Supermotardtraining Pottendijk 5 en 19 september 2011

Het was weer gezellig, lekker gereden en het weer heeft ook prima mee gewerkt...

Heren van SMT bij deze bedankt voor weer een seizoen goed georganiseerde leuke SM dagen !! Op naar seizoen 2012...
 
:) twas mijn eerste dagje , heb me goed vermaakt al heb ik het nog niet echt onder de knie :) met een racer circuit rijden is wat gamakkelijker vind ik. Maar heb me prima vermaakt :)

Jeroentje bedankt voor de lift :)
 
thx Jvd TvT en Bazzie, lekker gereden ondanks dat ik na de eerste 2mtr al op mijn bek lag......kouwe bandjes :X
Later nog lekker effe achter Snorro gehangen om de lijnen te bekijken zag er goed uit.
Haywire ik check morgen mijn PM effe 8-) (ben een ochtend mens)
Volgende keer met mij meerijden hoor Jelmer was erg eenzaam zo;-(
(de jeugd van tegenwoordig staat gewoon te kijken hoe een arme ouwe hippie bijna met milieukleed en al weggeblazen wordt) B|
Tot 2012
 
Laatst bewerkt:
:) twas mijn eerste dagje , heb me goed vermaakt al heb ik het nog niet echt onder de knie :) met een racer circuit rijden is wat gamakkelijker vind ik. Maar heb me prima vermaakt :)

Jeroentje bedankt voor de lift :)

Was gezellig (vooral die parkeerplaats :9~ ) :+
Geld is overgemaakt :Y

zie je morgen, zal wel na het eten worden denk ik zo.
 
Ad all: bedankt voor alle bedankjes en complimenten. Zonder jullie kunnen wij het niet regelen dus ook alle deelnemers BEDANKT!!

We gaan er men z'n drieen (TVT, BAZZI en ik) voortzo weer hard aan werken om 2012 nog beter, mooier en SM rijker te maken!
 
Was gezellig (vooral die parkeerplaats :9~ ) :+
Geld is overgemaakt :Y

zie je morgen, zal wel na het eten worden denk ik zo.
Ik weet niet of ik je morgen nog kan hebben :+.... :o

O-) Damn duur dagje zo! was een hoop geld van mijn rekening afgeschreven! wist niet dat het zo duur zal uitvallen! |(
 
Ik weet niet of ik je morgen nog kan hebben :+.... :o

O-) Damn duur dagje zo! was een hoop geld van mijn rekening afgeschreven! wist niet dat het zo duur zal uitvallen! |(

Tja je eerste keer en dan gelijk met de organisatie meerijden.... Dat kost geld ja :P
maar je hebt me niet teleurgesteld hoor :$ :+
 
http://www.facebook.com/pages/SuperMotardTrainingnl/167621723319698
Daar zijn de foto's te vinden straks :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan