Suzuki 250cc verzameling Deel 2

NR34

n00b
1 aug 2008
41.536
1.459
Gaaf hoor, Erik :t:}:]
Misschien binnnenkort ook eens informeren bij die vereniging om me aan te sluiten.

11 nov 2009
3.138
65
www.youtube.com
Gaaf hoor, Erik :t:}:]
Misschien binnnenkort ook eens informeren bij die vereniging om me aan te sluiten.
Dank je Peter
Is de moeite waard om eens een ritje mee te doen.
Kan gewoon zonder lid te zijn
Kun je kijken of het wat voor je is.
Nou zijn ze niet ideaal voor een sportieve 2 takt .
Maar ik doe het al jaren en nog nooit stil komen te staan.
Gewoon op de weg naar huis een plaatselijke mistbank maken op de snelweg.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
12.643
1.369
Ben ik de enige die het net een truc foto van een schaalmodel vind. Is het vanzelfsprekend niet maar, op mijn telefoon tenminste, krijg ik wel dit idee.
Eindelijk iemand die hem doorheeft:Y Erik houd ons al jaren voor de gek:?,hij heeft alleen maar een vitrinekast met Suzuki modelletjes}),anders zou dat allemaal nooit in zijn schuur passen:N8)7:+

• Like
Waarderingen: Bitacticus gehaasticus

NR34

n00b
1 aug 2008
41.536
1.459
Zat nog te denken, lang geleden dat we iets gehoord hebben hier. En ja soms moet je keuzes maken, het is niet anders. En de nieuwe eigenaar is een lucky fucker dat jij de vorige eigenaar was. Een beter onderhouden motor vind je niet zo snel.

• Like
Waarderingen: TeamHeronSuzuki
11 nov 2009
3.138
65
www.youtube.com
Zat nog te denken, lang geleden dat we iets gehoord hebben hier. En ja soms moet je keuzes maken, het is niet anders. En de nieuwe eigenaar is een lucky fucker dat jij de vorige eigenaar was. Een beter onderhouden motor vind je niet zo snel.
Ja ik hoop het maar
Is wel jammer dat de 185 weg is
Maar ik moet er een aantal verkopen
Kost me zoveel tijd en energie om ze in perfecte staat te houden.
Denk dat ik de RG serie voorlopig bewaar en afscheid ga nemen van de GT modellen.

NR34

n00b
1 aug 2008
41.536
1.459
Ja ik hoop het maar
Is wel jammer dat de 185 weg is
Maar ik moet er een aantal verkopen
Kost me zoveel tijd en energie om ze in perfecte staat te houden.
Denk dat ik de RG serie voorlopig bewaar en afscheid ga nemen van de GT modellen.
Weet niet hoe jij het doet. Maar heb er nu sindskort ook een aantal op kenteken en in de verzekering staan. En zie mijn spaarpot kleiner worden. Dus wat dat betreft alleen al begrijp ik het wel. Ik zal ook keuzes moeten gaan maken.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
12.643
1.369
Tja het zelfde probleem had ik ook ,heb ze toen op 1 na allemaal verkocht,bij mij stonden ze in een best wel vochtige garage,je zag ze per maand achteruit gaan,
ik dacht dan maar baasjes voor ze zoeken die ze beter kan bijhouden,achteraf wel een beetje spijt gezien de prijsstijgingen van de
laatste jaren,maar als ze alleen maar achteruit gaan worden ze ook niet meer waard van,ik heb ze goed kunnen verkopen,dus prima zo.

• Like

NR34

n00b
1 aug 2008
41.536
1.459
Ik heb er 4 en dat is wat mij betreft genoeg.
Heb er inmiddels meer. Maar tot voor kort geen van allen op kenteken. En dan eet t geen brood. Maar zodra je ze op kenteken zet, ben je in dit land echt de lul, dankzij onze fijne Roverheid. Snap nu dat een paar jaar geleden iedereen zijn old- en newtimers massaal in de verkoop deed.

• Like

theWarrior

MF veteraan
31 aug 2008
2.797
287
56
provincie Groningen
Ik heb een heleboel geschorste kentekens, kost ~twee tientjes per jaar. En na de zoveelste (weet niet meer precies waar die grens ligt) wordt het gratis. Die grens ben ik al gepasseerd...Mijn rijdende tweetakten staan op een klassieker regeling en met een verzekering van ~5 euro per maand. Is nog wel te doen, toch?

• Like

NR34

n00b
1 aug 2008
41.536
1.459
Ik heb een heleboel geschorste kentekens, kost ~twee tientjes per jaar. En na de zoveelste (weet niet meer precies waar die grens ligt) wordt het gratis. Die grens ben ik al gepasseerd...Mijn rijdende tweetakten staan op een klassieker regeling en met een verzekering van ~5 euro per maand. Is nog wel te doen, toch?
Ja schorsen moet op een gegeven moment wel. Mjah 2 takten moeten wel af en toe rijden he. En E 60,- per jaar verzekering, dat is echt niks idd :t
Waar heb jij ze verzekerd als ik vragen mag?