Street Triple 13 - Where the Dark rule the Bright...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

een maat wil een 2008 Street Triple aanschaffen. Het ding heeft slechts 9000 km.

Waarop moet hij letten bij een Street Triple van 2008?

Grtz - een Speed Triple-er
 
MDS, I-accelerate en Herminator geef eens een foto van jullie motor, dan krijgen jullie een speciaal plekje in onze openingspost ;)
:W
jij bent goed bezig
hier mag je zelf kiezen

spiegels2.jpg


RIMG0083-1.jpg



spiegels3.jpg



:W

en nieuw deeltje :o
 
Laatst bewerkt:
Merc was er niet dus even de Honneurs waargenomen :)


:} ..... voor het initiatief......


Ben de laatste tijd niet helemaal met mijn hoofd erbij hier... niets met hier te maken,... mijn werk en andere zaken leggen even veel beslag op me... komt ook weer goed.... :)
 
MDS, I-accelerate en Herminator geef eens een foto van jullie motor, dan krijgen jullie een speciaal plekje in onze openingspost ;)

Ik wil Tripleklus en Pedro ook wel even aandragen als ere-spammers.

Mannen, fotootje voor in de OP?

En kwa opschonen staan er ook nog wel een paar in de OP die ik nog nooit heb zien posten en er dus al anderhalf jaar niet geweest zijn...

Je doet eindelijk nuttig werk Unglaublich Mich :}
Goeie topictitel, Lord of Darkfiets :P
 
Laatst bewerkt:
:} ..... voor het initiatief......
Ben de laatste tijd niet helemaal met mijn hoofd erbij hier... niets met hier te maken,... mijn werk en andere zaken leggen even veel beslag op me... komt ook weer goed.... :)

Altijd goed werk verricht Merc, je mag nu op je lauweren rusten :P
 
Ik wil Tripleklus en Pedro ook wel even aandragen als ere-spammers.

Mannen, fotootje voor in de OP?

En kwa opschonen staan er ook nog wel een paar in de OP die ik nog nooit heb zien posten en er dus al anderhalf jaar niet geweest zijn...

Je doet eindelijk nuttig werk Unglaublich Mich :}
Goeie topictitel, Lord of Darkfiets :P

Daar heb jij helemaal gelijk in, van die heren wil ik ook graag een foto :)

En zal vanavond eens gaan screenen wie eruit kunnen, ik zat daar gister al mee, maar ik denk dat komt nog wel.
 
Goedemorgen :W

Lees ook weer gezellig mee!
En mag deze misschien ook in de OP O-)
full

Afdeling Phantom Black *O*
 
Ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden :W

Meteen ff een vraagje, ben nog op zoek naar een backprotector, iemand nog tips!!
En ik ben van plan om mn bellypan te bestikkeren met een Britse vlag, mat zwart.
Zou dit staan?
 
Ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden :W

Meteen ff een vraagje, ben nog op zoek naar een backprotector, iemand nog tips!!
En ik ben van plan om mn bellypan te bestikkeren met een Britse vlag, mat zwart.
Zou dit staan?
Dat idee had ik ook al, maar dan op een zwarte ondergrond. Lijkt mij erg gaaf!!

Enne backprotector, goed de Lidl in de gaten houden! Die komen omstreeks maart denk ik weer met motorkleding. Ik gebruik dat ding al jaren, ook met snowboarden. 2 tientjes, een topding.
 
Ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden :W

Meteen ff een vraagje, ben nog op zoek naar een backprotector, iemand nog tips!!
En ik ben van plan om mn bellypan te bestikkeren met een Britse vlag, mat zwart.
Zou dit staan?


ik heb er een van Büse, die zit nog enigzins comfortabel

en de Britse vlag, daar zit toch erg weinig zwart in...
 
:W

Ik ga ook weer wat meer komen lezen in dit topic. Inmiddels het eerste ritje van het jaar gedaan met de Street. Het was nog tussen het ijs door maar het gevoel om terug op de moto te zitten was onbeschrijfelijk :9~
 
9ce32d3960670d7decaea8caf84c7a0d


@ NMGN-R: Als ik het goed heb begrepen is dit een foto van jou nieuwe motor.
Kan jij me vertellen wat voor nummerplaat houder dit is en hoe je de knippers naast je achterlicht hebt gekregen?
Heb je gaatjes geboord in dat kapje wat erover heen zit?

EDIT: Heb toevallig teruggevonden dat het een R&G is.

Maar dan mijn meest prangende vraag. Hoe heb je je knippers naast je achterlicht gekregen?

Ik wil mijn originele gewoon inkorten en dan de knippers op dezelfde plek zetten want zoals de knippers in de how-to (die hier gepost was) zitten vind ik alles behalve mooi:
f92t5468p86317n14.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan