Suzuki GS Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat even rond te kijken op louis.de en daar zag ik een demper maar om deze te monteren moet ik de buis van mijn uitlaat verlengen en iets verleggen... iemand daar ervaring mee... waar kan ik de juiste buis krijgen (in groningen)....? en als ik deze gevonden heb iemand een idee waar ik zo iets kan laten lassen voor weinig..?

Grtz
Rick
 
Laatst bewerkt:
Zal er nog ff een plaatje bij zetten ... gaat om deze demper...
full



Iemand hier ervaring mee..?
 
ha rick, lassen in groningen kan bij de stadswerkplaats achter de a kerk, als je het niet zelf kan willen ze graag helpen, werken ook motorrijders. buizen bij de metaalshop of simmeren schroot of bij uitlatenhandel voor koekblikken daar heb ik ook wel goedkoop twee in een stukken gescoord (kwikfit oid)
 
He bedankt voor de tip nooit geweten dat dat bestond.... Dit geeft groen licht voor nog meer projecten.. *D

Denk dat het met het lassen dus wel goed komt.. heb de demper al besteld... maar deze glimt lekker en nu zat ik te denken dat het misschien wel een idee is om de hele uitlaat na lassen te laten verchromen.. iemand hier een goedkoop adresje voor... bij voorkeur in de buurt van grun.. :]
 
ik meen die dempert ooit al wel eens gezien te hebben, kost slechts paar tientjes dacht ik he?

je moet er natuurlijk niet vergeten dat je voor dat geld waarschijnlijk niet moet verwachten dat het materiaal en chroom het toppunt van kwaliteit is,
 
zo even een nieuw? thema:
welke statoren passen in een gs 450 lx blok ik bedoel dan natuurlijk van welke bloktypes nog meer. heb em nu zelf gewikkeld maar tja? B|
 
Als je nog een bobine nodig hebt, roep maar.

Dank je voor de aanbieding!
Ik houd het zeker in mijn achterhoofd.

Dit weekend hebben we de koppakking van mijn Suzuki Alto vervangen, dus weinig aan de motor kunnen doen. Gaat deze week gebeuren.
Als ik hem nodig heb hoort u het van mij! *D
 
Dank je voor de aanbieding!
Ik houd het zeker in mijn achterhoofd.

Dit weekend hebben we de koppakking van mijn Suzuki Alto vervangen, dus weinig aan de motor kunnen doen. Gaat deze week gebeuren.
Als ik hem nodig heb hoort u het van mij! *D

Oké, zie dat je uit Rotterdam komt, zit ongeveer om de 2 weken in Krimpen a/d Ijssel voor het weekend, kom er net weer vandaan dus als het niet veel haast heeft kan je hem dan ophalen of ik stuur hem op mits nodig. En nu niet meer continue 135 rijden met dat ding als hij het weer doet hè? (met die Alto _O- )
 
Even iets anders... motor wou niet starten vannochtend... Dus ik al weer het hele scheldwoordenboek open getrokken.. :( bleek de benzine op te zijn. Dus benzinekraan op reserve.. en starten.. kan gebeuren. Meteen maar even langs de pomp gereden en vol gegooid. Rij weg een schrik me helemaal de plurus.!! trek hem bijna op het achterwiel.. tek daarna nog eens het gas open en wat denk je loopt mijn gs in ees stukken harder en beter :] ..iemand een dit ook eens mee gemaakt..?
kan dit komen doordat mijn benzine kraan niet goed is of zo..?
 
Als het benzinenivo in je tank wat lager word veranderd het mengsel ook nog wel eens (brikkeneigenschap :P ). Mijn brik begint ook een paar minuten voordat ik hem op reserve zet een beetje lui te reageren.
 
Ja dat ken ik... Maar mijn brik loopt in eens bijna twee keer harder dan hij ooit gelopen heeft :] ben net al weer een stuk gaan rijden... :9~ snap er nik van maar loopt in eens echt super
 
Johan, ben net terug uit Rosmalen.

Heb een voorspatbord en een paardezadel o.a. voor je.

Van de week alke dag vanaf 15.45 uur thuis

Kijk maar
 
De GS-reeks sterft volgend jaar officieel uit :P .
Dit las ik ergens op motorfreaks: "Doordat de GS500 niet meer gevoerd zal worden in 2006..."
 
Hoi,

nog iemand belang bij een dynamospoel voor 1983-er GS550L met mijlenteller?

spoel3ma.jpg


Donormotor heeft maar 4000 mijl gelopen met deze spoel, is nog als nieuw! Inclusief kap en ook bedrading, volledig oké.

Gaat weg voor 35 euro. Kost bij Siccama in Roodeschool meer dan 100 euro, en ook op de sloop betaal je meer dan bij mij.

Ik liet hem voor mijn vraagprijs uit de USA komen (via Ebay), maar vanaf 1983-modellen zit er verschil tussen de GS550L (nu te koop) en de GS550E (mijn fiets). En hoef geen winst te maken, enkel investering eruit.

Wil ook ruilen tegen twee onbeschadigde accukappen in mijn fietskleur of goede buddyseat voor GS550E-1984er!

dscf72842ie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zow, heb me uitlaten weer terug. Ze bestaan nu uit 33% uitlaat en 67% lasdraad. :P

Morgen maar es monteren en kijken hoe het dan allemaal loopt. :)

Als iemand nog ergens een goeie uitlaat voor weinig weet, hou ik me van harte aanbevolen. O-)
 
Hoi,

nog iemand belang bij een dynamospoel voor 1983-er GS550L met mijlenteller?

(Afbeelding)

Donormotor heeft maar 4000 mijl gelopen met deze spoel, is nog als nieuw! Inclusief kap en ook bedrading, volledig oké.

Gaat weg voor 35 euro. Kost bij Siccama in Roodeschool meer dan 100 euro, en ook op de sloop betaal je meer dan bij mij.

Ik liet hem voor mijn vraagprijs uit de USA komen (via Ebay), maar vanaf 1983-modellen zit er verschil tussen de GS550L (nu te koop) en de GS550E (mijn fiets). En hoef geen winst te maken, enkel investering eruit.

Wil ook ruilen tegen twee onbeschadigde accukappen in mijn fietskleur of goede buddyseat voor GS550E-1984er!

(Afbeelding)


Hmmmm, volgens mij heb ik nog zo'n buddyseat........
 
Zow, heb me uitlaten weer terug. Ze bestaan nu uit 33% uitlaat en 67% lasdraad. :P

Morgen maar es monteren en kijken hoe het dan allemaal loopt. :)

Als iemand nog ergens een goeie uitlaat voor weinig weet, hou ik me van harte aanbevolen. O-)
niet zo mooie vier-in-één voor niks? als het je wat lijkt is ie af te halen in Nijmegen
 
Orpheus, denk aan de uitlaatpakkingen, dat je er nieuwe inzet en de oude eruit peuterd, en pasop dat het niet in het blok komt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan