Stinger inkoopactie

McGuinness

MF veteraan
15 dec 2004
3.261
0
Isle of Man, Douglas, Bray Hill
UPDATE: Stinger basic edition 5 stuks € 963,46 per stuk

Interesse is mailen naar (DELETED)

Omdat er serieus interesse is getoond door een aantal mensen wil ik diegene vragen hier zijn of haar e-mail adres achter te laten of te mailen naar: (DELETED)

Dan kan ik daarmee een goede prijs gaan halen.


Meer informatie over de nieuwe Stinger: www.stinger.com
 
Laatst bewerkt:
die dingen zijn toch niet meer legaal ?

De nieuwste is wel legaal mits de radardetectiesoftware er niet op staat. Deze kan je thuis via internet uploaden en dan is ie er wel geschikt voor. Met 2 drukken op de knop is de software weer gewist. Dit als je bijvoorbeeld een land in rijdt waar radardetectors verboden zijn... Uiteraard gebruik je de radardetectiesoftware niet in Nederland omdat dat niet mag... O-)
 
De nieuwste is wel legaal mits de radardetectiesoftware er niet op staat. Deze kan je thuis via internet uploaden en dan is ie er wel geschikt voor. Met 2 drukken op de knop is de software weer gewist. Dit als je bijvoorbeeld een land in rijdt waar radardetectors verboden zijn... Uiteraard gebruik je de radardetectiesoftware niet in Nederland omdat dat niet mag... O-)
aha, dat klnkt handig :?

dan met je wel heel vaak veel te hard rijden om hier nog zin an te hebben ... ;)
 
Wat is dan nog wel het nut van dit apparaat, want ben niet zo technisch en ik lees alleen maar hoop geblabla op de site...

Verder waar verwacht je dat de prijs ongeveer gaatl iggen ?
 
Wat is dan nog wel het nut van dit apparaat, want ben niet zo technisch en ik lees alleen maar hoop geblabla op de site...

Verder waar verwacht je dat de prijs ongeveer gaatl iggen ?

Geen interesse, alleen maar een tip. Doe dat met die e-mailadressen op een andere manier. Geen zinnig mens gaat hier een kant-en-klaar een e-mailadres achterlaten aangezien elke forumpagina keurig wordt geïndexeerd door Google.
 
Ik lees door dit topic voor het eerst over de stinger. Weet iemand of die zowel op de motor als in de auto te gebruiken is en makkelijk te verwisselen.

Als ie zo over te zetten valt van de één op de ander dan heb ik wel interesse.
 
En dan sta je te bakkeleien met de diender langs de weg die je met zijn radardetectordetector aan de kant heeft gezet. Neemt ie 'm alsnog in beslag omdat hij denkt dat het een werkende detector is |(
 
Ik lees door dit topic voor het eerst over de stinger. Weet iemand of die zowel op de motor als in de auto te gebruiken is en makkelijk te verwisselen.

Als ie zo over te zetten valt van de één op de ander dan heb ik wel interesse.

Hij is niet waterdicht, want hij is nu alleen verkrijgbaar voor de auto. Weet niet of de Stinger nog voor de motor uitkomt. Dus zelf goed wegbouwen. De antenne is wel waterdicht evenals de computer center. De rest in een waterdichte verpakking monteren onder de buddyseat. De display met knoppen bij de cockpit onder het ruitje.
 
Klinkt goed. Wa kos da?

/edit: als ik aangehouden word en ik heb alles onder me buddy heb gepropt kan ik hem ook niet op tijd resetten.
 
Geen interesse, alleen maar een tip. Doe dat met die e-mailadressen op een andere manier. Geen zinnig mens gaat hier een kant-en-klaar een e-mailadres achterlaten aangezien elke forumpagina keurig wordt geïndexeerd door Google.

;)

Ik citeer:

...wil ik diegene vragen hier zijn of haar e-mail adres achter te laten >>> OF <<< te mailen... mensen die last van SPAM hebben kennen de trucs wel.
 
En dan sta je te bakkeleien met de diender langs de weg die je met zijn radardetectordetector aan de kant heeft gezet. Neemt ie 'm alsnog in beslag omdat hij denkt dat het een werkende detector is |(

Goed lezen! ;) Hij werkt niet meer als je aangehouden wordt... Je hebt de software dan gewist. Mits je die natuurlijk geinstalleerd had, want dat doe je natuurlijk niet omdat dat niet mag! *D
 
In mijn auto heb ik de toenmalige aanschafprijs van 1200 gulden er meer dan 10.000 voudig uitgehaald (denk aan al die bekeuringen 's nachts, inbeslagname auto's rijbewijzen enz).
Op de motor rij ik altijd voorbeeldig... :+
 
Goed lezen! ;) Hij werkt niet meer als je aangehouden wordt... Je hebt de software dan gewist. Mits je die natuurlijk geinstalleerd had, want dat doe je natuurlijk niet omdat dat niet mag! *D
Dat maakt op dat moment al niet meer uit. Dan ben je inmiddels 250 pleuri armer en je niet-werkende apparaatje is dan in beslag genomen. B|
 
Je kan ook een PDA + GPS + Navigatie + Syncen met het web. Stukje goedkoper, legaal en je kan er veel meer mee.

Als het alleen om de vaste palen ging, dan had ik daarvoor gekozen. Het gelazer is de mobiele controles. De vaste palen weet iedereen wel zo'n beetje. Bovendien staan die niet zo verdekt als mobiele controles.

Exacte prijs is overigen 963,46 voor de Basic Edition.

En de nieuwe Stinger is niet illegaal. Dat is helemaal niet relevant.
 
Laatst bewerkt:
Als het alleen om de vaste palen ging, dan had ik daarvoor gekozen. Het gelazer is de mobiele controles. De vaste palen weet iedereen wel zo'n beetje. Bovendien staan die niet zo verdekt als mobiele controles.

Exacte prijs is overigen 963,46 voor de Basic Edition.

En de nieuwe Stinger is niet illegaal. Dat is helemaal niet relevant.
Oeps, dan trek ik die in. Maar volgens mij kan je ook je mobiele controles op je pda krijgen. Daar zal natuurlijk wel enige delay inzitten. Ik ga kijken of ik mijn phone netjes op de motor kan monteren.

Succes met de actie. Een stinger blijft natuurlijk altijd makkelijker als een pda etc.
 
In mijn auto heb ik de toenmalige aanschafprijs van 1200 gulden er meer dan 10.000 voudig uitgehaald (denk aan al die bekeuringen 's nachts, inbeslagname auto's rijbewijzen enz).
Op de motor rij ik altijd voorbeeldig... :+


Is you Jos Verstappen, ofzo ?
 
weel stevig prijsje vind ik nog, ook een link met wat dit aparaatje allemaal kan.
routeplanner lijkt mij wel handiger id.

woops staat link bij :? moet nog leren lezen.
wel mensen al ervaring met stinger op de motor?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan