Suzuki GS500 topic #21 - Vol gas de herfst in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je via die reisplanner ook gps bestanden inladen?
zoek een garmin quest 1 :Y niet de 2 :r

kan alles. is alleen al een paar jaartjes oud :Y en anders een zumo 210/220 zien te scoren ergens.

let bij garmin motor producten op het gele kaartje met de product codes die heb je nodig om de kaarten op de computer te ontgrendelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Kan je via die reisplanner ook gps bestanden inladen?

Ja, hij kan itn bestanden laden. Bij sommige tomtoms zit de reisplanner functie niet meer in de software, bij een aantal is hij weer terug te toveren maar volgens mij zat ie er bij de laatste generaties gewoon weer op. Zoals ik zei het beste is om dat even te checken in een winkel want dan weet je het 100% zeker.
 
Gisteren nog even bezig geweest mijn "sport" uitlaat netjes te maken.

Alle pekelschade weg en opnieuw gevuld.

[afbeelding]

[afbeelding]

Viper logo is mooi gelukt. Eerst met uitlaatverf gespoten, met de brander erop gebakken en met schuurpapier weer weg geschuurd.

Had ook nog een oude uitlaat liggen. Deze heb ik helemaal gedemonteerd, schoongemaakt en weer gevuld opgebouwd. Deze mag weg. Als iemand nog interesse heeft, mag weg voor een mooi prijsje. Uitlaat diameter 50mm

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zit geen DB-killer bij. Zal wel een VET geluid geven.

Marc

Die D&D uitlaat is ooit nog van mij geweest :D en die maakt idd best veel lawaai :P
 
Ook fijne dagen allemaal, en een goed 2013. Gisteren ben ik nog een eindje wezen toeren met de CBR250R en dat was goed te doen, het was 12 graden.
 
Ging ik vandaag kijken of mijn motor het nog deed, accu leeg |( . Maar even een ander spiegeltje op gezet, andere kant paste niet.
 
Laatst bewerkt:
suzuki hé... _O-
Andere kant paste niet, omdat ik een andere rempomp heb met los potje. Daar had ik zo'n klemmetje voor gekocht om de pomp mee vast te schroeven, maar dan zit het potje in de weg.

En de acculader zegt dat hij alweer vol is, maar laat 'm nog een nachtje staan :P
 
Andere kant paste niet, omdat ik een andere rempomp heb met los potje. Daar had ik zo'n klemmetje voor gekocht om de pomp mee vast te schroeven, maar dan zit het potje in de weg.

En de acculader zegt dat hij alweer vol is, maar laat 'm nog een nachtje staan :P

Ik heb ook het probleem dat de rechter spiegel nergens op vast kan. Ben de mijne nog aan het opbouwen, dus dat klemmetje is een goed idee om toch maar aan te schaffen!

14AH accu laad je bij met een 1A-12V-lader, dan is ie in 14 uur vol. 2A-12V-lader hoeft er dus maar 7 uur aan te hangen.

Daarom is een 80AH auto accu, die halfvol is, in een uur rijden weer bij geladen, want de dynamo levert op z'n hoogst 40-Ampère.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook het probleem dat de rechter spiegel nergens op vast kan. Ben de mijne nog aan het opbouwen, dus dat klemmetje is een goed idee om toch maar aan te schaffen!

14AH accu laad je bij met een 1A-12V-lader, dan is ie in 14 uur vol. 2A-12V-lader hoeft er dus maar 7 uur aan te hangen.

Daarom is een 80AH auto accu, die halfvol is, in een uur rijden weer bij geladen, want de dynamo levert op z'n hoogst 40-Ampère.
Deze lader laadt met max 3,8 Ampère. Hij heeft er een uurtje of 5 aangehangen, weet zo niet wat het is. 12Ah of zo? :P
 
Het was echt heerlijk weer om te rijden vandaag! :]
Gelijk ook even de motor gepoetst en een paar foto's gemaakt.
737478_10200116112850074_2055738758_o.jpg

530473_10200116112410063_1575048937_n.jpg

13679_10200116114010103_1609005444_n.jpg


Zou ik met de eerste foto ook in de OP kunnen komen te staan? :9
 
Laatst bewerkt:
Mochten jullie op zoek zijn naar nieuwe banden voor je GS dan heb ik het volgende te koop:

Twee sets wielen met Michelin Pilot Activ banden.

Je bespaart dus op de kosten van het omleggen en hebt eventueel een setje reserve wielen. (of net als kapiteinkoek: 3 setjes :})

1e set is een paar honder kilometer mee gereden. Prijs: €140,-
2e set is NIEUW (50 km mee gereden). Prijs: €175

Ook handvatverwarming in de aanbieding. Mag voor een prikkie weg

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan