..:: Mike ::..
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #51
Zonder, staat er ook onderZijn die fillempies met of zonder dB killer?
Maar uiteraard klinkt het in het echt best anders. Mooier, harder, GP-achtig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zonder, staat er ook onderZijn die fillempies met of zonder dB killer?
OK, ik zit al een week of 2 te wachten op die uitlaat.Zonder, staat er ook onder
Maar uiteraard klinkt het in het echt best anders. Mooier, harder, GP-achtig.
Duurde bij mij 2 weken, dus denk dat je hem deze week wel kan verwachten..OK, ik zit al een week of 2 te wachten op die uitlaat.
Duurde bij mij 2 weken, dus denk dat je hem deze week wel kan verwachten..
Heb nog niet gereden met killer, enkel even stationair met wat revven. Denk eraan om de killer er wel weer in te zetten omdat dit gewoon wel érg luid is. Bruut, mooi, fantastisch, maar héél erg luid.
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...
Zit idd ook op de CBR1000RR. Strakke afwerking!Mijne is van R&G, ben er heel tevreden over.
Stevig gemaakt, mooi afgewerkt.
Heb 4 jaar met een tailtidy van hetzelfde merk op mijn CB1000R rondgereden, en geen klagen van.
Haha kan ik me voorstellen.. Ze starten een hele hetze tegen je als je ze daar elke ochtend mee wakker maaktIk denk dat bij SC de killer er altijd in moet, ik heb hem met killer erin en heel de straat wordt wakker als ik 's ochtends start.
Haha kan ik me voorstellen.. Ze starten een hele hetze tegen je als je ze daar elke ochtend mee wakker maakt
Mijne is van R&G, ben er heel tevreden over.
Stevig gemaakt, mooi afgewerkt.
Heb 4 jaar met een tailtidy van hetzelfde merk op mijn CB1000R rondgereden, en geen klagen van.
Overweeg sterk deze er bij de levering van de motor meteen onder te laten zetten.
Ik zit te denken om het vóórtandwiel van mijn 2013 street te veranderen van 16 naar 15. Dus meer trekkracht en iets meer toeren, maar wel een lagere top. Heeft iemand hier zoiets gedaan? En zoja, wat merk je ervan qua rijden en verbruik?
Ik heb de R&G. Vond de evotech op afbeelding mooier, maar vond het geen meerwaarde voor de prijs. Installatie is wat gepriegel met de kabels, had de knippers ook nog verkeerd om aangesloten. Het lampje dat erbij zit, zit dicht op de kenteken waardoor je zo'n plastic kentekenplaathouder niet kan gebruiken.En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...
Ik heb het achtertandwiel 2 tanden groter. Volgens mij is de 1e versnelling bij het nieuwe type langer geworden, dus zou het zeker nut hebben om je tandwielverhouding te veranderen voor een meer speels karakter.Ik zit te denken om het vóórtandwiel van mijn 2013 street te veranderen van 16 naar 15. Dus meer trekkracht en iets meer toeren, maar wel een lagere top. Heeft iemand hier zoiets gedaan? En zoja, wat merk je ervan qua rijden en verbruik?
Even achter de veer kijken en je weet gelijk of die wel eens vervangen is
Ik zou de 20198modernized Map.hex, Street Triple up to VIN 411983 modified for Free Flowing Pipes plus air filter nemen.Nu, mijn vraag :
Welke mapping zou ik best gebruiken ?
Ik ben aan het twijfelen tussen
- 20574Map.hex OEM
of een modified.
Wie kan me raad geven ?
Alvast bedankt.
Dit is zeker niet het laatste type!
Dit is zeker niet het laatste type!
Ik zou de 20198modernized Map.hex, Street Triple up to VIN 411983 modified for Free Flowing Pipes plus air filter nemen.
Komt het meest in de buurt van jouw configuratie.
Voor de zekerheid kun je dan nog een run doen op een testbank om te kijken of de lucht/brandstofverhouding goed is.
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...