STORM op komst... VTR 1000F (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps, net terug van 5 dagen Schwartzwald, heerlijk gereden, 4 dagen...
Vandaag op de terugweg een schuiver gemaakt... '(
Wie kan me helpen aan:
-linker spiegel,
-Voor knipperlicht
-linker voetstep

Verder tank, linkerkuipdeel, rechterkuipdeel, kontdeel linker originele demper enz....

Als ik originele delen ga bestellen zit ik voor het kunstof en de tank al op 1600 euro ongespoten...

vet balen man -O-

orginele uitlaten liggen hier :Y
(nooit opgehaald door collega VTR)

alle orginele knippers liggen :Y

orginele ruitje :Y

buddyzit kapje rood :Y
remleiding voor :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey, sta ik niet eens in de openingspost??? Wat is dat nou?

Dan moet je een plaatje toevoegen

full


Dus bij deze.

1997, mods: Ixil uitlaten of Hoge Sharks heb soms de ene set d'r op en soms de andere, K&N luchtfilter, Braking Wave remschijf voor (nooit doen, remt waardeloos in de regen), voor andere veertjes + 10 mm doorgestoken, achter opgehoogd, LED achterlicht met geintegreerde knippers, Zwart double bubble kuipruitje die afgewisseld wordt met de standaard, Hyperpro stuurdemper, Ram mount voor montage vaginatie, stalen remleidingen
 
Laatst bewerkt:
Heej, een nieuw topic :9 Even mijn mods en een foto:

1999, Mods: donkere double-bubble kuipruit, kleine knippers, stalen remleidingen, tailriser, 44t achtertandwiel, Laser Hotcam Titanium DS dempers, Speedohealer, Yamaha R6 (grotere) spanningsregelaar, oranje rimstriping.

1217881693.jpg


Mss nog een handige link om te vermelden in de openingspost; een site met alle kleurcodes van de vtr1000f (wel even een nette link van maken).

..:dieVTRcommunity:..
 
Laatst bewerkt:
Ik ga naar Amerika en neem mee terug...

Begin september ga ik 3 weken op vakantie naar de VS en Canada. Gezien de lage koers van de dollar is het wellicht interessant om dan wat leuke VTR onderdelen aan te schaffen...Ik zat bv te denken aan een dynojet kit, stalen remleidingen etc.

Wat zouden jullie meenemen? Een dynojet kit moet natuurlijk terug in NL ook nog ingebouwd worden, dus dat is misschien niet zo handig...

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Grtz.

B.

Mocht je een Scott oiler of pro oiler tegenkomen, doe mij die dan maar. En een Ram mount voor op het balhoofd + stroomkabel en speakers voor de Vaginatie zou ook wel handig zijn.
 
Hey cool gedaan Tiez! :}
Zal ff fotooke zoeken, keb er ook zooooveel.
En eens kijken wat ik nu daadwerkelijk anders heb op mijn VTR......dat ik dat niet eens weet hahahahaha. Kom, dat ding moet gewoon rijden jaaaaaaaa })
 
Oeps, net terug van 5 dagen Schwartzwald, heerlijk gereden, 4 dagen...
Vandaag op de terugweg een schuiver gemaakt... '(
Wie kan me helpen aan:
-linker spiegel,
-Voor knipperlicht
-linker voetstep

Verder tank, linkerkuipdeel, rechterkuipdeel, kontdeel linker originele demper enz....

Als ik originele delen ga bestellen zit ik voor het kunstof en de tank al op 1600 euro ongespoten...

Gaar man! Zelf nog wel helemaal goed vanaf gekomen? Pak en helm enzo nog in orde?

Ik ben zelf de laatste tijd op zoek geweest naar een rechterspiegel en dat is een vrij taaie sessie. Lastig te krijgen en tweedehands soms nog erg duur. Ik heb nu via ebay.co.uk een imitatiespiegel gekocht. Deze moet nog binnen komen. Ik zal als ie er is wel laten weten of het een beetje een relaxt ding is. De kosten vielen mee: Inclusief verzenden een eurootje of 35. Hier gevonden trouwens

Succes met de wederopbouw!
 
Tja, ik heb al een stuurdemper... O-)

Edit: Poppetjes toegevoegd aan de SP, evenals de kleurcode-link :)
 
Laatst bewerkt:
Helm ongeschonden
Jas iets geschaafd
Broek kapot op het kniestuk, eerste laag leer is op de naad los.
Rest is met zwart leervet wel te repareren

Ben benieuwd wat de verzekering gaat doen.

Gast voor mij remde onderuit op zeiknatte weg in de regen. Ik ontwijk naar de linkerweghelft en tref daar zijn net afgebroken valbeugel (K100LT)...Weg voorband
Snelheid 30 ofzo

Weet iemand de dagwaarde van een 1998 VTR?
 
