Alles ondersteunen en de voorpoten een keer losdraaien..Net als vroeger bij je fiets even je voorwiel tegen een paal zetten en recht drukken
Grote kans dat t allemaal weer gewoon op zn plaats valt dan hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alles ondersteunen en de voorpoten een keer losdraaien..Net als vroeger bij je fiets even je voorwiel tegen een paal zetten en recht drukken
dx.com had ik mijn laatste setjes vandaan.. (niet op mn huidige brommer)Nog iemand tips voor kleine knippers voor ernaast? Ook gelijk die aan de voorkant maar gaan vervangen.
Na rond gezocht te hebben naar een drc edge op het forum maar eens gebeld naar haan wheels in Schijndel of ze die nog op voorraad hadden liggen. Ik heb geluk gehad want ze hadden er nog eentje liggen, dus maar gelijk besteld en gemonteerd.
Resultaat:
[afbeelding]
Nog iemand tips voor kleine knippers voor ernaast? Ook gelijk die aan de voorkant maar gaan vervangen.
Na omzwervingen via een hypermotard etc, is er nu een drz gekomen. Wilde toch graag het echte sm gevoel hebben, en dat voelde ik nu ook na 150 km snelweg
Is nog volledig orgineel, dus op het gemakje een beetje bijspijkeren. En binnenkort even de locktite fixes doen.
En sowieso eerst een snelgas erop, want de slag is nu veel te groot. Dan op het gemak eens kijken voor een 39 carb, maar ik vind ze nieuw wel erg duur dus even een tweedehands zoeken. ondertussen blijf ik hier een beetje meelezen.
[afbeelding]
Brommer loopt goed rechtuit schijnt. Stuur zit in rubbers. Die staat waarschijnlijk iets scheef. Dat ik ook wel eens na brommer traileren waarbij stuur met spanband licht als borg onder spanning stond. Paaltje zoeken en recht zetten of gewoon tegen de stuuruitslag nokken aan drukken en recht staat ie weer. Check gelijk of stuur risers nog goed vast zit en rubbers nog ok zijnAlles ondersteunen en de voorpoten een keer losdraaien..
Grote kans dat t allemaal weer gewoon op zn plaats valt dan hoor
Na omzwervingen via een hypermotard etc, is er nu een drz gekomen. Wilde toch graag het echte sm gevoel hebben, en dat voelde ik nu ook na 150 km snelweg
Is nog volledig orgineel, dus op het gemakje een beetje bijspijkeren. En binnenkort even de locktite fixes doen.
En sowieso eerst een snelgas erop, want de slag is nu veel te groot. Dan op het gemak eens kijken voor een 39 carb, maar ik vind ze nieuw wel erg duur dus even een tweedehands zoeken. ondertussen blijf ik hier een beetje meelezen.
[afbeelding]
gezien, bedankt!Check even je gmail
Bedankt. klopt, ff aan het testen of die ook een beetje off-road kon is gelukt!Heee bekende plek! Is dat niet bij het Goese Sas??
Mooie DRZ trouwens!
Bedankt. klopt, ff aan het testen of die ook een beetje off-road kon is gelukt!
Op de aanhangwagen of binnendoor. Vond de Ardennen op de XT al afzien... en die is nog 10x comfortabeler.
Klopt. Al was ik op de XT na 10uur achter elkaar binnendoor sturen ook best stram. Op de grote weg mis je gewoon die 6e versnelling.
Na omzwervingen via een hypermotard etc, is er nu een drz gekomen. Wilde toch graag het echte sm gevoel hebben, en dat voelde ik nu ook na 150 km snelweg
Is nog volledig orgineel, dus op het gemakje een beetje bijspijkeren. En binnenkort even de locktite fixes doen.
En sowieso eerst een snelgas erop, want de slag is nu veel te groot. Dan op het gemak eens kijken voor een 39 carb, maar ik vind ze nieuw wel erg duur dus even een tweedehands zoeken. ondertussen blijf ik hier een beetje meelezen.
[afbeelding]
Waarom een dikke bocht op een originele uitlaat?