Street Triple Topic 22 - Liefde voor een trio, van cilinders

Status
Niet open voor verdere reacties.
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...
 
OK, ik zit al een week of 2 te wachten op die uitlaat.
Duurde bij mij 2 weken, dus denk dat je hem deze week wel kan verwachten..

Heb nog niet gereden met killer, enkel even stationair met wat revven. Denk eraan om de killer er wel weer in te zetten omdat dit gewoon wel érg luid is. Bruut, mooi, fantastisch, maar héél erg luid.
 
Duurde bij mij 2 weken, dus denk dat je hem deze week wel kan verwachten..

Heb nog niet gereden met killer, enkel even stationair met wat revven. Denk eraan om de killer er wel weer in te zetten omdat dit gewoon wel érg luid is. Bruut, mooi, fantastisch, maar héél erg luid.

Ik denk dat bij SC de killer er altijd in moet, ik heb hem met killer erin en heel de straat wordt wakker als ik 's ochtends start. ;)
 
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...

Mijne is van R&G, ben er heel tevreden over.
Stevig gemaakt, mooi afgewerkt.
Heb 4 jaar met een tailtidy van hetzelfde merk op mijn CB1000R rondgereden, en geen klagen van.
 
Ik zit te denken om het vóórtandwiel van mijn 2013 street te veranderen van 16 naar 15. Dus meer trekkracht en iets meer toeren, maar wel een lagere top. Heeft iemand hier zoiets gedaan? En zoja, wat merk je ervan qua rijden en verbruik?
 
Mijne is van R&G, ben er heel tevreden over.
Stevig gemaakt, mooi afgewerkt.
Heb 4 jaar met een tailtidy van hetzelfde merk op mijn CB1000R rondgereden, en geen klagen van.

Overweeg sterk deze er bij de levering van de motor meteen onder te laten zetten. :?
 
Ik zit te denken om het vóórtandwiel van mijn 2013 street te veranderen van 16 naar 15. Dus meer trekkracht en iets meer toeren, maar wel een lagere top. Heeft iemand hier zoiets gedaan? En zoja, wat merk je ervan qua rijden en verbruik?

Vind de motor standaard al redelijk kort gegeard. Nog korter zal nerveuzer zijn.
 
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...
Ik heb de R&G. Vond de evotech op afbeelding mooier, maar vond het geen meerwaarde voor de prijs. Installatie is wat gepriegel met de kabels, had de knippers ook nog verkeerd om aangesloten. Het lampje dat erbij zit, zit dicht op de kenteken waardoor je zo'n plastic kentekenplaathouder niet kan gebruiken.
Hij zit wel erg dicht op het achterlicht overigens.
 
Ik heb er een van CNC racing met kentekenverlichting. Verstelbaar in hoek. Degelijk doch niet overdreven dik uitgevoerd en daarom ook redelijk licht. Netjes afgewerkt en lag in het midden qua prijs. De knippers zitten alleen een beetje dicht bij elkaar en misschien daarom niet toegestaan. Geloof dat er minimaal 30cm tussen moet zitten.
 
Ik zit te denken om het vóórtandwiel van mijn 2013 street te veranderen van 16 naar 15. Dus meer trekkracht en iets meer toeren, maar wel een lagere top. Heeft iemand hier zoiets gedaan? En zoja, wat merk je ervan qua rijden en verbruik?
Ik heb het achtertandwiel 2 tanden groter. Volgens mij is de 1e versnelling bij het nieuwe type langer geworden, dus zou het zeker nut hebben om je tandwielverhouding te veranderen voor een meer speels karakter.
 
Even achter de veer kijken en je weet gelijk of die wel eens vervangen is

full


Waaraan kan je zien of het een oude of nieuwe spanningsregelaar is?
 
Nu, mijn vraag :

Welke mapping zou ik best gebruiken ?

Ik ben aan het twijfelen tussen

- 20574Map.hex OEM

of een modified.

Wie kan me raad geven ?

Alvast bedankt.
Ik zou de 20198modernized Map.hex, Street Triple up to VIN 411983 modified for Free Flowing Pipes plus air filter nemen.
Komt het meest in de buurt van jouw configuratie.
Voor de zekerheid kun je dan nog een run doen op een testbank om te kijken of de lucht/brandstofverhouding goed is.
 
Dit is zeker niet het laatste type!

Als je om welke reden dan ook geen nieuwe spanningsregelaar van Triumph kunt krijgen, dan heb ik nog 2 splinternieuwe exemplaren liggen die je voor een zacht prijsje over mag nemen.
 
Bedankt Jeroen! Ik neem morgen even contact op met de dealer. Ik laat nog wel even weten wat er uit komt.
 
Ik zou de 20198modernized Map.hex, Street Triple up to VIN 411983 modified for Free Flowing Pipes plus air filter nemen.
Komt het meest in de buurt van jouw configuratie.
Voor de zekerheid kun je dan nog een run doen op een testbank om te kijken of de lucht/brandstofverhouding goed is.

Tnx VTR Jeroen,

Ik zal die dan zeker proberen.
 
Ik heb eens een compare map gedaan en deze 2 maps liggen ver uit elkaar

Ook bij de modified HEX staat de o² en SAI uit maar deze 2 heb ik wel nog aangesloten.
 
En welke tail tidy hebben jullie Hornet900, Ibin, Ltrzfrank en Phustje? Denk erover om het nog even te laten monteren bij levering van de motor...


Die van R&G. Bevalt prima.
Stevige houder en geen last van een trillende kentekenplaat bij verschillende toerentallen.
Het ledje wat je kenteken verlicht is subtiel weggewerkt maar geeft voldoende licht.

Ik heb deze ook bij aflevering laten monteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan