Ik schrok me de tering dus kiezen: of rechtdoor het gemeenteplantsoen doorkruizen of met 200m ervaring de motor maar de bocht in drukken :X
Ik koos voor optie 2 en dat liep gelukkig allemaal weer goed af *O*

Wel een wijze les geleerd die dag: probeer de rem van een vreemde motor eerst op een moment dat het nog niet nodig is :z
 
Laatst bewerkt:
't Gaat ook af en toe maar weer net goed met jouw he sander?

Ach ja, ja idd. :)

Rustig aan, want het zou jammer zijn als ook deze motor plat gaat |(

Mijn idee, maar goed, mocht 't gebeuren then so be it, als ik er dan maar weer goed vanaf kom (hoeveel beschermengels kan iemand hebben?)...


Tja, 180 km/u, ik vind 't al vrij hard als ik rechtuit rij, laat staan om 'm met die snelheid eens ff lekker de bocht in te gooien, kwacht nog wel een jaar of 5...

Wat toevallig, ik woon ook in Alkmaar :P

Wie nog meer eigenlijk van de MF-ers, vraag ik me af?

Ik had van de week ook een fraaie uitschieter |(
Ik ging ff een rondje rijden op de ZXR750 van m'n maat. Ik was nog geen 200m ver, toen ik besloot om te gaan remmen voor een krap bochtje (ook ik maak weleens een wijs besluit :P ). Op m'n eigen motortje rem ik altijd met twee vingers dus dat zou ik met de ZXR ook doen :) . Laat nou alleen het drukpunt van de rem zo'n beetje op 1cm van het handvat liggen, dus ik kneep dhendel in 1x tegen m'n andere 2 vingers aan, dus van remmen kwam op dat moment niks van in |(

_O-

Heftig! Lekker dan!

Ik schrok me de tering dus kiezen: of rechtdoor het gemeenteplantsoen doorkruizen of met 200m ervaring de motor maar de bocht in drukken :X
Ik koos voor optie 2 en dat liep gelukkig allemaal weer goed af *O*

Wel een wijze les geleerd die dag: probeer de rem van een vreemde motor eerst op een moment dat het nog niet nodig is :z

Rijdt heerlijk door de bochten, zo'n ZXR, of nie dan? :Y

Kspreek je later... :W
 
ik ken dit wel. heb het weleens gehad dat ik te hard op een bocht af kwam. toch nog heel snel willen remmen voor de bocht. blokkerend achterwiel (hierdoor viel de motor ook uit had ik niet door) toen me rem iets minder.. toen me koppeling weer los en daardoor dus weer een blokkerend achterwiel (motor ging weer aan :) ) en zo nog net de bocht door gegaan!


zal er vast 'stoer' uitgezien hebben voor een buitenstaander, maar toen besefde ik dat ik nog wat rijervaring nodig had! :+

en 1 keer te hard de bocht in (voor me gevoel dan, want het kon makkelijk) daardoor remmen in de bocht... dus met de motor naar buiten... en net voor de stoeprand beseffen.... STOP met remmen en kijk waar je heen wilt! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan