Suzuki GN400 "less is more"

Shiit. Projectje staat nu al twee jaar stil. Pas ook een brief binnen gekregen dat hij niet meer helemaal belastingvrij is.

Ik zit er toch sterk aan te denken om hem weg te doen. Er komt steeds iets tussen en voor ik het weet ben ik wéér twee jaar verder. Niet dat het nog superveel werk is. Ik heb alle onderdelen liggen, maar ja... Het afmaken zelf...

Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, maar ik heb liever dat ie straks rijdt dan dat ie hier staat te verpieteren. Dus als iemand hier toevallig voorbij komt en een aardig bod doet (hoef er niet veel voor te hebben)...
 
Jaap !

Wat doe je nou ?????
verreweg de mooiste GN van Nederland !
Al in zo'n vergevorderd stadium, en hem niet afmaken ???
Zonde man !
(Fluister eventueel eens in mijn oor wat je ervoor wilt hebben ? Via PB graag)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er toch wel wat belangstelling voor is :P

Toch maar een paar foto's hoe hij er nu uitziet. Kan wel een poetsbeurtje gebruiken. :P En sommige bouten die ik heb gezandstraald vonden dat achteraf niet zo fijn, maar ik vind het wel karakter hebben.

IMG_20140110_112947.jpg
IMG_20140110_112955.jpg
IMG_20140110_113037.jpg
IMG_20140110_113100.jpg


Ik kwam er helaas achter dat de voorband ondertussen langzaam is leeggelopen... Hoop dat het het ventieltje is.

Hij is verder helemaal compleet. Alle benodigde onderdelen heb ik al gekocht zoals je in dit topic kunt lezen. Ondertussen is daar nog een led-voorlamp en een snelgas-hendel bijgekomen. En het meeste is al aangepast om gemonteerd te worden. Zit nog een doos aan onderdelen bij.

Qua prijs zat ik rond de 400 euro te denken. Geen idee of het dat ook waard is. ;)
 
Haha, nee da's geen grap. Maar als de markt dat te goedkoop vindt, ga ik wel mee met de markt :P

Maar goed, het is een project. Als ie daadwerkelijk af was, was het wat anders geweest.
 
Niemand? Wat je ziet is voornamelijk stof overigens ;) Zit wel een mooi motortje onder. Poetsbeurtje/beetje bij polijsten/electronica aansluiten/tankje kiezen (zitten er 4 bij)/demper monteren en gaan met die banaan :]
 
Ik heb wel zin om hem af te maken,...heb je weer een pm gestuurd,...lees maar even en mischien wordt het wat. De Gn blijft voor mij een mooi blok met zijn eigen "nukken" !
 
Laatst bewerkt:
He jaap, dacht laat ik weer eens kijken hoe het staat met je project zeker nu ik onlangs ook weer begonnen ben met een gn400. En wat lees ik nu.....ga je kappuuuh. Jammer maar ach als dr geen tijd en zin meer in hebt blijft ie inderdaad alleen maar stof happen. Succes met het vinden van een goed pleeg gezin. Zal snel een wat foto's plaatsen van mijn project.
 
Yez,.....update!!


Jaap heeft mij het project "gegund" ! En ik ben er erg blij mee! Heb het project al lang gevolgd, heb zelf ook een GN gehad,....( min of meer wel een beetje spijt van de verkoop) Dus al lange tijd gedacht ik wil er één weer! En zo waar komt Jaap met de mededeling dat hij dit project van de hand wil doen!

Het zal niet zo zijn dat ik er morgen aan begin,.....ben nog bezig met een Honda 400 hardtail die af moet voor pasen (komt op de RMC show in Opmeer te staan)

Maar rijden gaat ie deze zomer zeker! Dus wordt weer vervolgd,...... 8-)


( met een foto van de honda )
full
 
Yup! Veel plezier ermee. Ik blijft het gewoon volgen :] Ben blij dat iemand hem af wil maken, anders was ik waarschijnlijk over een jaar nog steeds op hetzelfde punt. :P
 
Als ik nog eens terug kijk lijkt de Honda kleur wel hetzelfde als bij jou ! (Ral 5014?)

Heb allereerst wel even getest f er na de twee jaar nog leven in het blok zat,.... olie dr in , benzine, eigen carb die ik nog had (carb die er bij zat is ook goed hoor , alleen de choke zat muurvast) elevtra geplugd en kijken of ie vonkt,,,,, werkt! Trappen lopen, alleen olie lekkage , die grote rubberen dop mist( bij krukas) gauw uit. Dop is besteld,...... wordt vervolgd!
 
Idd nu je het zegt lijkt het er wel wat van weg te hebben. Kijk er naar uit om de motor dit jaar klaar te zien.
Zoals gezegd ben ik sinds kort ook weer begonnen aan een gn400, heb er weer een hardtail van gemaakt. Soort springer vork, achter spatbord geklopt, stuur gelast, frontcontrole gemaakt. Binnenkort kan ie in de lak, en het blok nog uit elkaar trekken voor controle en nieuwe pakkingen.
full
 
Ziet er weer goed uit Jaap! ( de foto is volgens mij wat vertekend ( zo lang gerekt) Kop lamp weet ik niet zou ik kleiner doen denk ik!

Jammer dat je zo'n eind weg woont zou wel bij de demontage willen zijn. Heb ik nog nooit gedaan. (kreeg eens een oud GN blok aangeboden, maar heb ik verzuimd te halen,....heb ik nu wel spijt van)

Hou ons op de hoogte van de vorderingen op deze gn topic!!
 
De foto is goed, de motor lijkt langer ivm de voorvork en omdat de motor een stuk lager is. Maar de zit is echt super. Ik zal jullie op de hoogte houden met de vooruitgangen.
 
Idd nu je het zegt lijkt het er wel wat van weg te hebben. Kijk er naar uit om de motor dit jaar klaar te zien.
Zoals gezegd ben ik sinds kort ook weer begonnen aan een gn400, heb er weer een hardtail van gemaakt. Soort springer vork, achter spatbord geklopt, stuur gelast, frontcontrole gemaakt. Binnenkort kan ie in de lak, en het blok nog uit elkaar trekken voor controle en nieuwe pakkingen.[afbeelding]

Heb jij er al mee gereden?
Zou ik even doen voordat hij in de lak gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan