Suzuki 250cc verzameling Deel 2

S
THE Warrior, ik zou nog steeds wel graag willen weten waar jij je motoren hebt verzekerd.

Via een assurantie tussenpersoon, waar we alle verzekeringen bij hebben (auto's , huis, inboedel en motoren), ben ik bij verschillende maatschappijen verzekerd.

Premie hangt wel wat af van de waarde van de motor.

NS400R is verzekerd bij Delta Lloyd, hiervoor ben ik €4.91 per maand kwijt (WA+). Met verplichte winterstop en maximum van ik meen 5000 km per jaar.
RD500LC is verzekerd bij Unigarant voor €9,19 per maand (WA+) Ook met winterstop en max km's per jaar.
GT750A is verzekerd voor €26.87 per half jaar (komt overeen met: €4,49 per maand) bij Unigarant (alleen WA)
FZR1000 is verzekerd voor €125.24 per jaar (WA+) bij Reaal
MVF4 1000 is verzekerd voor €18.67 per maand bij ASR (WA+)

Nog wel wat meer motoren maar die staan geschorst en uit de verzekering te wachten tot ik tijd heb om ze aan te pakken. Ben een ernstige lijder aan het n+1 virus...:X
 
Laatst bewerkt:
THE Warrior, ik zou nog steeds wel graag willen weten waar jij je motoren hebt verzekerd.

Ik heb ze apart bij de inboedelverzekering beschreven en laten opnemen. Voorwaarde is dan dat er geen geldig kenteken op zit...
Uiteraard kan er dan niet mee gereden worden, maar zijn ze wel verzekerd tegen diefstal en brandschade.
 
Qua verzekering kun je ook eens kijken bij Vetera.
Ik had een verzamelpolis bij de Europeesche, maar sind ASR daar de baas is bouwen ze die af, waardoor je geen nieuwe oldtimers kunt toevoegen. Nu zit ik bij Vetera en daar hebben ze een oldtimerverzamelpolis tot 7 motoren en betaal voor WA 76,- op jaarbasis, ongeacht het aantal motoren (tot 7 dan). Of ze ook WA+, of WA Casco hebben in de verzamelpolis weet ik niet, maar is het informeren waard lijkt mij.
 
Qua verzekering kun je ook eens kijken bij Vetera.
Ik had een verzamelpolis bij de Europeesche, maar sind ASR daar de baas is bouwen ze die af, waardoor je geen nieuwe oldtimers kunt toevoegen. Nu zit ik bij Vetera en daar hebben ze een oldtimerverzamelpolis tot 7 motoren en betaal voor WA 76,- op jaarbasis, ongeacht het aantal motoren (tot 7 dan). Of ze ook WA+, of WA Casco hebben in de verzamelpolis weet ik niet, maar is het informeren waard lijkt mij.

Maar dan moeten het wel oldtimers zijn... Bij hoeveel jaar zijn ze dit volgens hen?
 
Qua verzekering kun je ook eens kijken bij Vetera.
Ik had een verzamelpolis bij de Europeesche, maar sind ASR daar de baas is bouwen ze die af, waardoor je geen nieuwe oldtimers kunt toevoegen. Nu zit ik bij Vetera en daar hebben ze een oldtimerverzamelpolis tot 7 motoren en betaal voor WA 76,- op jaarbasis, ongeacht het aantal motoren (tot 7 dan). Of ze ook WA+, of WA Casco hebben in de verzamelpolis weet ik niet, maar is het informeren waard lijkt mij.

Ja ik heb sinds kort 2 newtimers all-risk bij ze in de verzekering. Voor WA heb je idd het pakket tot 7 motoren. En voor All-Risk betaal je per motor bij, maar dan is het nog steeds een aantrekkelijk pakket. Verreweg interessanter dan welke andere aanbieder waar ik geinformeerd heb. En super enthousiaste medewerkers.
 
S


Via een assurantie tussenpersoon, waar we alle verzekeringen bij hebben (auto's , huis, inboedel en motoren), ben ik bij verschillende maatschappijen verzekerd.

Premie hangt wel wat af van de waarde van de motor.

NS400R is verzekerd bij Delta Lloyd, hiervoor ben ik €4.91 per maand kwijt (WA+). Met verplichte winterstop en maximum van ik meen 5000 km per jaar.
RD500LC is verzekerd bij Unigarant voor €9,19 per maand (WA+) Ook met winterstop en max km's per jaar.
GT750A is verzekerd voor €26.87 per half jaar (komt overeen met: €4,49 per maand) bij Unigarant (alleen WA)
FZR1000 is verzekerd voor €125.24 per jaar (WA+) bij Reaal
MVF4 1000 is verzekerd voor €18.67 per maand bij ASR (WA+)

Nog wel wat meer motoren maar die staan geschorst en uit de verzekering te wachten tot ik tijd heb om ze aan te pakken. Ben een ernstige lijder aan het n+1 virus...:X

Thanks :t Ten eerste: Mooie verzameling motoren man! En die NS400R is wel heel netjes verzekerd. Altijd goed om te vergelijken. Ik betaal bij Vetera in totaal voor 2 motoren E 362,45. Beiden all-risk en beiden verzekerd tegen een waarde van E 7k. E. Te weten een RGV250 en een VFR400R.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend is er de classis beurs in Houten.
Gisteren had ik de X7 mee
Hoop bekijks
Vandaag staat de GT250 K op de kjmv stand
20191214_073755.jpg
20191214_073932.jpg
 
Ik was vanmiddag nog even bij de beide "Pieten" (Jou wel bekend :Y ) en die waren ook zeer te spreken over de beide GT-eetjes :9~ die je had meegenomen naar Houten. Jr. vond vooral de rode GT errug mooi............... Ik heb hem aangeraden die 73-ter T500 nu eens af te gaan maken...........hij heeft alle spullen/onderdelen er voor liggen :9:9
 
Ik krijg veel vragen over remschijven voor de RG250
Ik denk dat de kwaliteit niet al te best was.
Dacht misschien is het handig om zelf ook maar eens wat reserve schijven te zoeken.
Heb er natuurlijk wel een paar liggen maar ik heb ondertussen iets meer RG,s staan
Weekje zoeken en een keurige set van 4.9mm gevonden nieuwe zijn 5
Screenshot_20191227-144333_Chrome.jpg
20191227_143353.jpg
20191227_143358.jpg
20191227_143408.jpg
20191227_143420.jpg
20191227_143449.jpg
 
Ik krijg veel vragen over remschijven voor de RG250
Ik denk dat de kwaliteit niet al te best was.
Dacht misschien is het handig om zelf ook maar eens wat reserve schijven te zoeken.
Heb er natuurlijk wel een paar liggen maar ik heb ondertussen iets meer RG,s staan
Weekje zoeken en een keurige set van 4.9mm gevonden nieuwe zijn 5Bekijk bijlage 1452803Bekijk bijlage 1452804Bekijk bijlage 1452805Bekijk bijlage 1452806Bekijk bijlage 1452807Bekijk bijlage 1452808
Hebben wel ff stil gestaan zo aan de remblok afdruk te zien .
 
Ha Erik, misschien kan jij hem helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan