Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik ben ook op zoek,
je zal er zeker vinden maar die zijn dan wel al enkele jaartjes oud...
maar als je keuze nog eens beperkt wordt tot 25kw is het al hopeloos
succes
Er zijn zat supersports te vinden tot 10.000 piek, natuurlijk geen R6 of dat soort, maar wel GSXR, FZR-R, ZXR-RR, CBR-RR enz.
Maar voor 12000 piek heb je een 2e hands vrij nieuwe Yamaha YZF600 Thundercat, is dat niet iets ? Of zoek je meer richting 750-1000cc ?
Voor motoren kijk ik altijd motoroccasion.nl en marktplaats.nl
FZR600 bijvoorbeeld, leuke fietsen.![]()
Er zijn zat supersports te vinden tot 10.000 piek, natuurlijk geen R6 of dat soort, maar wel GSXR, FZR-R, ZXR-RR, CBR-RR enz.
Maar voor 12000 piek heb je een 2e hands vrij nieuwe Yamaha YZF600 Thundercat, is dat niet iets ? Of zoek je meer richting 750-1000cc ?
Voor motoren kijk ik altijd motoroccasion.nl en marktplaats.nl
Zucht, heb je hem weer!Zeg nou gewoon \'FZR400\', dan ben je meteen je fiets kwijt en kan je die R6 kopen.
Zucht, heb je hem weer!![]()
Er zijn veel goede fietsen die in de aanbieding staan daar en ook goedkoop. Een R6-je kun je er wel halen voor 10000 mark, dan kom je uit op 11000 piek en dan nog wat bpm erbij. Voor 13000 max heb je een leuke fiets!!!
Ik denk dat we nog eens om de tafel moeten gaan zitten en dan ga je het mij eens even haarfijn uitleggen als je dit goed vind.