Suzuki GS500 topic #21 - Vol gas de herfst in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zijn goede allrounders :Y

Michelin Pilot activ

Set inclusief velgen €145,- inclusief verzenden

2012-12-23201953_zps970eedfc.jpg


2012-12-23202021_zps8c6c415a.jpg


2012-12-23202029_zps87a50cbc.jpg
 
Mijn gs500e uit 1991 heb ik een aantal jaar terug helemaal gesloopt. Heb nog wat onderdelen liggen waarvan ik het meeste graag in 1x wegdoe.

Foto met onderdelen + de achterbrug: 25 euro
$T2eC16ZHJIQE9qUHuD6wBQ1v0sT25w~~60_85.JPG


$T2eC16d,!zUE9s38+p0rBQ1v04mzjg~~60_85.JPG


Verder heb ik ook nog een setje tailrisers liggen. Achterkant komt geloof ik zo'n 3cm omhoog. Vraagprijs 10 euro.
 
Wat grappig, die onderdelen die jij op de foto hebt staan raak ik ook aan de straatstenen niet kwijt. Daar had ik tot vanmiddag de zolder mee vol liggen.
 
Misschien kunnen we een GS500 onderdelen depot aanleggen als we toch dingen weg gaan gooien, alle onderdelen gratis/tegen verzendkosten te kopen. Nou nog iemand vinden met plek in zijn garage :+
 
Laatst bewerkt:
Google Chrome heeft deze topic geblokkeerd omdat naar ze zeggen iemand hier malware heeft gepubliceerd. Ze beschouwen members.lykos.com als malware.
 
Ik stond vandaag zonder benzine, ik had nog maar 140km gereden, dacht dat ik toch wel verder kon rijden op een tank. Kon prompt ook het kraantje van de reserve niet vinden, heb de gs nog niet zo lang. Toch gevonden. En toen ging er maar 11 liter in.
 
Reserve is bij nog 5 liter. Je tank is 17 liter, dus kan zo ongeveer wel kloppen.

Maar 11liter op 140 km is wel heel erg........slecht!

Marc
 
Gisteren nog even bezig geweest mijn "sport" uitlaat netjes te maken.

Alle pekelschade weg en opnieuw gevuld.

Afbeelding025_zpsff23ded9.jpg


Afbeelding023_zps819a5f48.jpg


Viper logo is mooi gelukt. Eerst met uitlaatverf gespoten, met de brander erop gebakken en met schuurpapier weer weg geschuurd.

Had ook nog een oude uitlaat liggen. Deze heb ik helemaal gedemonteerd, schoongemaakt en weer gevuld opgebouwd. Deze mag weg. Als iemand nog interesse heeft, mag weg voor een mooi prijsje. Uitlaat diameter 50mm

Afbeelding027_zps0bbf5482.jpg


Afbeelding028-1_zps8c2b8ded.jpg


Afbeelding029_zpsf57df378.jpg


Zit geen DB-killer bij. Zal wel een VET geluid geven.

Marc
 
Google Chrome heeft deze topic geblokkeerd omdat naar ze zeggen iemand hier malware heeft gepubliceerd. Ze beschouwen members.lykos.com als malware.

Lycos met een c neem ik aan? :P

Het kan wel dat iemand een plaatje daar vandaan heeft als profielplaatje of gewoon in een post, of wat dan ook. Ongetwijfeld is er ergens wel malware te vinden op members.lycos.com, iedereen kan daar een eigen site aanmaken en er troep op zetten. Maar het lijkt me dat je die melding hier gewoon kan negeren omdat het ongetwijfeld om een simpel plaatje gaat :)
 
Het kan wel dat iemand een plaatje daar vandaan heeft als profielplaatje of gewoon in een post, of wat dan ook. Ongetwijfeld is er ergens wel malware te vinden op members.lycos.com, iedereen kan daar een eigen site aanmaken en er troep op zetten. Maar het lijkt me dat je die melding hier gewoon kan negeren omdat het ongetwijfeld om een simpel plaatje gaat :)
Maar het kost een aantal extra muisklikken iedere keer. Ik krijg iedere keer een banner "nee, niet doen!" en dan klik je op "doorgaan" en dan op "proceed at your own risk". Het zou handiger zijn als iemand dat lycos plaatje dan maar weghaalt.
 
Maar het kost een aantal extra muisklikken iedere keer. Ik krijg iedere keer een banner "nee, niet doen!" en dan klik je op "doorgaan" en dan op "proceed at your own risk". Het zou handiger zijn als iemand dat lycos plaatje dan maar weghaalt.


Ik zie nu dat het motochaly's profielplaatje is.
 
Maar het kost een aantal extra muisklikken iedere keer. Ik krijg iedere keer een banner "nee, niet doen!" en dan klik je op "doorgaan" en dan op "proceed at your own risk". Het zou handiger zijn als iemand dat lycos plaatje dan maar weghaalt.

Tja, dat is Chrome. Firefox blokkeert gewoon het plaatje en geeft verder geen meldingen. Ik zie een leeg vakje bij zijn profiel :P
 
Tja, dat is Chrome. Firefox blokkeert gewoon het plaatje en geeft verder geen meldingen. Ik zie een leeg vakje bij zijn profiel :P
Ja, ik ook. Maar eerst meldingen.

Lycos was vroeger een populaire search engine en een soort Facebook, maar ze konden de tijd niet bijhouden, nu is het bijna niets meer. En blijkbaar een uitvalsbasis voor malware verspreiders.
 
Ja, ik ook. Maar eerst meldingen.

Lycos was vroeger een populaire search engine en een soort Facebook, maar ze konden de tijd niet bijhouden, nu is het bijna niets meer. En blijkbaar een uitvalsbasis voor malware verspreiders.

Dat was het toen ook al, die sites op members.lycos waren nooit geweldig en 50% ervan had troep erop staan :')
Overigens is het niet echt vergelijkbaar met Facebook, je kon namelijk compleet je eigen site erop bouwen.


Maar we gaan offtopic geloof ik :+
 
Laatst bewerkt:
Ik was vanavond bezig om een houdertje te knutselen voor de navigatie.
Tot ik deze uit mn handen liet vallen... Met als resultaat een gebroken scherm en het touchscreen doet het niet meer :(
Nu zit ik dus te kijken naar een tomtom start 20 of een garmin nuvi 50, iemand ervaring met een van deze 2? Ik heb hiervoor een mio gehad.

Mvg,
Gordon
 
Ik ben wel tomtom fan, ik zou wel even ik een winkel checken of er de reisplanner in zit om routes te kunnen laden. Ik ben nog altijd dim tevreden met een tomtom one of XXL op de gs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan