Suzuki GS500 topic #19 - Het gas d'r op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed Dré! Zou leuk zijn als je er ook bij bent, haha :P. Wees gerust, Tankiej moet dan ook heel Nederland doorsteken en nog iemand (Prut_Potje?). :P Mochten Rijkwessel en dB-tje mee gaan, dan geldt dat ook voor hun :P.

@Tankiej: dit is makkelijker :)


Lianne ging ergens in de zomer op vakantie en had geloof ik een motor-hotel in Maastricht. Misschien is dat ook wat?
 
Laatst bewerkt:
Hmm apart :P.

Nja ik doelde niet erop om snelheid te maken, ik doelde meer: koppeling in, afremmen, gas open, kijken of er wat aan komt, en dan weer verder rijden ;P.

Ehm, ff van marktplaats afpikken.

Ah zo :P
Achja, vind het ook leuk om die twin te horen :+

Klinkt goed Dré! Zou leuk zijn als je er ook bij bent, haha :P. Wees gerust, Tankiej moet dan ook heel Nederland doorsteken en nog iemand (Prut_Potje?). :P Mochten Rijkwessel en dB-tje mee gaan, dan geldt dat ook voor hun :P.

@Tankiej: dit is makkelijker :)


Lianne ging ergens in de zomer op vakantie en had geloof ik een motor-hotel in Maastricht. Misschien is dat ook wat?

Mooie demper! Vind zo'n model er altijd beter uit zien dan waar het gewoon 1 lange koker is met een dunner einde :+

Zit er aan de denken om zoiets te halen van GPR: http://i551.photobucket.com/albums/ii447/sgbikes01/GPR product wanted/gprexhaust1.jpg
 
Klinkt goed Dré! Zou leuk zijn als je er ook bij bent, haha :P. Wees gerust, Tankiej moet dan ook heel Nederland doorsteken en nog iemand (Prut_Potje?). :P Mochten Rijkwessel en dB-tje mee gaan, dan geldt dat ook voor hun :P.

@Tankiej: dit is makkelijker :)


Lianne ging ergens in de zomer op vakantie en had geloof ik een motor-hotel in Maastricht. Misschien is dat ook wat?

even kijken wat iedereen wil en wat de kosten zijn. als je een beetje op tijd belt met de campings word je op een uithoek gezet en hebben anderen geen last van de herrie snachts })
 
Ah zo :P
Achja, vind het ook leuk om die twin te horen :+Mooie demper! Vind zo'n model er altijd beter uit zien dan waar het gewoon 1 lange koker is met een dunner einde :+

Zit er aan de denken om zoiets te halen van GPR: http://i551.photobucket.com/albums/ii447/sgbikes01/GPR product wanted/gprexhaust1.jpg
Daar heb je gelijk in, wellicht dat ik het ook doe als ik een andere demper heb _O-. Wat zullen mijn buren blij zijn :+. Al valt dat ook wel mee want kinderen in de buurt moeten naar school en de buurman gaat ook weg wanneer ik weg ga :P.

Vind ik dus ook :9.
Zo'n demper vind ik niet erg mooi :P. Al verschilt dat wel een beetje per type motor. High-mount op een SV vind ik ook mooi :Y

even kijken wat iedereen wil en wat de kosten zijn. als je een beetje op tijd belt met de campings word je op een uithoek gezet en hebben anderen geen last van de herrie snachts })
Ik vind het prima. Kosten moeten natuurlijk ook wel te doen zijn. Eventueel koop ik zo'n mini slaapzakding geval, kan ik vast nog wel een keer gebruiken. En als het een beetje fatsoenlijk weer is heb je geen slaapzak nodig :+
 
Daar heb je gelijk in, wellicht dat ik het ook doe als ik een andere demper heb _O-. Wat zullen mijn buren blij zijn :+. Al valt dat ook wel mee want kinderen in de buurt moeten naar school en de buurman gaat ook weg wanneer ik weg ga :P.

Vind ik dus ook :9.
Zo'n demper vind ik niet erg mooi :P. Al verschilt dat wel een beetje per type motor. High-mount op een SV vind ik ook mooi :YIk vind het prima. Kosten moeten natuurlijk ook wel te doen zijn. Eventueel koop ik zo'n mini slaapzakding geval, kan ik vast nog wel een keer gebruiken. En als het een beetje fatsoenlijk weer is heb je geen slaapzak nodig :+

heb nog wel een mooie tent voor je _O- past onderin een eastpak "school"rugtas bodem maat en dan 5 cm dik :}

je kan er in je eentje je reet niet in keren. en je zou er met zijn 2e inmoeten _O-
 
1.1 2.2 en 3.4 werken en de rest nog niet -O-

bij mij doen ze het allemaal :o
Ik gebruik ook IE9.
Anders moet jer proberen om de &hd=1 er achter weg te halen.
Dat is om standaard in hd af te spelen.
Als het nog niet lukt moet je het even melden.

Zijn er btw nog meer mensen die hier last van hebben?
 
Als je erin kan liggen is het mooi toch? :P. Je hebt van die hele makkelijke tenten, maar die zitten in een ronde hoes geloof ik. Die rits je open, gooi je de lucht in en dan is ie vanzelf opgezet als ik het goed heb :P
 
bij mij doen ze het allemaal :o
Ik gebruik ook IE9.
Anders moet jer proberen om de &hd=1 er achter weg te halen.
Dat is om standaard in hd af te spelen.
Als het nog niet lukt moet je het even melden.

