Supermotardforum.nl down?

Zijn er nog mensen die een forum kunnen en willen opzetten? ik heb het nog nooit gedaan maar kan zeker wel helpen met het forum indelen enzo.

Maar zelf een forum instaleren op een site of hoe dat ook moet en of heet.... daar heb ik mij nog nooit in verdiept.

Mischien dat ik wel 1 iemand weet die mij er daarbij kan helpen... maar als er hier iemand met het nodige verstand zit.
 
Zijn er nog mensen die een forum kunnen en willen opzetten? ik heb het nog nooit gedaan maar kan zeker wel helpen met het forum indelen enzo.

Maar zelf een forum instaleren op een site of hoe dat ook moet en of heet.... daar heb ik mij nog nooit in verdiept.

Mischien dat ik wel 1 iemand weet die mij er daarbij kan helpen... maar als er hier iemand met het nodige verstand zit.

Probeer deze eens :

Gratis forum

Ik ben zelf meer een gebruiker dan een webmaster. Maar bovenstaande site lijkt gratis en ze vermelden dat je niet moet ontwerpen.
 
Ik heb ervaring met fora's opzetten (ik ben zelf ook webmaster, ik programmeer in PHP, MySQL, AJAX, ...) en ik heb wel zin om supermotardforum.nl op te zetten!
Ik zal een berichtje sturen naar SlideFreak...
 
Hmmm.. Een berichtje sturen gaat niet, zijn emailadres is ook niet zichtbaar.
Ik heb mijn emailadres zichtbaar gemaakt in mijn profiel. Dus SlideFreak, contacteer mij aub.

De domeinnaam supermotardforum.nl is ontrokken van registratie staat er in de WHOIS
 
Ik kan eventueel wel wat goeds regelen voor de domeinnaam/hosting.
Misschien wel gratis zelfs, anders voor een zeer klein bedrag per maand
 
Hmmm.. Een berichtje sturen gaat niet, zijn emailadres is ook niet zichtbaar.
Ik heb mijn emailadres zichtbaar gemaakt in mijn profiel. Dus SlideFreak, contacteer mij aub.

De domeinnaam supermotardforum.nl is ontrokken van registratie staat er in de WHOIS

Mail adres staat in mn MF profiel ;)

Ik heb een volledige backup van het forum, dus als iemand mij een MySQL database kan aanbieden komt het allemaal goed *D El Snorro? Mail maar anders :)
 
Laatst bewerkt:
@ SlideFreak

hoe groot is ondertussen de database ......

ga eens nazien of ik een 2é database kan inplanten op mijn webspace ......

ook een optie is ....... nee ga geen reclame maken ;)
 
Laatst bewerkt:
Maarre wat kost zoiets dan?
Als we nou es met zn allen een 'kleine' donatie doen??
Beetje jammer dat dat zo ineens moet gaan!

Ligt een beetje aan het dataverkeer..
Maar ik betaal voor mijn hosting 24 euro excl. BTW en dan heb je domeinnaam + 2gb opslag + 50 gb dataverkeer..

Dataverkeer is afhankelijk van of je zelf plaatjes gaat hosten of niet.. Als je dat niet doet haal je 't zeker.. Doe je dat wel, dan ligt het aan het aantal bezoekers en aan de plaatjes..

Voor 'n 18 euro meer heb je 150 gb dataverkeer en 6gb opslag.. Lijkt me sterk als je 't daarmee niet haalt, of je moet motor-forum aantallen verwachten.
Goedkoper heb ik trouwens nog niet gezien in Nederland (hosting is volgens mij in Nederland en gewoon 100mbit, dus snel).. Ik heb 't zelf nu 'n jaartje en ben uiterst tevreden erover.
Hmm.. Het lijkt wel of ik reclame aan 't maken ben :X . Vooruit, ik zeg niet waar, als je 't wil weten mail maar.

Gezien alles al geregeld is en genoeg mensen zich aanbieden, doe ik 't niet meer :-).
Anders had ik 't er ook wel bij kunnen zetten (heb er nu streetfighters.eu staan, maar gebruik 't domein niet maar link hem door naar 't xtremebikz forum).

Edit
Ik ben eens gaan kijken bij de SIDN (Stichting Internet Domein Namen)..
Daar staat dat het domein supermotardforum.nl onttrokken is..
Ik krijg nergens echt gevonden wat het nu inhoud, behalve dat het bijvoorbeeld gedaan kan worden wegens economische waarde van de naam. Maar het betekend in ieder geval zo ver ik begrijp dat hij dus niet meer geregistreerd is en voorlopig niet kan worden geregistreerd (misschien wel nog door de oude eigenaar).
 
Laatst bewerkt:
Jongens geen paniek!

Naar alle waarschijnlijkheid komt het forum terug!!! Het zal nog wat tijd nodig hebben, maar we doen ons best om het forum zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen bij een nieuwe host.

*O*
 
Jongens geen paniek!

Naar alle waarschijnlijkheid komt het forum terug!!! Het zal nog wat tijd nodig hebben, maar we doen ons best om het forum zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen bij een nieuwe host.

*O*

Links of rechts om het komt goed :)
 
goed nieuws er is een host gevonden, als het mee zit begin volgende week weer online.

@ SlideFreak, ik spreek je vanavond voor tekst en uitleg.
 
Jongens, het is gelukt! Het forum is volledig in oude staat ondergebracht bij een nieuwe host! Er waren wat problemen met de bakcup, even leek het niet te gaan lukken, maar na een hele dag zwoegen is het dan toch gelukt!

Het oude domein (supermotardforum.nl) blijft voorlopig eigendom van de SIDN, maar daar hebben we een oplossing voor gevonden.

Het SuperMotard Forum is nu terug te vinden op ons nieuwe adres:

SuperMotoForum.nl
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan