Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Nieuw waren ze volgens mij ook 6000,- dus lichtelijk overdreven is hier wel op zijn plaats lijkt me _O-
Als je het zo bekijkt dan helemaal idd.
Ze worden in Europa niet meer geleverd, dus zeldzaam. En het is een cultbike aan het worden. Zou dat dan genoeg reden zijn? Worden ze misschien NOG meer waard in de toekomst. Goede alternatieven zijn lastig te vinden, zeker voor onder de 6000 euro.
 
Oh wacht, voor 6K mag je de mijne hebben ook hoor.
Mét SM én enduro wielen en WP factory vering.
 
Mijn Drz heeft er een klein zusje bij, een RM250e 2006

Kedeng deng deng 😇
 

Bijlagen

  • 983C20EE-2549-411A-9B55-97E3663B668A.jpeg
    983C20EE-2549-411A-9B55-97E3663B668A.jpeg
    267,6 KB · Weergaven: 29
Hoi hoi.
Kan ik iemand blijmaken met een originele gele voorlichtkap voor een DRZ400S/SM?

Had een kap besteld voor m'n E, maar het partnr bleek / blijkt niet te kloppen. Nieuwprijs is €78,20, is door soes europa voor mij in japan besteld en vanmorgen toegekomen en is dus nooit uit de verpakking geweest. Doe gerust een bod.
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi.
Kan ik iemand blijmaken met een originele gele voorlichtkap voor een DRZ400S/SM?

Had een kap besteld voor m'n E, maar het partnr bleek / blijkt niet te kloppen. Nieuwprijs is €78,20, is door soes europa voor mij in japan besteld en vanmorgen toegekomen en is dus nooit uit de verpakking geweest. Doe gerust een bod.
Heb je een foto,want ik dacht dat alle koplamp kapjes hetzelfde waren?
 
Zit nog in de verpakking met prijs erop, ik haal m liever niet uit. Het is subtiel, maar de E z'n lichtblok is lager en rechthoekiger.

Verschil:
1679901680944.png

1679901759571.png

Ik zoek dus een gele E cover.
 
Ben je er al achter? Ik heb een tijdje terug de vlotternaaldzitting moeten vervangen maar dat lekte niet zo hard als bij jou
 
Ik vermoed dat de dichting van de vlotterbak lek is...

FCR39? Beter kijken, die lekken ook. (Is een E, standaard met FCR)
 
Heren,
Ik heb nog een standaard uitlaatdemper liggen, in best wel nette staat. Mag gratis afgehaald worden in Sint Oedenrode. Wees er snel bij, want vanaf volgende week heb ik vakantie en dan gaat dat ding op de aanhanger naar de milieu straat!!!
 
Maar je hebt 'm al teruggevonden.

Het is in afstand nog steeds exact op die grens tussen 'ik kom m wel ff halen' en 'ik ga daar nooit geraken'.. :+
 
Moest deze week voor werk in de buurt zijn. Dus lekker op de drz met hier en daar een omweg.
20230905_155057.jpg

Zit wel te denken om dit najaar eens een OTR te gaan doen. Hier nog mensen die dat op een Drz doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan