Supermotardforum.nl down?

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
Weet iemand wat er met Supermotardforum.nl is gebeurd? Inmiddels een week offline... Komt het forum ooit nog terug? :?
 
zelfde probleem.
full
 
Jasper is er een hele tijd geleden al mee gestopt, guido nu ook :?
 
Sorry mannen, ben er indd mee gestopt... Mijn host vond het opeens nodig om de tarieven omhoog te gooien, waardoor het voor mij een beetje een te dure hobby werd.

Ik zal eens kijken of ik een alternatief kan opzetten.
 
Sorry mannen, ben er indd mee gestopt... Mijn host vond het opeens nodig om de tarieven omhoog te gooien, waardoor het voor mij een beetje een te dure hobby werd.

Ik zal eens kijken of ik een alternatief kan opzetten.

Ik kan eventueel wel gratis/zeer goedkope hosting regelen via mijn werk (we verzorgen namelijk zelf hosting)
Mail me maar ofzo
 
-O- -O- -O- -O- -O-
Al mijn mooie projecten, slik ze zijn toch niet weg?

Ps. Heb ook nog iemand belooft iets toe te sturen waar ik geen gegevens van heb opgeslagen.

Is het niet mogelijk topics compleet hier neer te zetten.
Hoop dat er nog wat te versieren valt, vond het altijd leuk forum met alleen liefhebbbers.
 
Ik denk dat enkele google banners op de site een stuk kunnen bijdragen het financieren van het forum.
 
Jah idd jammer dat het eruit ligt.

Kan je niet iets regelen met het motocrossforum dat we daar een apart hoekje krijgen ofzo? Is maar een idee he.
 
Idd, ik denk best dat er users bereid zullen zijn je financieel te sponsoren met het forum.

Beetje lullig dat het gewoon onaangekondigd verdwenen is.

De Brabantse Supermotards hadden ook divere verhalen/ leden in dat topic staan... Zou zonde zijn als we deze niet terug zouden krijgen
 
Vanavond of (uiterlijk) morgen is er een forum beschikbaar heb ik uit betrouwbare bron :}
 
goed plan. persoonlijk zou ik er meer voor over hebben, geen praatjes over kosten of ander gelieg, het moet gewoon in de lucht blijven. Voor de Sm'ers is supermotardforum.nl een begrip.
 
Jij niet misschien, maar ik keek er elke dag ff op. Altijd één van de eerste dingen die ik deed als ik 's avonds thuiskwam.
Dus het MOET terug komen. Capice ? 8-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan