Studenten-Winterbikkel-Meeting II

datum voorkeur

  • maakt mij niets uit

    Stemmen: 3 12,5%
  • zondag 9 maart

    Stemmen: 5 20,8%
  • zondag 16 maart

    Stemmen: 16 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey, misschien dat ik kan komen. Moet eventjes kijken met school, 9 maart zou in principe wel moeten kunnen. Weekend erop ben ik sowieso al weg. Zal het ook even aan Roy vragen, denk dat hij het ook wel leuk idee vindt!
 
Laatst bewerkt:
@ -XX-: we kunnen wel ergens in amsterdam afspreken, dan rijden we samen (en misschien dat nicked ook mee wil) naar veenendaal

@PJ: reclame is altijd goed!! ;)

@aergrimm: hopen dat je nu geen dubbele afspraken heb staan ;)
 
@ -XX-: we kunnen wel ergens in amsterdam afspreken, dan rijden we samen (en misschien dat nicked ook mee wil) naar veenendaal

@PJ: reclame is altijd goed!! ;)

@aergrimm: hopen dat je nu geen dubbele afspraken heb staan ;)

jij onthoudt ook alles :/ er is nog geen datum bekend ;) dus kan hem nog niet vast in mn agenda zetten.

maar die paar km's kunnen er wel bij :)
 
de 9de ga ik waarschijnlijk niet, want ik wil Qatar niet missen. :N

Edit: het zo een nachtrace zijn, maar weet nog steeds niet hoelaat. :P
 
Laatst bewerkt:
Mjah, kou viel misschien nog wel mee, maar die zout :?

Als ik een pekelfiets had gehad, was ik ook zeker al een keer wezen :] :Y

Ik kom net terug van een ritje. Moest de accu even opladen... :) Goed excuus! Ging de laatste 5 kilometer nog even regenen, kwam iets te enthousiast aan bij de rotonde, achterbandje glibber-zwaai-glij. Iets te hard geremd, kon 'm gelukkig wel recht houden.

Maar het is een bikkel meeting, dus ja... Alleen échte bikkels :9
 
Klein beetje, denk dat er ook aardig wat over de A28 komen... zit nog ff te kijken waar we misschien af kunnen spreken om er heen te rijden.

Ik heb hier ook phustje die mee gaat. We staan bij klaverblad/macdonalds in apeldoorn. Beste motorstek in het regio :)
 
zondag om 12.00 uur gaat de stembus dicht.

de volgens recente opinie-peilingen gaan de meeste voorkeursstemmen uit naar 16 maart ;)
 
Schrijf mij OVB ook maar in. Het is een zondag dus dat is mooi. Heb ik ook weer een legitieme reden om me motor weer goed schoon te maken ;)
 
Mjah, kou viel misschien nog wel mee, maar die zout :?

Als ik een pekelfiets had gehad, was ik ook zeker al een keer wezen :] :Y

vandaag lag er voor het eerst sinds tijden weer zout op de weg :? je kan hem toch gewoon afspoelen / wassen ?

is er trouwens al een route ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan