Suzuki GS 450 E cafe racer

Over mijn vrouw terug te komen, die wil een bobber :Y :Y . Ga deze met mijn jongste zoon bouwen. Eerst maar een kijken of we een geschikte motor gevonden krijgen.
Zodra we beginnen open ik wel een topic, maar zal niet op korte termijn zijn want heb hier nog 2 aluminium tanks en 2 aluminium zitjes te maken en nog wat draaiwerk wat moet gebeuren.

m vr gr R

Misschien is dit iets??

http://link.marktplaats.nl/m836059930
 
Ben ik wel snel klaar _O- _O- snel spuiten en klaar is tie vrouw, maar is de bedoeling een rijdende basis te zoeken die ik samen met mijn jongste zoon ga doen. Dus van het uit elkaar halen tot het eind. Hij zeurt heel de tijd, pappa wanneer beginnen we :Y :Y

Maar iedereen weer ontzettend bedankt voor de leuke reactie :Y :Y

Gr R
 
Ben ik wel snel klaar _O- _O- snel spuiten en klaar is tie vrouw, maar is de bedoeling een rijdende basis te zoeken die ik samen met mijn jongste zoon ga doen. Dus van het uit elkaar halen tot het eind. Hij zeurt heel de tijd, pappa wanneer beginnen we :Y :Y

Maar iedereen weer ontzettend bedankt voor de leuke reactie :Y :Y

Gr R

Dat is mazzel hoor als je zoon zeurt om te mogen sleutelen, die 2 van mij geven er geen fl.kker om, alhoewel ze het wel mooi vinden en de projecten wel willen hebben later O-)
 
Hij is klaar *O* *O* , nou ja bijna dan, op 2 puntjes na. Wilde vandaag nog het blok bijwerken maar had geen lak meer. Heb ook een nieuwe kenteken plaat besteld, die moet er nog op. In de oude zitten gaten en is ook wat beschadigd.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Had een te doen lijstje gemaakt en alle punten zijn afgevinkt :Y :Y op eentje na, dat is het blok bijwerken.

[afbeelding]

Maar Leo, ik gebruik ook altijd VHT lak, maar niet afgebakken. Kan veel voor elkaar krijgen bij mijn vrouw maar een heel blok in de oven, dat zag ze niet zo zitten _O- _O-
Dacht als en blok een paar keer goed warm is geworden komt het wel goed met de lak, maar ja ongelukje zit in een klein hoekje ;( ;( .

Over mijn vrouw terug te komen, die wil een bobber :Y :Y . Ga deze met mijn jongste zoon bouwen. Eerst maar een kijken of we een geschikte motor gevonden krijgen.
Zodra we beginnen open ik wel een topic, maar zal niet op korte termijn zijn want heb hier nog 2 aluminium tanks en 2 aluminium zitjes te maken en nog wat draaiwerk wat moet gebeuren.

m vr gr R

Heel mooi geworden :) :}
 
:')
full


:W
 
Nu is tie echt klaar *O* *O* . Alle dingen die er nog aan moesten gebeuren zijn ook echt klaar. Had zoiets, hij komt niet eerder de brug af voordat tie echt helemaal klaar is :Y :Y .

full


full


Door het probleem met het been heb ik zitten denken om het zadel toch maar van leer te laten maken en dan een paar cm hoger.

Ik moet iedereen die positieve reacties hebben geplaats hartelijk danken :Y :Y . Deed me altijd goed en was steeds een reden om verder te gaan. Iedereen nogmaals hartelijk dank.

Als het volgende project eraan komt open ik wel weer een topic.
Zal hier wel nog wel foto blijven plaatsen wat ik allemaal rommel in de werkplaats.

Gr Roughneckk
 
Dit kunstwerk verdient een plekje halverwege de muur, gewoon ophangen in de woonkamer, je weet vast wel een mooie bevestiging te bedenken :}

Dat zadel zou ik alleen doen als je er ook daadwerkelijk mee gaat rijden, dit hout idee is toch wat bij de rest past, maar als je af en toe gaat rijden, zou ik het idd zo comfortabel mogelijk maken voor je been, dan is het hout zeker geen must.
 
Schitterend ! Kun je niet een leren zadel voor te rijden maken en als je niet rijdt deze houten erop (voor de show) ?
 
Laatst bewerkt:
Dit kunstwerk verdient een plekje halverwege de muur, gewoon ophangen in de woonkamer, je weet vast wel een mooie bevestiging te bedenken :}

Ben je gek, met een motor moet je rijden dus starten dat ding en gaaaassssssss!!
 
Nu is tie echt klaar *O* *O* . Alle dingen die er nog aan moesten gebeuren zijn ook echt klaar. Had zoiets, hij komt niet eerder de brug af voordat tie echt helemaal klaar is :Y :Y .

[afbeelding]

[afbeelding]

Door het probleem met het been heb ik zitten denken om het zadel toch maar van leer te laten maken en dan een paar cm hoger.

Ik moet iedereen die positieve reacties hebben geplaats hartelijk danken :Y :Y . Deed me altijd goed en was steeds een reden om verder te gaan. Iedereen nogmaals hartelijk dank.

Als het volgende project eraan komt open ik wel weer een topic.
Zal hier wel nog wel foto blijven plaatsen wat ik allemaal rommel in de werkplaats.

Gr Roughneckk
:} Heel gaaf, chapeau!
 
Hierbij nog wat details foto's. Komen op de andere foto's niet tot zijn recht.
Zoals je ziet heb ik alle bouten en moeren vervangen door RVS inbus bouten en dop moeren. Deze zijn schuin gedraaid, voorzien van 2 groefjes en bij de dop moeren nog een bewerking aan de voorkant. Daarna alles gepolijst. Heb ze maar niet geteld hoeveel het er waren maar weet wel dat in het blok totaal meer dan 80 boutjes zitten _O- _O-

full


full


full


full


full


full


full


full


Zoals jullie zien alles in de zelfde stijl.

Veel kijk plezier

Gr R
 
Ik vind hem werkelijk prachtig gemaakt ruwnekkie, wat een engelen geduld heb jij, dat breng ik niet op. Persoonlijk zou ik hem te gelden maken bij b.v. een Suzuki dealer of een rijke liefhebber al is tie onbetaalbaar. Het ziet eruit als een projekt waarmee je iets hebt willen neerzetten, dat is je gelukt! Ik wens je verder vooral veel geluk en sterkte met je gezondheid. En blijf dingen maken die jij mooi vindt, ik geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan