Toen ik de drz van de vorige eigenaar kocht zij die oom dat die olie verbruikte.Wielrenbroek scheelt idd!
Zit nu in de eifel maar nu blijkt de drz toch wel erg veel olie te gebruiken
Als cross-leek denk ik dan aan zuiger/zuigerveren? Weten jullie waar ik dan een beetje rekening mee zou moeten houden qua reparatie? En kan het veel kwaad als ik hem goed in de olie houd?
Heb je die solenoid van je carb afgegaald? De mijne had ook een kleine stotter. Sinds ik die definitief heb verwijderd is dat verholpen. Carb settings weet ik niet uit mijn hoofd. Is afgesteld met K&N en volle Yoshi pijp.Iemand hier enig idee van met welke carbsettongs gereden wordt? Mijne heeft een kleine stotter in lage toeren en de echte power komt ook pas hoger in toeren dan bij mn 350, die had meer koppel. Ik had 'm graag iets beter gehad.
Frank mx heeft voor mij een keihin fcr 41 vlakschuif klaar gemaakt die ik 2ehands gekocht had. Ding zat kats vast en er zat meer werk aan dan ik had verwacht. Deze heb ik toen in top staat weer thuis ontvangen en de 640 lc4 liep als de brandweer met de upgrade.Frank MX is een bekende met de DRZ
Geen persoonlijke ervaring mee laar ik zou mijn carb daar ook wel naar toe durven sturen.
Ik denk de settings van de 625 lc4 gepakt waar origineel die carb al onder zit, en op t gevoel. Maar het is goed uitgepakt en anders kon die altijd nog ergens op de testbankMaar hoe regelt ie dat ding af zonder motor?