Ja natuurlijk.. Ga je nu de DRZ weer afzeiken?
Je mag es op mijne rijden, dan piep je wel ff héél anders!
Nee dank je, iets te ver weg. En als ik van m'n DR650SE Dynojet Stage-Zot af stap, weet ik niet of een DRZ400tje dan wel zo lekker rijd
Of je moet echt bergen geld in het motorische gedeelte hebben gestoken, dat ie mijn DR voorbij blaast op alle fronten.
Ik kan ook de vraag aan jou stellen 'Ga je nu weer de DR650 afzeiken?'. Het is namelijk niet de eerste keer dat de DR650 wordt afgezeken door jou en De Koen. Jullie denken dat de DR650SE het zelfde is als de 175kg zware oude DR650(R), maar het blijft een feit dat geen van jullie beiden ooit eens hebben gereden op de SE-versie van de DR, terwijl ik wel op de DRZ400SM heb gereden en dus een redelijk oordeel kan vellen over het verschil van beide fietsen.
Ik constateer dan ook dat de 400 echt een stukkie trager is dan de 650, maar ik merk ook dat de 400 lichter weegt en wat makkelijker de bocht in te gooien is.
Maar om nou de 650 een trage opa te noemen, zonder er ooit op te hebben gereden, klinkt als een kereltje in een BMW316 die denkt harder te gaan en sneller te zijn dan een Porsche 911.
Stap eerst maar eens op een 650SE (als je er een kan vinden) en kom dan terug met je argumenten.
Eindconclusie ; zowel de 400 als 650 zijn leuke brommers voor erbij, niet als serieuze motor voor de lange ritten.