Zijn er btw nog meer mensen die hier last van hebben?

blijft op 0:00 met een volle rode balk staan. maar dat had ik vanmiddag ook toen je nog aan het uploaden was :P

oftewel heeft youtube de filmpjes al verwerkt?
 
Laatst bewerkt:
blijft op 0:00 met een volle rode balk staan. maar dat had ik vanmiddag ook toen je nog aan het uploaden was :P

oftewel heeft youtube de filmpjes al verwerkt?

:^

Bij mij doen deze twee het niet:
meeting 12 mei 2012 gedeelte 2 part 1/2
meeting 12 mei 2012 gedeelte 3 part 1/4

De rest wel allemaal :)
 
vaag in IE pakt hij hem wel maar met FF niet

dus dan maar zo :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie demper! Vind zo'n model er altijd beter uit zien dan waar het gewoon 1 lange koker is met een dunner einde :+

:^

Ziet er ongeveer net zo lang uit als mijn Hotcam, aleen heb jij er wel een DB-killer bij

Die van mij is een beetje "for race use only". Dus onder het mom: "Als je het dan doet, doe het dan ook goed" ook gelijk alle dempingswol er uit gehaald :+

Kan niet wachten tot ik de kakofonie weer kan beluisteren :]

Met 2 weken op een gehuurde XJ6 3 hele dagen door de Eiffel tuffen :] .

Volgend weekend denk ik ook maar ff een motor in de regio te huren voor een dag, moet er wel weer ff in komen :Y

ik zal zelf even kijken als ik niet ingelogd sta

Net gekeken maar alle filmpjes doen het bij mij wel :S

Duurt altijd ff, jij kan ze al wel zien omdat jij ze hebt geupload.

Yes yes yes, woensdag dempertje ophalen en vervolgens gelijk door naar Pajic R&D *O*

Nice *O*
 
Laatst bewerkt:
:^

Ziet er ongeveer net zo lang uit als mijn Hotcam, aleen heb jij er wel een DB-killer bij

Die van mij is een beetje "for race use only". Dus onder het mom: "Als je het dan doet, doe het dan ook goed" ook gelijk alle dempingswol er uit gehaald :+

Kan niet wachten tot ik de kakofonie weer kan beluisteren :]

Met 2 weken op een gehuurde XJ6 3 hele dagen door de Eiffel tuffen :] .

Volgend weekend denk ik ook maar ff een motor in de regio te huren voor een dag, moet er wel weer ff in komen :YDuurt altijd ff, jij kan ze al wel zien omdat jij ze hebt geupload.Nice *O*

klopt, maar mijn moeder heeft op haar laptop ook geprobeerd en ze kon ook gewoon alles kijken met google chrome :S

Naja, over een paar uur komt het wel goed denk ik.
 
@Dré: De demper is zo'n 38cm lang. Beetje standaard lengte geloof ik. Hier zit inderdaad al een dB-killer bij, maar waarschijnlijk beland die onder het zadel :P.
Eigenlijk moet de motor ook opnieuw af (laten) stellen of niet? Nja, zie ik dan wel weer.

Zal wel een opgelucht gevoel zijn als je weer lekker kan sturen, daar met die wegen moet dat goedkomen :]
 
1. @Dré: De demper is zo'n 38cm lang. Beetje standaard lengte geloof ik. Hier zit inderdaad al een dB-killer bij, maar waarschijnlijk beland die onder het zadel :P.
Eigenlijk moet de motor ook opnieuw af (laten) stellen of niet? Nja, zie ik dan wel weer.

2. Zal wel een opgelucht gevoel zijn als je weer lekker kan sturen, daar met die wegen moet dat goedkomen :]

1. Mijn demper is 33cm, ook 38cm met het pijpje.

Opnieuw af laten stellen is zeker aan te raden, aangezien je er geen uitlaat opgooit die is ontwikkeld voor de GS (Voor zover ik weet kun je alleen een Laser Deeptone er onder gooien zonder opnieuw af te hoeven stellen).

2. Zeker weten, heb al zoveel wegen in mijn hoofd die ik wil gaan rijden als ik de motor eindelijk weer heb :]
 
Laatst bewerkt:
Heb je volledig gelijk in. Zal hem eens vragen hoe hij erover denkt :)

Haha, veel plezier alvast ;)
 
Laatst bewerkt:
1. Mijn demper is 33cm, ook 38cm met het pijpje.

Opnieuw af laten stellen is zeker aan te raden, aangezien je er geen uitlaat opgooit die is ontwikkeld voor de GS (Voor zover ik weet kun je alleen een Laser Deeptone er onder gooien zonder opnieuw af te hoeven stellen).

2. Zeker weten, heb al zoveel wegen in mijn hoofd die ik wil gaan rijden als ik de motor eindelijk weer heb :]

als je van reflectie(gs standaard) naar een open absorptie demper gaat. altijd even afstellen :Y
 
Thanks, als hij dat kan doen (vast wel), dan laat ik dat doen, en anders even zusteronderneming van mijn vorige stage bellen.

Op de terugweg lekker genieten van het geluid :]. Knallen we mooi binnendoor, dan moet je vaker optrekken :P
 
Jammer genoeg zie je Phys net niet jumpen daar bij die vluchtheuvel :P

/edit: Als er trouwens iemand is die een andere foto in de OP wil, moet die dat even zeggen natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Jammer genoeg zie je Phys net niet jumpen daar bij die vluchtheuvel :P

/edit: Als er trouwens iemand is die een andere foto in de OP wil, moet die dat even zeggen natuurlijk
neem in de volgende route wel een knappe jump op })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan