Student op de motor Brabantse meet

Wanneer?

  • Zaterdag 13 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 20 maart

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zaterdag 3 april

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zaterdag 10 april

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Luister eens,

Ik ga in dit topic wat data uiteenzetten, dan kunnen jullie stemmen op welke datum jullie graag bij mij op bezoek komen.

Het plan is om zoals de vorige meeting ergens te gaan eten. (ik verzin dan wel een toffe eet-tent in DB om jullie het culinaire Brabant te laten ontdekken)
Na het eten gaan we natuurlijk keihard bieren in het gezellige uitgaansleven van DB.

We verzamelen voor het eten bij mij in de (studenten)flat en zullen daar savonds ook weer naar terugkeren. Vervoer naar de stad en weer terug heb ik niet voor zoveel man dus we zullen gaan lopen. (dat duurt ongeveer 15 min en met een paar bvo'tjes komt dat helemaal goed)

Jullie kunnen blijven slapen, ik kan ongeveer een man of 10-12 wel kwijt denk ik.


De data die beschikbaar zijn bij mij:

Zaterdag 13 maart
Zaterdag 20 maart
Zaterdag 3 april
Zaterdag 10 april

Doe maar stemmen wanneer het je uitkomt.

Edit:

Presentielijst tot dusver (in willekeurige volgorde):

Marien
Mark
Fuz
Mike
Carlijn
Jellert (gaat niet mee stappen)
Peter

Ivm het geringe aantal slaapplekken moet ik op 10 helaas het maximum stellen.
Gelieve voor 15 maart definitief laten weten of je komt.

Edit2: Het is dus definitief 10 april 2010 geworden.

Edit3: 15 maart is reeds gepasseerd dus iedereen die nu hierboven in de lijst staat heeft gezegd zeker weten te komen. Mocht er nog iemand alsnog willen komen, laat het me dan even weten. Dan dien je alleen wel rekening te houden met de mogelijkheid dat een slaapplek er niet meer in zit.
 
Laatst bewerkt:
Zal wel ff overleggen wat mike uitkomt... volgens mij kan ik nu op alle vier, al lijkt me april beter i.v.m. het weer :Y
 
Tjah.. dat wordt kaal op de grond slapen zonder dekentje..
Als je het lief vraagt wil Jelle of Marien wel tegen je aanslapen :P
 
Tjah.. dat wordt kaal op de grond slapen zonder dekentje..
Als je het lief vraagt wil Jelle of Marien wel tegen je aanslapen :P

Of jij? Mark hoopt natuurlijk dat jij dat gaat zeggen.

Peter, is het mogelijk om met de motor te komen? En die daar op een fatsoenlijke manier te stallen..
 
Laatst bewerkt:
Er is een ruime parkeerplaats buiten mijn flat, genoeg ruimte voor een halve megameeting als het moet. Ze kunnen alleen niet binnen staan dus wel ff goede sloten meenemen. :)

Het is overigens een goede buurt, maar voor de zekerheid.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nja een deken en bank volstaat ook wel. Neem zelf dan wel een kussensloop mee waar ik m'n kleren in prop, functioneert ook als kussen :P

Begrijp dus dat de motoren wel buiten staan dan?
 
Ok een deken heb ik ook wel. Banken ook wel een aantal. ;)

De motoren staan inderdaad buiten. Is een parkeerterrein dat bij mijn flat hoort.
 
Oke, klinkt goed. Als ik echt moe ben slaap ik overal wel, al moet ik in een stoel zitten :+

Maareh, waar is de rest van de 'studenten' eigenlijk? :P
 
De verst mogelijke datum gekozen... Kan nog niet echt in de toekomst kijken, dus zie nog wel ff :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan