Zou je Rent-o-kill kunnen bellen als je last hebt van een politici plaag?
We zouden Volkert van der Graaf kunnen helpen bij een ontsnappingpoging in ruil
voor een "wederdienst"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou je Rent-o-kill kunnen bellen als je last hebt van een politici plaag?
Een motorfiets is, generally, niet zuinig.
Mijn auto weegt ongeveer 1150 kg met mij erbij en daarmee rij ik 1:11 ongeveer.
Mijn motor weegt ongeveer 300 kg met mij erbij en daarmee rij ik 1:16 ongeveer.
Kortom... De auto is een stuk efficiënter. Eigenlijk zou je met de motor zeker 1:40 moeten kunnen rijden voor een vergelijkbare efficiency.
Tja waarschijnlijk bedacht door een Europarlementariër op de achterbank van een dienstauto uit de Mercedes S-klasse of een BMW uit de 7-serie die zich onder politiebegeleiding van vier motoren met meer dan de maximale snelheid op de linker baan van de snelweg van een vergadering naar huis spoedde.
Stroomlijn is een. Een hoog rendementsblok (in plaats van een race-blok) is twee.Dat kan ook als de motor meer gestroomlijnd is, een top heeft van 150.
Is minister Dekker hier niet mee bezig, om mensen die dicht bij hun werk wonen een belasting voordeel (oid.) te geven op hun koophuis.Dit word een andere discussie
maar het is toch raar dat ik als IT'er naar amersterdam moet vanuit Almelo , als of er daar geen It'ers te krijgen zijn.....
ff stukkie over vliegtuig vs. auto, door de german airport associationWaar hebben ze het over,,, die apen in schiphol stoten per maand meer rommel uit dan het hele wagen park van nl in een jaar ... en zeker weten dat er meer personen reizen over de wegen in nummer dan in vliegtuigen....
Aircraft versus the automobile
Energy consumption statistics for modern civil aircraft show that air travel is not only a fast but also a fuel-efficient form of transport. The specific fuel consumption of the German charter airline fleets is now below the 4 litre mark. Top of the 1996 list in energy saving was LTU whose jets consumed a fleet average of 3.2 litres of kerosene per 100 passenger-kilometre.
In contrast, Prognos Market Research Institute figures show that, on average, for a long-distance journey, a car registered in Germany (1992 figures: average consumption 9.1 litres per 100 km, average occupancy 1.7 persons per car) will have a specific fuel consumption of 5.4 litres per 100 passenger-km. According to these figures, long-distance car travel requires a higher specific fuel quantity of half as much again than a charter flight. Only if a minimum of three people are travelling in one car, do they consume less fuel per capita than in an aircraft. Even then, the time, cost and accessibility factors in reaching many destinations are points in favour of air travel.
En toch hoor ik steeds meer verhalen van mensen die fabrieken in china, rusland e.d. hebben gezien die zo hypermodern zijn, dat wij er in NL niet aan kunnen tippen.onze fabrieken zijn schoner dan vroeger ,, maar de smerigste zijn gewoon verhuist naar landen waar men nog nooit van arbo wet em mileu en kyoto gehoord hebben en zonder uizonder lage loon.......
Los van de landen waar men gewoon niks doet ,, rusland, china ......
Deze zijn zo schoon omdat ze aan de europese markt willen verkopen en als extra bonus punt op de verkoop marketing hebben, ze voldoen aan de zeer strenge EUROPESE eisen ook al heeft hun eigen land geen milieu eisen. (Ik weet even geen voorbeelden maar ze zijn er!).
ik ontken zeker niet dat men daar de kenis en mogelijkheden niet heeft.
maar een hand vol fabrieken op enkele duizende die nog amper na de 2 wereld oorlog zijn ,, op z'n minst toen voor het laatst geschilderd zullen we maar zeggen.
Al denk ik wel dat we terdege rekening moeten houden ,, rusland vanwege de grondstoffen en olie en china met z'n economische vermogen en arbeit potentieel
men is in de steden heel ver , maar op het platteland nog een weg te gaan.
daar krijgt men de geest niet meer in de fles
Wat een klootzakken zijn het ook in die EG-club.
Niet moeilijk doen over de 200.000.000 pleuro die elk jaar over de balk gesmeten worden door het krankzinnige verhuiscircus tussen brussel en Straatsburg.
En dat alleen omdat die k*tfransen dat zo graag willen!
Wel lopen zeiken over motorfietsjes!
Laat ze gvd eens kijken in autoland.
De achterlijke zuipbakken als de BMW X5 en dergelijke monstrueuze apparaten, waarvan bovendien is vastgesteld dat ze extra gevaren voor hun omgeving met zich brengen worden natuurlijk buiten beschouwing gelaten!
Evenals alle andere zuipschuiten, zoals de al genoemde dikke Mercedesen, vette BMW's en Audi's, etc., etc., etc.
Als men dan toch wil ouwehoeren over zuinigheid, dan raad ik de eikels aan ook eens te kijken naar het vliegen!
De zgn zakenjets, de prive-helicopters (zuipdingen bij uitstek!) en de sportvliegtuigjes.
Ook leuk is het vergallen van het plezier van de mensen die ouwe stoomlocomotieven rijdend houden....
Schande, die dingen. Vreten kolen en doen dat dan ook nog eens op een bijzonder inefficiente manier en met uitstoot van hele gore rook!
En wat dacht u van de watersport?
Bijv. mensen die ouwe slepers varend houden. Ook millieucriminelen.
Die dingen vreten ook kolen of zuipen dieselolie in oude, niet zuinige motoren.
Schande!
Gek he, dat de meeste Hollanders die grondwet uitkotesen en de rest van de EG ook helemaal zien zitten?
Je wordt er doodziek van!
De bemoeizucht neemt zolangzamerhand onacceptabele vormen aan.....
Maar dat wordt ook nog steeds (al zeker 5 jaar) tegengehouden door grote jongens als shell onder het mom van de gevaren bij het tanken terwijl dat allang niet meer het geval is (LPG is ook niet zo gevaarlijk als ze ons willen laten denken)
Laten ze eens iets doen om Waterstof er als brandstof door te krijgen, daar zijn ze al jaren mee bezig en in de USofA zijn ze al bezig met een langduurtest in het dagelijks leven (10000 dikke auto's als proef)
Maar dat wordt ook nog steeds (al zeker 5 jaar) tegengehouden door grote jongens als shell onder het mom van de gevaren bij het tanken terwijl dat allang niet meer het geval is (LPG is ook niet zo gevaarlijk als ze ons willen laten denken) en zowel LPG als waterstof zijn goedkope en milieuvriendelijke brandstoffen meer daar kunnen ze gewoon niet genoeg aan verdienen want dat zouden ze moeten aanmoedigen dmv belastingvoordeel en accijnsverlaging.... stel je toch eens voor, de staat kan dan wel naar het leger des heils voor onderdak want dat gaat ze veeeeeeellll geld kosten
Elke brandstof kan gevaarlijk zijn bij overslag of opslag.
Als de ontwerpers hun werk goed doen en de gebruikers hun hersens gebruiken en niet lopen rommelen aan begrenzers of wat dan ook, is het aansteken van de barbeque gevaarlijker dan benzine, LPG, diesel, aardgas, waterstof tanken.
Mij bekruipt overigens de laatste tijd steeds vaker het gevoel : wegwezen hier!
Ik begin de overvolle leefomgeving en de verziekte bestuursapparaten meer dan beu te worden........
LuxemburgWelk alternatieven heb je dan ,, overal hoor ik dit soort verhalen......
Of je moet ergens willen zitten waar een oncomfortabel klimaat heerst willen zitten maar dat is meestal minder leuk motor rijden