Suzuki Bandit Meeting 2006

Ik kom hier niet zo vaak meer, maar lees ineens over die meeting.
Heel mooi, maar ik ben de hele maand mei aan het verhuizen en aan het regelen.
Mijn vrouwtje rijd ook bandit en helaas voor de meeting helpt zij mij met de verhuizing.
Ik zal eens kijken of er nog een gaatje is voor een meeting tegen die tijd.

En voor de organisator, toppie! Goed initiatief.

Toch heb ik (ovb) toegevoegd aan de lijst (nu moet je wel komen ;) }) )
 
Oke Marcelpulami en Lmario gaan mee dan geef ik mij bij deze ook maar op. of zijn er nog meer mensen van de suzuki bandit club? Bij de banditclub ben ik Toontje.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Als het mee zit met school ben ik ook van de partij! ;)
Zijn er trouwens meer bandit rijders die vanuit regio leiden vertrekken?
 
Als het mee zit met school ben ik ook van de partij! ;)
Zijn er trouwens meer bandit rijders die vanuit regio leiden vertrekken?

Je staat inmiddels op de lijst!
Hicham (mede-organisator) komt vanaf Amsterdam, misschien dat je samen met hem kan rijden?!
 
Zo maar weer eens posten na een lange winterstop (zelfs geen banaanscore meer).
Schrijf mij (onder voorbehoud) ook maar in.
 
Hallo Bandit rijders,

De Bandit Meeting 2006 op zondag 28 mei komt steeds dichterbij en het weer wordt ook steeds beter! Dus de hoogste tijd om jullie de laatste info mede te delen.

Afgelopen zaterdag hebben wij een mooie tourrit uitgestippeld van +/- 175 km. Zoals jullie weten starten we met de rit in Maarsbergen vanaf Motel Maarsbergen. De rit zal eindigen in Culemborg alwaar we midden in het centrum een leuk klein gezellig restaurant hebben gereserveerd om na afloop van de rit met z’n allen nog wat te drinken en aansluitend (voor wie dat wil) te eten. Ook zullen we halverwege de rit op een mooie locatie pauzeren. Het beloofd een mooie rit te worden!!

Alvorens we gaan rijden is er ruim de mogelijkheid om elkaar nader te leren kennen en om over onze passie, de Bandit, te praten. Daarom is iedereen vanaf 10:00 uur welkom op het parkeerterrein van Motel Maarsbergen. Wij zijn vanaf 09:00 uur aanwezig.

Als iedereen aanwezig is zullen we omstreeks 12:00 uur aanvangen met de tourrit. Voor we beginnen te rijden is er nog de mogelijkheid om benzine te tanken.

Voor een routebeschrijving naar Motel Maarsbergen kun je op de volgende link klikken: Plan hier jouw route naar Motel Maarsbergen

De teller van het aantal aanmeldingen staat inmiddels op 32, dus dat betekend veel goeds!!

Wij hopen jullie voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht één van jullie nog iets te vragen hebben dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groeten,

De organisatie van de Bandit Meeting 2006
Michiel & Hicham

ps: We hebben nog niet van iedereen die zich heeft aangemeld een e-mailadres ontvangen. Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn dit alsnog zsm te mailen naar banditmeeting2006@chello.nl. Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan