suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Eergisteren een klein stukje gereden met mijn vriendin achterop.
Ze wilde wat gaan shoppen, dus de zijkoffers erop gezet.

Ik merkte al vrij snel dat ze niet lekker zat.

Mijn idee is om het kofferrek zo aan te passen dat deze een centimeter of 6 naar achteren komt.
Hebben jullie hier problemen mee gehad?
Eventueel zelfs een oplossing??
Begrijp dat het om de zijkoffers gaat,daar heb ik niet het probleem zitten,het is de topkoffer die te ver naar voren staat en daardoor kan me vrouw niet goed achterop zitten zonder dat die topkoffer in de rug zit,waarschijnlijk zal ik de plaat waar de topkoffer op word geklikt naar achteren moeten plaatsen,maar hoe weet ik nog niet,het laatste wat van toepassing is die plaat los slijpen en naar achteren plaatsen en vast lassen,maar ik zoek eerst naar een andere oplossing
 
Die plaat is er volledig afgehaald, topkoffer gebruik ik toch niet... Zonodig een bagagerol
Helaas kunnen aanpassingen bij dit systeem het makkelijkste met slijpen en lassen...
Deze winter als het sneeuwt en/of ijzelt gat mijn frame eraf. Aanpassen aan mijn vriendin :D
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ervaring met de BT-021F??
Merk dat mijn voorband aan het cuppen is, is nu 5000 km oud de originele dus.
Zal wel geen garantie op zitten?

Wat hebben jullie gemonteerd? Denk zelf aan de road attack, wil met slecht weer doorrijden, en een lange levensduur.
 
Ik ben zelf zeer tevreden over BT 023 van bridgestone .
Heb er met een voorband 20.000km mee gereden.
moet ik wel zeggen dat 80% toerkilometers zijn en dat zijn allemaal 80km wegen.
maar ja iedereen rijdt anders en beleef de band anders.
doe je voordeel er mee.
 
origineel zaten er dunlops onder.
en die waren echt gauw op.
die originele DunFlops zijn echt VRESELIJK!
Heb er een proefrit op gereden en je zou er bijna door besluiten de motor te laten staan.
Setje goede Pirelli's eronder is een wereld van verschil.
Ik heb een set Pirelli Diablo en Angel ST versleten en er ligt een nieuwe Angel klaar, want die bevalt even goed als de Diablo, maar gaat dubbel zo lang mee!

De Angel ST is niet zo bekend als de BT02x en Pilot Road, maar doet het erg goed..
 
Ik heb een tijdje geleden een koplamp gekocht van een Bandit 1250 N, uit 2009, nu zie ik dat er aan de zijkant kapjes tegen aan horen, waar zou ik die dingen kunnen vinden? ik kan nergens een OEM store vinden met deze kapjes.. bovendien lijkt de bandit 1250 n wel zeer onbekend, ik zie alleen maar de modellen s en sa en sa gt..
 
die originele DunFlops zijn echt VRESELIJK!
Heb er een proefrit op gereden en je zou er bijna door besluiten de motor te laten staan.
Setje goede Pirelli's eronder is een wereld van verschil.
Ik heb een set Pirelli Diablo en Angel ST versleten en er ligt een nieuwe Angel klaar, want die bevalt even goed als de Diablo, maar gaat dubbel zo lang mee!

De Angel ST is niet zo bekend als de BT02x en Pilot Road, maar doet het erg goed..


Ik heb er ook Angels opliggen. Perfecte band voor de Bandit, de beste tot nu toe. Ik ben het ook met Haga eens wat de orginele Dunlops betreft: bagger. De Bandit was onrustig en "viel naar binnen" in langzame bochten. Je moest haar dwingen op lijn te blijven. "Gelukkig" waren die Dunlops snel versleten.

@m-eijkholt: Ik heb (ook) een 1250A. De naked uitvoering met ABS.
 
Laatst bewerkt:
@palooka. Weet ik niet, ik rij niet in de winter en nauwelijks op een nat wegdek. De "testen`zeggen dat de Angel niet de beste regenband is. Ik denk dat Haga-San dat wel weet. Die gebruikt de Bandit voor woon/werk verkeer
 
:]
full
 
Tja, omaatje gezien. Er is blijkbaar zo weinig mis met de gemiddelde Bandit dat er niets te vertellen is. De mijne is overigens in "winter slaap".
 
Bij mij af te halen.

Diverse originele onderdelen voor bandit 1250 gt en voor gsx1250fa.

Originele uitlaat , windscherm , remmen enz enz...

Gratis. ligt in mijn weg. (in West Vlaanderen , België)
 
Terug
Bovenaan Onderaan