Superbike's Brands Hatch

Wie wint Brands Hatch?

  • Troy Bayliss

    Stemmen: 7 43,8%
  • Carlos Checa

    Stemmen: 1 6,3%
  • Max Biaggi

    Stemmen: 2 12,5%
  • Max Neukirchner

    Stemmen: 2 12,5%
  • Troy Corser

    Stemmen: 0 0,0%
  • Noriuki Hage

    Stemmen: 4 25,0%
  • Ruben Xaus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Waaaaa Laguna Seca was ook oké .... totdat Stoner het verknalde... (maar Stoner is geen Rossi }) )

Goed om te horen dat Jones bij kennis is...
 
By David Miller
Britain's Craig Jones has been airlifted to hospital following a massive highside in this afternoon's World Supersport race at Brands Hatch.

The Parkalgar Honda man was dicing with Jonathan Rea for the lead then the rear tyre of his CBR600RR let go at Clark Curve and he was thrown across the track.

3.55PM: We have just been informed that Craig is in a pharmacological coma and is being transferred to the nearest neurological unit after suffering a severe cranial trauma.

The result of the race is curently sub-judice.
http://www.bikesportnews.com/articl...SB_JONES_BADLY_INJURED_IN_LAST-CORNER_CRASH_1
 
Klein beetje vertalen, hij word op het moment kunstmatig in coma gehouden en heeft ernstige verwondingen aan z'n hoofd/schedel.
 
Zo te zien werd ie ook aangetikt door het voorwiel van de Honda op de 3e plek
Het leek erop dat ie bij zijn benen geraakt werd, maar het ging best snel... hij was wel zijn vizier kwijt, dus misschien dat ie ook daar een tik heeft gehad...

laten we hopen dat het allemaal meevalt. Bij rtl gp beweren ze zometeen meer nieuws te hebben...

[update] bij rtl gp hebben ze dus niet meer nieuws dan we al wisten...
 
Laatst bewerkt:
By David Miller
Britain's Craig Jones has been airlifted to hospital following a massive highside in this afternoon's World Supersport race at Brands Hatch.

The Parkalgar Honda man was dicing with Jonathan Rea for the lead then the rear tyre of his CBR600RR let go at Clark Curve and he was thrown across the track.

3.55PM: We have just been informed that Craig is in a pharmacological coma and is being transferred to the nearest neurological unit after suffering a severe cranial trauma.

The result of the race is curently sub-judice.
http://www.bikesportnews.com/articl...SB_JONES_BADLY_INJURED_IN_LAST-CORNER_CRASH_1
meer nieuws op deze pagina:

5.15PM: A statement from MSVR and FGSport reads: "During the FIM Supersport World Championship race at Brands Hatch today, rider Craig Jones crashed at Clark Curve and appeared to be struck by a following rider, sustaining a serious head injury.

"Craig was initially treated at the scene and was then transferred to the Circuit Medical Centre for further assessment and treatment before being flown by Kent Air Ambulance to the Royal London Hospital, which is the leading trauma centre in the region."
 
"Craig was initially treated at the scene and was then transferred to the Circuit Medical Centre for further assessment and treatment before being flown by Kent Air Ambulance to the Royal London Hospital, which is the leading trauma centre in the region"

Volgens mij was hij al bewusteloos toen hij op de grond kwam, ik denk dat het vrij ernstig is.
Ik hoop dat ik ernaast zit. Het is en blijft een gevaarlijke sport.
 
Misschien een schedelbreuk of iets dergelijks. Heelt weer wel, daar niet van... maar hij is zeker de rest van het seizoen uit de running. -O-
 
Misschien een schedelbreuk of iets dergelijks. Heelt weer wel, daar niet van... maar hij is zeker de rest van het seizoen uit de running. -O-

Ik denk dat het feit dat hij dit seizoen misschien niet meer kan rijden echt even van ondergeschikt belang is hoor. Dan denk je er toch echt iets te licht over hoe hij er nu aan toe is. :X
 
Ik denk dat het feit dat hij dit seizoen misschien niet meer kan rijden echt even van ondergeschikt belang is hoor. Dan denk je er toch echt iets te licht over hoe hij er nu aan toe is. :X
Of je begrijpt de link niet die ik probeer te leggen. Het feit dat Jones nu vast en zeker de rest van het seizoen out of running is, geeft aan dat de situatie zeer ernstig is.

Van mijn kant i.i.g. beterschap aan het adres van Jones, en dat er herstel mag plaatsvinden!
 
Misschien een schedelbreuk of iets dergelijks. Heelt weer wel, daar niet van... maar hij is zeker de rest van het seizoen uit de running. -O-

schedelbreuk zal wel meevallen, hersenen hebben een zware klap gehad. Dit zitten 'los' in je schedel. Zijn hoofd werd geraakt met, wat zou het zijn geweest..150 km/h?, Vergelijk het maar met een ei in een emmer waar je hard tegen aanschopt :X De hersenen worden 1 kant in je hoofd op geslingerd. Gevolg zware kneusing met een zwelling. Daarom zal ie in coma gehouden worden.
dit is me ooit uitgelegd door een dokter na een ongeval wat een kamaraad van me broertje heeft gehad. Die jongen is na dagen coma wakker geworden en een dag later het ziekenhuis uitgelopen.. hoop voor hem hetzelfde..
 
Zo raar...

Je ziet allerlei crashes van mensen die door de lucht vliegen en 10 keer over de kop gaan. Die mensen staan op en hebben meestal alleen iets gebroken.

Deze crash was geen spectaculaire highsider maar wel fataal...
 
Zo raar...

Je ziet allerlei crashes van mensen die door de lucht vliegen en 10 keer over de kop gaan. Die mensen staan op en hebben meestal alleen iets gebroken.

Deze crash was geen spectaculaire highsider maar wel fataal...
Het leven is heel raar wat dat betreft. -O-

Ik hoorde/las ook ergens dat Jones het gas erop hield oid om geen highsider te krijgen, niet wetend dat een highsider in dit geval waarschijnlijk zijn leven gered zou hebben omdat hij dan zeker niet geraakt zou zijn door Pitt. '(

Maarja, dat is het befaamde als als. Feit is dat Jones op het verkeerde moment op de verkeerde plek was. -O- Zo onvoorspelbaar is het leven.. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan