Supermotard circuitdag Ulrum animo check

Maaarten

Die hard MF'er
7 jun 2005
980
0
Haulerwijk
Hallo Smers.

Ik ben bezig om te proberen de kartbaan in Ulrum af te huren en er dan een circuitdag voor supermotards voor te organiseren.

Het gaat hier dan vooral om beginners die niet of weinig op het circuit rijden zodat je op je eigen tempo rond kan toeren en niet door iedereen van de baan word gereden maar er rekening met elkaar word gehouden.

Heb nu twee keer mee gedaan aan een circuitdag voor beginners op kartcircuit "Pottendijk" wat georganiseerd werd door de Gelderse Supermotard club (gsm).
Dit is mij zeer goed bevallen en wil ook wel een keer een andere baan rijden die ook redelijk in de buurt is.

Ben nu nog in onderhandeling met de baan maar zou graag weten wie er ook wel mee zou willen. Het aantal dat er max. mee mag/kan en de kosten is dus nog onbekend. Wel is het zo dat ik er geen winst op hoef te maken maar dat we allemaal lekker rond kunnen toeren.

Hoor het graag.
 
kolere dat is niet naast de deur. heb gelukkig een vriend daar in de buurt wonen, dus ben wel geinteresseerd.

k zou hier alleen niet teveel van verwachten. zit erg veel bewoning omheen, dus ze zullen niet veel dB's toelaten. ze hebben volgens hun internetsite op t moment niet eens een vergunning voor minibikes en 2 takt karts zijn niet toegestaan. mocht de testdag doorgaan, ben ik bang dat het daar ook bij blijft :P

maar de baan heeft wel een groot voordeel. je 4e en 5e versnelling blijven gespaard ;)
 
De geïnteresseerde vinden voor zo'n dag is nooit zo'n probleem..

Het probleem zijn de vergunningen van de banen, probeer het eerst rond te kijken.
 
ja inderdaad ik heb er ook wel eens heen gebeld maar mocht met mijn 2 takt sm niet rijden daar.. en baan is ook wel erg kort vergeleken met pottendijk, maar als je het voor elkaar kan krijgen ben ik zeker van de partij!!
 
We zullen zien niet geschoten is altijd mis toch? En mocht het bij een testdag blijven hebben we toch weer een leuke dag gehad.
 
Ik lees op de site dat ze niet met karts mogen rijden ivm een vergunning. Hoe zal dat dan gaan met 10 SM-ers!? :+

Maarten, bellen! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan