Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb jij je wel es voorgesteldOp woensdag 20 augustus 2003 11:46 schreef pincode het volgende:
aanvang 12.00 vertrek rit 12.30 plaats utrecht centrum bij de dom (domplein) zorg voor een vole tank ook off the road zij welkom en een hoop supermotards natuurlijk
Blijf je bezig?
Heb je een goed parcours? Of wil je gaan toeren met SM rijders![]()

gaan eerst een stukje knallen en dan naar een millitare tank baan waar je je kan uitlevenHeb je een goed parcours? Of wil je gaan toeren met SM rijders![]()
militare tank baangaan eerst een stukje knallen en dan naar een millitare tank baan waar je je kan uitleven

Hoe zit dat met die tankbaan, moet en we dan crosswielen meenemen of ligt daar breed asfalt.
Aub beetje meer info![]()

[/quote]Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef pincode het volgende:
we toeren eerst een stukje en op die tank baan kan je op asfalt en onverhard rijden als je zin heb kom je en als je geen zin heb kom je niet leek mij wel leuk met een grote groep we rijden hier al met een man of 10 dus als die groep groter word is allen maar leuker
Op donderdag 21 augustus 2003 09:20 schreef Priller het volgende:Of heb je hem al in de bus staan![]()
Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef pincode het volgende:
we toeren eerst een stukje en op die tank baan kan je op asfalt en onverhard rijden als je zin heb kom je en als je geen zin heb kom je niet leek mij wel leuk met een grote groep we rijden hier al met een man of 10 dus als die groep groter word is allen maar leuker
Op donderdag 21 augustus 2003 09:20 schreef Priller het volgende:
Kunnen we ook direkt naar die tankbaan toe ?
Die locatie blijft geheim ben ik bang.
Ben benieuwd, als ie wordt vrijgegeven, kunnen we er wel ff heengaan, hoef ik m'n kentekenzooi er niet op te bouwen. We wachten de reactie van de TS wel af.

Op woensdag 20 augustus 2003 11:46 schreef pincode het volgende:

Hee jammer, gaat het nou niet door...![]()
![]()

nou we zijn geweest maar jij was er zeker niet vriend maar het was bere gezellig en hebben lekker op die tank baan kunnen knallenJa ik stond al voor niets onder aan de Dom te wachten op m'n XT![]()
heb ik wat met jou te makendie loser mag van mij gebanned worden