suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Ik heb der ook geen last van Soep. Trekt inderdaad in een ruk tot de begrenzer, geen enkel zwak gebied.
 
Ik heb der ook geen last van Soep. Trekt inderdaad in een ruk tot de begrenzer, geen enkel zwak gebied.
Volgens mij ligt dat aan de afstelling van de ecu, jouw motor staat waarschijnlijk vrij rijk en de benzine consumptie zal ook wel meer zijn,maar dat is alleen maar goed voor de extra koeling v d motor!
 
Ik heb er geen last van gehad met mijn 1250, trok prima door, tot in de begrenzer :X
Het gaat om constant een bepaalde snelheid in de 4000-5000 toeren rijden,dan gaat elke injectie fiets ruckelen door de inspuitregeling v de lambda sonde!Emissieeisen he!
 
Laatst bewerkt:
Ben nooit boven de 1op 17 gekomen, zware rechter hand denk ik :/

Ik ook niet, zelfs niet boven de 1 op 16. Rij normaal iets tussen de 1 op 14 en 1 op 15. Blijkbaar ook een zware hand.
Ik mag dan ook 2 maanden gaan fietsen vanaf 15 oktober; 2x binnen 2 jaar gepakt met > 30 te hard. Ik rij eigenlijk alleen nog maar in Nederland om in Duitsland te komen.
 
gisteren bij motoport Assen een gsx 1250 fa gt opgehaald,
Hij is van maart 2012 en had 2800 KM op de teller.
Gisteren en vandaag bij elkaar 600 km gereden, wat een heerlijk ding!!!
[afbeelding]

Op de foto staat de kofferset er niet op (wastijdens de proefrit.)
Houen zo,vind de kofferset niet echt mooi,vooral die hoge topkoffer maakt de motor topzwaar en heel gevoelig voor omvallen tijdens keren.
 
Laatst bewerkt:
Nou linus, dat is wel een strakke scooter zeg!

Die gsxf blijft ook een erg fraai apparaat trouwens.

De O2-sensor eliminator vond ik overigens weinig tot niets toevoegen. Heb ik er weer afgehaald. TRE zit er nog wel op.
Zo zie je dat niet alle motoren hetzelfde zijn.
 
morgen weer klote weer, dan maar gaan poetsen of een dvdtje gaan kijken.

wie heeft trouwens de hoogste km stand op de bandit.
Ik zelf ben nu over de 35000km gegaan.
 
Houen zo,vind de kofferset niet echt mooi,vooral die hoge topkoffer maakt de motor topzwaar en heel gevoelig voor omvallen tijdens keren.

Maar wel zeer handig! :Y
en er mag maar een paar kilo in, daar gaat men vaak de fout in, zware spullen in de zijkoffers, lichte spullen in de topkoffer O-)
Weet nog dat ik van de moezel terug kwam met ongeveer 12 flessen wijn in mijn topkoffer, dan gaat je verhaal zeker op! :X
 
Laatst bewerkt:
Eergisteren een klein stukje gereden met mijn vriendin achterop.
Ze wilde wat gaan shoppen, dus de zijkoffers erop gezet.

Ik merkte al vrij snel dat ze niet lekker zat.

Mijn idee is om het kofferrek zo aan te passen dat deze een centimeter of 6 naar achteren komt.
Hebben jullie hier problemen mee gehad?
Eventueel zelfs een oplossing??
 
Eergisteren een klein stukje gereden met mijn vriendin achterop.
Ze wilde wat gaan shoppen, dus de zijkoffers erop gezet.

Ik merkte al vrij snel dat ze niet lekker zat.

Mijn idee is om het kofferrek zo aan te passen dat deze een centimeter of 6 naar achteren komt.
Hebben jullie hier problemen mee gehad?
Eventueel zelfs een oplossing??
Vrouw en koffers thuislaten!Beste oplossing om echt van je 1250 te genieten.
 
Eergisteren een klein stukje gereden met mijn vriendin achterop.
Ze wilde wat gaan shoppen, dus de zijkoffers erop gezet.

Ik merkte al vrij snel dat ze niet lekker zat.

Mijn idee is om het kofferrek zo aan te passen dat deze een centimeter of 6 naar achteren komt.
Hebben jullie hier problemen mee gehad?
Eventueel zelfs een oplossing??
klopt dat probleem heb ik ook,maar naar een oplossing heb ik nog niet gekeken,das iets voor in de winter periode,maar dat het naar achter moet is zeker
 
@ palooka

Heb mijn vrouw gevraagd of zij dat ook had. Alleen wanneer de topkoffer was geplaatst zat ze niet lekker. Zat ze teveel naar voren en waardoor ik meer tegen de tank aan zat.
Wel heel knus tegen mij aan. :P

Gr. Arno
 
Eergisteren een klein stukje gereden met mijn vriendin achterop.
Ze wilde wat gaan shoppen, dus de zijkoffers erop gezet.

Ik merkte al vrij snel dat ze niet lekker zat.

Mijn idee is om het kofferrek zo aan te passen dat deze een centimeter of 6 naar achteren komt.
Hebben jullie hier problemen mee gehad?
Eventueel zelfs een oplossing??

Gaat dat wel met die uitlaat?
 
dan zullen de koffers ook een stukje omhoogmoeten :D

Moet het rek zowieso demonteren en verbouwen... De vorige eigenaar heeft het topkofferrek eraf(laten) slijpen... Maar is niet zo netjes gedaan, dus doe ik zelf nog eens wat beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan