"Studenten in het zuiden" Deel 15:Preasides en andere bazen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey nog een f-sport, mooi mooi

Veel UvT-ers hier? Ik (Jozef (31), onlangs na 10 jaar auto maar eens op de motor gekropen) zat zo een beetje mee te lezen de laatste tijd, ben alleen geen student meer. Ik werk op de UvT, maar de collega's rijden voornamelijk choppers en tour :9

Ik werk in de UB, alvast veel succes komend collegejaar en ook voor de TIK-organisators (mochten die er zijn)...

:W Welkom :)
 
Welkom aaso! Ik zit zelf in Maastricht en Weert maar heb een buitengewoon respect voor motorrijdende UvT'ers :+
 
Idd, want motorrijders in deze saaie omgeving hebben er eigenlijk niets te zoeken......
Leuk filmpje idd, ik krijg zin om een SM te kopen _O- (alweer)

Maar nee, ik ga denk ik een winterbrik autootje kopen die ik als er iets kapot is zelf ga repareren op de meest provisorische manieren *O*
 
Net gebeld door Rijen dat het dynamo deksel gescheurd is, vandaar alle olie. Dus dat zetten ze er nieuw op en een nieuw knipperlicht en dan mag ik hem waarschijnlijk zaterdag ophalen.

Dan kan hij de verkoop in
 
Bleh zijn duur, heb ik er ook gelijk bijgehaald hehe

Pas trouwens op met in het donker rijden met dat ding, je ziet geen flikker meer :P

Ken alleen de arai prijzen en ben idd blij dat ik de mijne bij mijn helm kreeg!

En in t donker gewoon vizier open en na afloop vliegjes uit je ogen peuteren!
 
Voor een shark was ik geloof k 55 ekkies kwijt. Kan wel super snel van vizier wisselen. Moet je je wel aan je schema houden hehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan