suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Ik heb ze een mail gestuurd, maar ze hebben niet meer de zwarte variant waar ik naar op zoek ben (alleen nog zilver en rood).

Bedankt voor jullie hulp, ik ga even verder kijken.
 
Ik heb de nieuwe TomTom rider maar ge(pre)orderd. Ik wilde de kronkel wegen optie hebben zonder een vermogen kwijt te zijn aan het, misschien wat betere, onroute voor de Garmin (Ja ik weet het, die kronkel wegen optie zat ook al op de urban rider). De aanwezigheid van een actief dock en een levenslange gratis kaart update gaven bij een prijs van €400 de doorslag. Je loopt bij een nieuw product wel een wat hogere kans op kinderziektes, maar goed dat gokken we dan maar. Ik zal, na hem een tijd gebruikt te hebben, hier eens een update geven hoe die bevalt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voor een vario-ruitje op internet gaan kijken wat er te krijgen is. Ik zie bij de suzuki-dealer dat hij 135,- kost, op de website van mlmparts staan MRA-ruitjes voor € 119,-. Iemand ervaring met MRA of weet iemand of er verschil tussen de MRA of originele suzuki zit?
 
@ René, ik heb een "speedscreen" van MRA. En wind scherm dus. Een degelijk goed doordacht product. Daar hoef je het dus niet voor te laten.
 
Beste mensen ... eerst had ik besloten de motor te verkopen ... maar kon het niet over mijn hart krijgen en dan maar besloten de motor te houden ... mits nog een kleine aanpassing van een K8 GSX-R 750 led achterlicht en K&N luchtfilters ben ik nu zeker van plan verder met deze te fietsen ;-).

Hier een filmpje hoe de motor er nu bij staat.

Gr Ripple
 
Laatst bewerkt:
Gelijk heb je ripple.
Echt een beauty.....bijna zo mooi als mijn vrouw...haha.

Veel plezier nog er mee.
 
Ik heb nog een topkoffer met een inhoud van 49 liter liggen van mijn oude Bandit liggen. Deze wordt niet gebruikt en ik vroeg mij af of iemand hier een goed bod voor over heeft, voordat ik hem op marktplaats zet? Er zitten lichte gebruikerskrassen op.

web

foto3emj.jpg

foto2eb.jpg
 
Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Ik wil een ander achterlicht met knipperlichten ingebouwd. Ik kwam nu uit op deze:
[afbeelding]
http://www.euroscooters.nl/monoxx-achterlicht-inclusief-knipperlicht-smoke-suzuki-bandit-6501200-2005-2008-p-18133.html


Ik vraag mij alleen af of deze wel gaat passen op een GSX1250FA? Euroscooters.nl kon mij ook niet helpen met een antwoord hierover.

Vast wel. De vorm van al die achterlichten is gelijk. De Bandit 650 van 2009 en later hebben een wezenlijk andere vorm achterlicht gekregen, neem aan dat die GSX1250F dat niet heeft (heb me nooit zo in dat model verdiept). Vind het wel bar weinig geld voor een achterlicht met ingebouwd knipperlicht, meestal lopen die tegen de € 90,-.
 
Dank je wel Keesh. Ik heb hem toch besteld en laat jullie z.s.m. weten wat mijn ervaringen hiervan zijn.

Ik zou ook graag een nieuwe undertail/bodemplaat onder de motor zetten. Ik kwam uit op de Ermax en de R&G Tail Tidy. Heeft iemand van jullie hier mee ervaringen en bij welke winkel deze te koop zijn? Mijn voorkeur gaat naar R&G Tail Tidy, omdat ik de knipperlichten niet mooi vind bij de Ermax (zijn ook niet nodig, omdat deze in mijn achterlicht komen).

Ermax:
137957013_1-ermax-undertail-bodemplaat-suzuki-gsx-1250-f.jpg


R&G Tail Tidy:
camero24.jpg

camero21.jpg
 
Dank je wel Keesh. Ik heb hem toch besteld en laat jullie z.s.m. weten wat mijn ervaringen hiervan zijn.

Ik zou ook graag een nieuwe undertail/bodemplaat onder de motor zetten. Ik kwam uit op de Ermax en de R&G Tail Tidy. Heeft iemand van jullie hier mee ervaringen en bij welke winkel deze te koop zijn? Mijn voorkeur gaat naar R&G Tail Tidy, omdat ik de knipperlichten niet mooi vind bij de Ermax (zijn ook niet nodig, omdat deze in mijn achterlicht komen).

Ermax:
[afbeelding]

R&G Tail Tidy:
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb mijn achterspatbord afgesneden, vlak langs de aanhechting aan de originele 'undertail'. Dat is nog heel aardig gelukt ook. Maar je moet voor jezelf de keuze maken of je hem nog weer helemaal origineel wilt kunnen maken. In dat geval is een 2e nieuwe undertail handiger.
Ook belangrijk, voor mij in ieder geval, is of dat ding in zwart kunststof (meestal ABS) leverbaar is. De originele is ongespoten kunststof, heeft een beetje een mat uiterlijk; ik vind hem prima. Of dat je hem als glasvezelbody krijgt (meestal wit - grijsachtig), waarna je hem zelf moet (laten) spuiten. Ben een mierenneuker, dus zelf spuiten (ook al doe ik nog zo m'n best) ging hem niet worden. En denk erom dat een gespoten undertail met steenslag beschadigd zal raken. Jammer, als je hem in de (metallic) kleur van je motor hebt laten spuiten.

Succes!

Kees
 
Zojuist het achterlicht geprobeerd en ik moet zeggen dat het erg goede kwaliteit is! Heel fel en erg duidelijk. Pasvorm is ook goed!

Enige wat nu nog toegevoegd moet worden is een weerstand, want de knipperlichten gaan erg snel. Apart, want als de alarmlichten aan worden gezet, dan zijn ze wel op een 'rustig' tempo.

Iemand tips om er achter te komen waarvoor weerstand ik nodig heb?

P.s. R&G Tail tidy is besteld, ervaringen worden later geplaatst
 
Zojuist het achterlicht geprobeerd en ik moet zeggen dat het erg goede kwaliteit is! Heel fel en erg duidelijk. Pasvorm is ook goed!

Enige wat nu nog toegevoegd moet worden is een weerstand, want de knipperlichten gaan erg snel. Apart, want als de alarmlichten aan worden gezet, dan zijn ze wel op een 'rustig' tempo.

Iemand tips om er achter te komen waarvoor weerstand ik nodig heb?

P.s. R&G Tail tidy is besteld, ervaringen worden later geplaatst

Mooi!

Heeft waarschijnlijk met het totale stroomverbruik te maken. Omdat LED's minder stroom verbruiken, gaan deze sneller knipperen. Ik vind het er persoonlijk nogal 'pauper' uitzien (sommigen doen er namelijk niets aan). Denk maar aan het moment dat bij je auto een knipperlichtlampje kapot is, dan gaan de overige ook sneller knipperen (meestal heb je bij een auto minimaal 3 lampjes per zijde).

Heb je een foto van je achterlicht? -> ben namelijk erg benieuwd *D . En waar heb je de undertail besteld?
 
Ja ik vind het er zelf ook 'cheap' uit zien, dus probeer nu uit te zoeken hoeveel de weerstanden moeten zijn, want dan kan ik dit erin zetten en afronden.

Hier een filmpje van het achterlicht:

Iemand enig idee welk weerstand ik nodig heb?
 
Terug
Bovenaan Onderaan