Dan moet je een plaatje toevoegen

[afbeelding]

Dus bij deze.

1997, mods: Ixil uitlaten of Hoge Sharks heb soms de ene set d'r op en soms de andere, K&N luchtfilter, Braking Wave remschijf voor (nooit doen, remt waardeloos in de regen), voor andere veertjes + 10 mm doorgestoken, achter opgehoogd, LED achterlicht met geintegreerde knippers, Zwart double bubble kuipruitje die afgewisseld wordt met de standaard, Hyperpro stuurdemper, Ram mount voor montage vaginatie , stalen remleidingen

Oeps, je bedoelt iets anders denk ik......... :X _O- _O-
Ja sorry ik vond hem wel grappig, dit soort fouten maak ik dus ook wel eens, zonder dat je er erg in hebt.
 
Gewoon laten staan _O- Staat wel lollig en iedereen weet wat er eigenlijk bedoeld wordt :+
 
Gewoon laten staan _O- Staat wel lollig en iedereen weet wat er eigenlijk bedoeld wordt :+

_O- _O- zal ik jullie wat verklappen _O- _O-

Dat woord heb ik geleerd van El Presidente uit het MF Flevo topic en vind het erg geinig })

@Wout: Met een beetje mazzel vergoed de verzekering van degene met losse spullen je schade. Zet er indien je die hebt wel meteen rechtsbijstand op.
 
Laatst bewerkt:
He Tiez, goed bezig!

Zou je mij er ook bij willen zetten?

vtbert.jpg


2000, Mods: Titanium BOS uitlaten, Dynojet kit, Smoke Dubble Bubble ruitje en Hyperpro voorveren.
 
Oeps, net terug van 5 dagen Schwartzwald, heerlijk gereden, 4 dagen...
Vandaag op de terugweg een schuiver gemaakt... '(
Wie kan me helpen aan:
-linker spiegel,
-Voor knipperlicht
-linker voetstep

Verder tank, linkerkuipdeel, rechterkuipdeel, kontdeel linker originele demper enz....

Als ik originele delen ga bestellen zit ik voor het kunstof en de tank al op 1600 euro ongespoten...
Balen zeg, sterkte er mee.

Ik heb wel een tank voor je, maar die ziet er zo uit:

full


Denk dat die van jou beter is (dat hoop ik in ieder geval voor je)...
 
Wil er uiteraard ook graag weer in staan!!

Starrrr
1997, 5mm spacer, 4graden ontstekingsvervroeger, donker ruitje, BOS T-SIX alluminium dempers, LED achterlicht met geintergreerde knipperlichten, Undertray, K&N luchtfilter, stalen remleidingen.

full
 
Laatst bewerkt:
Wil er uiteraard ook graag weer in staan!!

Starrrr
1997, 5mm spacer, 4graden ontstekingsvervroeger, donker ruitje, BOS T-SIX alluminium dempers, LED achterlicht met geintergreerde knipperlichten, Undertray, K&N luchtfilter, stalen remleidingen.

[afbeelding]

En superstrakke velgstriping natuurlijk :9 !!
 
Wil er uiteraard ook graag weer in staan!!

Starrrr
1997, 5mm spacer, 4graden ontstekingsvervroeger, donker ruitje, BOS T-SIX alluminium dempers, LED achterlicht met geintergreerde knipperlichten, Undertray, K&N luchtfilter, stalen remleidingen.

[afbeelding]

Je staat erbij (ja ik zit teveel op MF de laatste dagen: studieontwijkend gedrag :9)

Ik zit overigens binnenkort ook in het zwart op de bike :) A* Octane overall is onderweg vanuit de Joenaitud Steets
 
Snip, zou je mij iets zinnigs kunnen vertellen over de mogelijkheden mbt het zelf (laten) maken van een stuurdemper-beugel?... zie mijn post in het vorige topic: klik Het hoeft geen aluminium te zijn, en ook niet heel proffesioneel afgewerkt..maar wel toonbaar zeg maar ;) is dit haalbaar? zonder veel uren/kosten/moeite?

Dan zou ik toch eigenlij kwel een tekeningetje ofzo moeten hebben, met afmetingen enzo, anders kan ik geen uitspraken doen over hoe lang het duurt...

Ik kan me nou namelijk nog niet echt voorstellen hoe dat beugeltje eruit zou moeten zien... dus dan word lastig voorspellen...
 
Foto-KWJZBPII.jpg


Graag ook weer opnemen in startpost!
Mods: Volledige '03 CBR600RR voorkuip, donkere kuipruit, spiegels met LED knipperlichten, grijs gecoate wielen, volledig Leovince uitlaat systeem, Carbon dempers, LED achterlicht, seatcover, K&N Filter, DYNOJET KIT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan