Strakke R1!!!

He GuZ,

Kappen nou he?? :j

Probeer ik die Kadett-rijders eens een spiegel voor te houden verpest jij het weer ;)

Verder wel leuke plaatjes :r


:} :} :} :} :}
 
Ducati916.jpg



Nog steeds de moeder van de strakke fietsen!

*D
 
Bij vd Heijden in Den Bosch staat een mooie R1. Met veel oranje en de kruisende stemvorken op de kuip gespoten.
Zit echter wel een flink kras op de rechter framebalk. Net op de plaats waar een stuurhelft terecht zou kunnen komen bij een val. Onderkuip sluit ook niet helemaal netjes aan op de onderkuip.
Maar voor de rest een erg mooi ding. :9~
 
Bij vd Heijden in Den Bosch staat een mooie R1. Met veel oranje en de kruisende stemvorken op de kuip gespoten.
Zit echter wel een flink kras op de rechter framebalk. Net op de plaats waar een stuurhelft terecht zou kunnen komen bij een val. Onderkuip sluit ook niet helemaal netjes aan op de onderkuip.
Maar voor de rest een erg mooi ding. :9~
Foto :?

Ennuh een onderkuip die niet netjes aansluit op de onderkuip :?
Ennuh wat moet die schade fiets koste :?

EN nou we het over v/d Heijden hebben, kmoet mijn jas nog laten maken. Van de week effe langs...
 
Foto :?

Ennuh een onderkuip die niet netjes aansluit op de onderkuip :?
Ennuh wat moet die schade fiets koste :?

EN nou we het over v/d Heijden hebben, kmoet mijn jas nog laten maken. Van de week effe langs...

Eh, onderkuip sluit niet netjes aan op bovenkuip |( Geloof dat de fiets fl 21000 moest kosten (bijna e.10000). Niet op het bouwjaar gelet. Maar ik vond 21000 toch aan de lage kant voor een special.
 
Eh, onderkuip sluit niet netjes aan op bovenkuip |( Geloof dat de fiets fl 21000 moest kosten (bijna e.10000). Niet op het bouwjaar gelet. Maar ik vond 21000 toch aan de lage kant voor een special.
21000 voor een special :?
Eerder te veel dan te weinig...
Trouwens met schade is het zoiezo te veel...
 
21000 voor een special :?
Eerder te veel dan te weinig...
Trouwens met schade is het zoiezo te veel...

Als het ding geen schade had, zou fl 21000 volgens mij niet te veel zijn.
Maar ja, hoeveel schade heeft het ding? Misschien is het frame wel krom. Koop je toch een hoop ellende.
 
Bedankt voor niks GuZ :(

Krijg volgende week mijn zx6r...maar dat lijkt
dus al meteen weer een verstokte jaren 70 racer
vergeleken met dit hier..
:9~ :9~

... Waarom is het gras bij de buren toch altijd
groener ?? ...

:(
 
Hoe een vette fiets te verneuken? Zo dus...

Die gast zal z\'n kuip wel in puin gereden hebben en dacht het zo goedkoop op te lossen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan