suzuki drz400

alleen al het feit dat je het een plee-pot forum noemt, sluit jou al meteen uit :z

en je bent met je schakelbrommer (die je verkocht heb... |( :+ ) wel op de goeie weg

en zelf heb ik ook geen recht van spreken, want ik heb me RBW ook nog niet... -O- ;(


maar iemand die alleen geinteresseerd is in topsnelheden, opvoersetjes voor RS250's (terwijl ie eerst 25 kw moet rijden :X B| ) andere uitlaten enz enz, jah die mag van mij naar pispan-forum jah O-) :W

Hij is wel verdacht stil vind je niet, misschien voelt hij zich daar meer thuis en blijft hij daar :X .
Mot zelf btw wel bekennen dat ik op dat pleepot-forum 2 topics heb lopen. Gaat over de verkoop van wat pleepotspul en een brommer met pleepotblok maar toch :o en heb nu gvd een brommer met pleepotblok in de garage staan (onder een laag stof) dus ook niet goed. Had gewoon mijn Senda moeten houden tot m'n 18e ipv te verkopen voor geld voor motor wat ik heb verneukt aan een halve pleepot/halve brommer.
Ik heb gezondigd '(
 
Hij is wel verdacht stil vind je niet, misschien voelt hij zich daar meer thuis en blijft hij daar :X .
Mot zelf btw wel bekennen dat ik op dat pleepot-forum 2 topics heb lopen. Gaat over de verkoop van wat pleepotspul en een brommer met pleepotblok maar toch :o en heb nu gvd een brommer met pleepotblok in de garage staan (onder een laag stof) dus ook niet goed. Had gewoon mijn Senda moeten houden tot m'n 18e ipv te verkopen voor geld voor motor wat ik heb verneukt aan een halve pleepot/halve brommer.
Ik heb gezondigd '(

biechten lucht op he :+

(niet dat ik daar ooit te vinden ben O-) )
 
Tering, als ik had geweten dat het zo'n scootah-tuupje was had ik me de moeite bespaard -O-
 
Tering, als ik had geweten dat het zo'n scootah-tuupje was had ik me de moeite bespaard -O-

Ach je hebt mij iig aan de info geholpen dat het laatste model de ultieme sm voor mij zal zijn ;) :} . Maarja ben ook een groot Fighter liefhebber en zowieso prijstechnisch zal een leuke fighter een stuk aantrekkelijker zijn dan een gloednieuwe drz sm denk ik ;) .

Edit: Staat veel info op je site, mot ik ook eens doorspitten ;) .
 
Laatst bewerkt:
Nee dank je, iets te ver weg. En als ik van m'n DR650SE Dynojet Stage-Zot *O* af stap, weet ik niet of een DRZ400tje dan wel zo lekker rijd *D
Of je moet echt bergen geld in het motorische gedeelte hebben gestoken, dat ie mijn DR voorbij blaast op alle fronten.

Blabla, maar trek jij die DR SE van je in zijn drie op t achterwiel? Ding komt gewoon niet verder dan een dikke 45 pk aan de krukas met 150 kg. De DRZ zoals Guidoke heeft rij jij neverdenooit niet voorbij op je DR. Maarja, denk maar dat je DR snel is, dat issie gewoon niet. Het is een gedateerd, traag en loom blok. Desalniettemin loopt het fijn en issie superbetrouwbaar vergeleken met de meeste 1 cilinders, maar snel zal hij nooit worden.
 
Blabla, maar trek jij die DR SE van je in zijn drie op t achterwiel? Ding komt gewoon niet verder dan een dikke 45 pk aan de krukas met 150 kg. De DRZ zoals Guidoke heeft rij jij neverdenooit niet voorbij op je DR. Maarja, denk maar dat je DR snel is, dat issie gewoon niet. Het is een gedateerd, traag en loom blok. Desalniettemin loopt het fijn en issie superbetrouwbaar vergeleken met de meeste 1 cilinders, maar snel zal hij nooit worden.

Goed gesproken.

Hij denkt dat het SE-blok helemaal nieuw is enzo |( :z
Het SE blok is gewoon geupdated, maar een DRZ blok is helemaal opnieuw ontworpen, met de nieuwste technologie.
Trouwens, Kevin Schwantz en Travis Pastrana hebben competitie SM gereden met de DRZ, tussen de CRF-jes en YZF-jes. Met een DR650SE hebben ze dat tot op heden (gelukkig, zou geen enkele kans maken) nog maar niet geprobeerd, in de open klasse bijvoorbeeld.

Jij hebt geen plank voor je harses, maar een enorme biels van een halve meter dik.
 
Goed gesproken.

Hij denkt dat het SE-blok helemaal nieuw is enzo |( :z
Het SE blok is gewoon geupdated, maar een DRZ blok is helemaal opnieuw ontworpen, met de nieuwste technologie.
Trouwens, Kevin Schwantz en Travis Pastrana hebben competitie SM gereden met de DRZ, tussen de CRF-jes en YZF-jes. Met een DR650SE hebben ze dat tot op heden (gelukkig, zou geen enkele kans maken) nog maar niet geprobeerd, in de open klasse bijvoorbeeld.

Jij hebt geen plank voor je harses, maar een enorme biels van een halve meter dik.

Ach sommige mensen moeten gewoon horen dat ze het beste van het beste hebben :+
Beste van het beste vind ik ook leuk maarja onbetaalbaar en zijn altijd mensen die weer iets verbeteren en ja je durft er dan geen meter mee te rijden. Ze gaan vast minder goede dingen ontwikkelen bij Suzuki dan er al waren :+
Biels voor hun kop, is een muur ook goed |( ? :X
 
9IQ6dm.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan