supermotard op de spinder

interesse sm rijden

  • veel asfalt

    Stemmen: 29 64,4%
  • zandpaden

    Stemmen: 5 11,1%
  • bossen

    Stemmen: 4 8,9%
  • peukie roken

    Stemmen: 7 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    45
hela hola er wordt maar weinig geschreven op het forum waar blijven de fanatieke supermoto rijders met hun verhaaltjes over hoe hard ze wel niet gaan
kom mannen voer de spanning is wat op en spreek voor zondags weer eens iets af zodat we met een paar man kunnen gaan sturen over weg en zand. kneedown help is een handje mee zodat er weer een paar mee gaan (JASPER) ook jij kan nog wat schrijven en afspreken maar niet meer op de SPINDER. we moeten ergens anders naar toe weet iemand nog een plaats laat het even weten
 
ja ja op de spinder zijn ze aan het schieten geweest met een lasergun wel te verstaan

ik kijk ff af want ze hebben het ook al over een samenscholings verbod

in de aanbieding 3 stuks motorbanden 160/6017 yokohama 2 nieuwe en 1 die maar 50 km heeft gerold
alle 3 voor 135 euro per stuk 50 euro
het is een koopje doe er je voordeel mee
het zijn nagenoeg slicks met een heel klein beetje profiel voor het oog van meneer aggent
en je weet het weg is pech
 
ooojeeeeee ik heb het 4-us weer te pakken
nadat ik vorige week weer geproeft heb van het crossen is nu ook de ziekte bij mij toegeslagen
jawel ik heb er een of-road bijgekocht
wel een oudje maar ik zal er wel plezier mee gaan beleven hoop ik
een ktm lc4 600 uit 1992
full


wat vinden jullie ervan ?????
 
in de aanbieding 3 stuks motorbanden 160/6017 yokohama 2 nieuwe en 1 die maar 50 km heeft gerold
alle 3 voor 135 euro per stuk 50 euro
het is een koopje doe er je voordeel mee
het zijn nagenoeg slicks met een heel klein beetje profiel voor het oog van meneer aggent
en je weet het weg is pech

heb je een piccie van de banden,misschien heb ik wel intresse.
 
ooojeeeeee ik heb het 4-us weer te pakken
nadat ik vorige week weer geproeft heb van het crossen is nu ook de ziekte bij mij toegeslagen
jawel ik heb er een of-road bijgekocht
wel een oudje maar ik zal er wel plezier mee gaan beleven hoop ik
een ktm lc4 600 uit 1992
(Afbeelding)

wat vinden jullie ervan ?????
leuk ding, maar weer een ktm he :+ maar even over morgen, zijn er mensen van plan te gaan? ik kan wel, maar misschien ergens anders afspreken?
 
hela hoe istie

ik ga morgen met de crosser toeren op de baan
dus ben ik niet bij de spinder

over die banden ik heb er nog maar 2 en helaas heb ik er geen foto van
de foto vd ktm is door iemand anders genomen
maar voor het geld kun je geen bult vallen
2 achterbanden voor 100 pleuro is niet veel toch

ze lijken op slicks maar er zitten wat profielstreepjes op van elk 2 a3 cm zodat het voor de polietie geen reden is om aan te houden


eenmalige aanbieding voor 120 euro krijg je er een metzeller voorband bij kado met nog meer dan 3.5 mm profiel wie maakt me los ????
 
en vandaag gezellig gereden kerels ???

ik heb ook vandaag maar weer eens de noppenfiets bereden

pf wat wordt je daar moe van /maar wel leuk !!!!
maar waar blijven de spannende verhalen ???????
 
nog iemand dit weekeinde met de brommer op pad geweest ???
za avond even met de sm op de crossbaan weest te spelen
leuk joh er was net gevlakt en het was hard dus heel goed te doen
op de terrugweg wat bodemmonsters genomen [op mijn bek gegaan]
resultaat zere knie zere l schouder en een schaafwondje van een 35 cm op mijn buik van het stuur
maar wel veel lol gehad
en jullie nog iets spannends meegemaakt ?????
 
als er iemand interesse heeft de ktm off-road is te koop met div onderdelen zoals extra achterbrug andere veerpoten en orginele uitlaat
hij hoeft niet weg maar voor op de grossbaan istie te zwaar voor mij
ik ben er zondag wel ff met gaan offroad rijden dat is ook wel leuk mar ik zoek toch iets voor erbij speciaal voor op een crossbaan
meschien iemand intesse om een lowbudget sm van te maken
1 x trappen en hij loopt hij is echt goed in orde

vraagprijs 1750 euro

ps ik heb ook nog steeds 2 achterbanden voor de supermotard 50 euro per stuk 2 voor 135 ze zijn nieuw.....
 
ik ga morgen niet met de sm mijn stuur is nog steeds krom en ik heb nog niet de nieuwe bouten in huis
dus ik denk dat de ktm 600 off-road morgen weer een s uitgelaten gaat worden

waar spreken jullie af op de spinder of ergens anders ik hoor het nog wel anders kom ik morgen messchien wel met noppenbanden ff kijken

groetten en de mzll
 
Zo net weer thuis, Jasper en ik hebben flink stukje gereden vandaag. Was erg leuk, flink wat glijden met het achterwiel in het bos blijft het iniedergeval wel spannend :9
 
sorry jomgens ik had gister te diep in het glaasje gekeken dus voelde ik me vandaag niet optimaal
vannavond nog ff getweiffeld maar toch maar thuis gebleven
zo te horen hebben jullie weer veel plezier gemaakt

volgende x beter
 
en nog iemand met de motor weggeweest of is dit topic stervende ??????

ik hoor en zie niemand meer op het forum niet en op de spinder niet
heb ik iets verkeerd gezegd ofzo ??????????

en anders gooi maar een slotje op dit topic want als er toch niets meer afgesproken wordt heeft het ook geen zin meer

jongens de groetten en als er binnen 2 weken niets meer bijgezet wordt vindt ik het ook wel best mmmmmzzzzzzzzzlllllllllllll

ps ik heb nog 2 achtebanden nieuw samen voor maar 85 euro
en nog een ktm lc4 600 uit 92 met kenteken te koop doe een goed bod

cya *O* *O* *O* *O* :] :] :] :] :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ |( :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan