• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

supermotard ontmoetings rit 24 aug

Blijf je bezig?

Heb je een goed parcours? Of wil je gaan toeren met SM rijders :+

Op woensdag 20 augustus 2003 11:46 schreef pincode het volgende:
aanvang 12.00 vertrek rit 12.30 plaats utrecht centrum bij de dom (domplein) zorg voor een vole tank ook off the road zij welkom en een hoop supermotards natuurlijk
Heb jij je wel es voorgesteld :?

Wedden dat hier ook weer een [Dode link verwijderd] op komt???

Knallen vanaf de Dom ??? Op 1 wiel door Utrecht met z'n allen ?
Hoe zit dat met die tankbaan, moet en we dan crosswielen meenemen of ligt daar breed asfalt.
Aub beetje meer info :?

Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef pincode het volgende:
we toeren eerst een stukje en op die tank baan kan je op asfalt en onverhard rijden als je zin heb kom je en als je geen zin heb kom je niet leek mij wel leuk met een grote groep we rijden hier al met een man of 10 dus als die groep groter word is allen maar leuker
Op donderdag 21 augustus 2003 09:20 schreef Priller het volgende:Of heb je hem al in de bus staan :+
[/quote]

kun je op die tankbaan ook zonder kenteken terecht, zonder eerst te moeten toeren. Kun je niet wat info over die baan geven?

Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef pincode het volgende:
we toeren eerst een stukje en op die tank baan kan je op asfalt en onverhard rijden als je zin heb kom je en als je geen zin heb kom je niet leek mij wel leuk met een grote groep we rijden hier al met een man of 10 dus als die groep groter word is allen maar leuker
Op donderdag 21 augustus 2003 09:20 schreef Priller het volgende:

Kunnen we ook direkt naar die tankbaan toe ?

Ben benieuwd, als ie wordt vrijgegeven, kunnen we er wel ff heengaan, hoef ik m'n kentekenzooi er niet op te bouwen. We wachten de reactie van de TS wel af.

En dan hoef ik mijn [topic=36712]band[/topic] niet te verwisselen |(

Ja ik stond al voor niets onder aan de Dom te wachten op m'n XT :o
nou we zijn geweest maar jij was er zeker niet vriend maar het was bere gezellig en hebben lekker op die tank baan kunnen knallen

Terug
Bovenaan Onderaan