Supermotardtraining-MF Erzgebirgsring 2013

Zo ook de SMT ook organisatie is weer thuis.

Wat een K L O T E rit. Ook geen airco en een stuk file gehad. Heb totaal vandaag meer gedronken dan de dagen dat ik op de motor gereden heb!

Maar beter 40 graden plus dan -10 graden toch. En het bier smaakte er alleen maar beter op!

Ik hoop jullie volgend jaar weer te zien. Wie weet op de Harzring dan! Maar dat moeten we nog helemaal opzetten (en vooral naar de kosten kijken natuurlijk).

Wij als SMT hebben dit jaar als de meeste geslaagste Ergebirgsring ervaren. Vooral de les van Bernd Hiemer is iets wat we ook bij een volgende buitenlandse trip ook weer willen organiseren!
Maar een geslaagde week wordt juist ook door jullie als deelnemers veroorzaakt. Dus ook jullie bedankt voor jullie enthausiaste reacties!

Hallo Bernd *D
 
Hallo Bernd... _O-

Zitten toch leuke plaatjes tussen RC. :)

Benieuwd naar de rest van de foto's. Heb nog wat filmpjes, maar is allemaal niet zulk boeiend materiaal. De crashcam niet vaak genoeg aan gezet. :+ (Behalve wanneer het telde natuurlijk.)

Bedankje voor de organisatie, heb een topweek gehad.

Kijk al uit naar volgend jaar, maakt me niet eens uit waar. :)
 
maandag 26 augustus is er weer ee nSMT training op Emmen.

Morgen maak ik een topic aan! en versturen we de mailing naar de leden. Ga nu ff in bad en genieten van de rust :z :z :z :z


Haha groot gelijk, en die maandag probeer ik Cker vrij te krijgen. Voor nu zondag 4aug het geleerde in praktijk brengen :P
 
Voor de deelnemers die het nog niet wisten:

Alle foto's die gemaakt zijn door Supermotonieuws.com (die vrouw met de camera die de hele dag langs de baan stond *O* :} )
Al die (goede) foto's worden op een dvd gebrand en elke deelnemers krijgt een DVD thuis gestuurd! Dus dan kun je nogmaals nagenieten!

Het selecteren en bewerken van de foto's, het maken en versturen van de DVD's kost wat tijd, maar we doen ons best het zsm kompleet te maken.
Marianne / Riny en natuurlijk de kleine Tiemen. Bedankt weer *O*
 
Ook weer thuis.....


@Dirt Harry, we hadden dit jaar 6 motoren in de bus vond ik wel genoeg.
Volgend jaar zonder vouwwagen opstap en lekker 120 knallen. ;)

Ik vond het een topweek en het weer (afgezien van s'nachts) was perfect.
De bui tijdens de les van Bernd Hiemer (hallo Bernd! _O- _O- ) was nog geeneens zo vervelend. We leerden n.l. gelijk remmen met slicks op een natte baan en voorzichtig op het gas gaan.

Ik ben benieuwd naar alle foto's en film materiaal.

@SPutnick kom maar op met het filmpje van vlak voor vertrek. :P _O-
 
Ook weer thuis.....


@Dirt Harry, we hadden dit jaar 6 motoren in de bus vond ik wel genoeg.
Volgend jaar zonder vouwwagen opstap en lekker 120 knallen. ;)

Ik vond het een topweek en het weer (afgezien van s'nachts) was perfect.
De bui tijdens de les van Bernd Hiemer (hallo Bernd! _O- _O- ) was nog geeneens zo vervelend. We leerden n.l. gelijk remmen met slicks op een natte baan en voorzichtig op het gas gaan.

Ik ben benieuwd naar alle foto's en film materiaal.

@SPutnick kom maar op met het filmpje van vlak voor vertrek. :P _O-


Ook ff meelezen hier aangezien arie ook mee was....

Veel leuk film materiaal van o.a. Niels Bazzi jvd en Sputnick incl een paar mishaps.
Maar dat was met Sputs camera :P
 
Zeker benieuwd naar alle foto's en filmpjes.
De foto's die ik van Bart gezien heb waren al veelbelovend.
 
Laatst bewerkt:
Yes! thuis, t was n topweek, SMT Bedankt! Kan inmiddels zelf ook lachen om mn superpole poging 1 ;) Heel erg benieuwd naar de foto's/ filmpjes
 


Hahaha, en is Anne Marie al uit de ballenbak gehaald??


...Ben er trouwens ook achter wat er mis is gegaan bij m'n valpartij. Er is een spaak losgekomen uit m'n achterwiel en ergens tussen gekomen waardoor het wiel is geblokkeerd.. Vette pech dus! (wel beter dan dat het mijn eigen stomme schuld was)

Straks ekkes een fotootje posten als bewijs :)
 
was echt een top weekje !!
Veel geleerd en lekker gereden. voor het eerst heuveltjes bedwongen. Dat was ook echt supervet.
Voor herhaling vatbaar in ieder geval.
Allen bedankt voor de gezelligheid, hulp, tips, etc. etc. *O* *O*
Yes! thuis, t was n topweek, SMT Bedankt! Kan inmiddels zelf ook lachen om mn superpole poging 1 ;) Heel erg benieuwd naar de foto's/ filmpjes

:P

heel goed, want wij konden er ook om lachen ;)
 
Wat was er gebeurd?!

in zijn snelle 3e rondje schoot ie in de laatste bocht spectaculair rechtdoor, reed dan maar meteen de pits in en zette dus geen tijd neer.
Heet als het al was, werd Niels op dat moment nog wat heter en liep een beetje rood aan.
:+

hij kreeg een herkansing :Y :]
 
Super, bedankt man. De organisatie trouwens ook bedankt. Heb me dit jaar weer goed vermaakt en kijk weer uit naar de volgende keer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan